loading...

دیجی پلاس

bs1 بازدید : 106 سه شنبه 30 آبان 1402 زمان : 17:42 نظرات (0)

در دنیای ماجراجویی و کاوش در فضای باز، داشتن یک همراه قابل اعتماد روی مچ دست ضروری است. ساعت‌های هوشمند مستحکم به عنوان ترکیبی عالی از فناوری و دوام ظاهر شده‌اند و طیف وسیعی از ویژگی‌ها را برای بهبود تجربیات شما در فضای باز در حالی که در مقابل سخت‌ترین شرایط ایستاده‌اند، ارائه می‌کنند. چه یک کوهنورد مشتاق باشید، چه دوچرخه سواری پرشور، یا صرفاً از گشت و گذار در فضای باز لذت می برید، یک ساعت هوشمند ناهموار می تواند ابزاری ارزشمند برای ردیابی پیشرفت شما، نظارت بر سلامت و ارتباط با دنیای اطرافتان باشد.

در این راهنمای جامع، به قلمرو ساعت‌های هوشمند مقاوم می‌پردازیم، ویژگی‌ها، مزایا و رقبای برتر امروزی بازار را بررسی می‌کنیم.

مطالعه بیشتر: بهترین ساعت های هوشمند سیم کارت خور

ساعت هوشمند مقاوم چیست؟

ساعت هوشمند مقاوم یک دستگاه پوشیدنی با طراحی ویژه است که ویژگی‌های پیشرفته یک ساعت هوشمند را با دوام و انعطاف‌پذیری برای مقاومت در برابر محیط‌های شدید ترکیب می‌کند. این دستگاه‌ها معمولاً از مواد ضربه‌گیر ساخته می‌شوند، دارای مقاومت در برابر آب هستند و اغلب به گواهی‌های نظامی مجهز هستند.

ساعت‌های هوشمند مستحکم با ویژگی‌های متنوعی بسته‌بندی شده‌اند که علاقه‌مندان به فضای باز و ماجراجویان را برآورده می‌کند. آنها اغلب شامل ناوبری GPS، پایش ضربان قلب، ردیابی خواب و مجموعه ای از حالت های ورزشی خاص هستند. علاوه بر این، بسیاری از ساعت‌های هوشمند مقاوم، اعلان‌های هوشمند، پخش موسیقی و سازگاری با برنامه‌ها را ارائه می‌دهند.

Fire-Boltt Cobra: Neue Rugged-Smartwatch mit AMOLED-Bildschirm und  Bluetooth-Telefonie für umgerechnet 40 Euro - Notebookcheck.com News

چرا یک ساعت هوشمند مقاوم انتخاب کنیم؟

ساعت‌های هوشمند مستحکم مزایای زیادی را برای کسانی که از فعالیت‌های خارج از منزل لذت می‌برند، ارائه می‌کنند. در اینجا برخی از دلایل کلیدی برای در نظر گرفتن سرمایه گذاری در یک ساعت هوشمند مقاوم آورده شده است:

·         دوام: ساعت‌های هوشمند مستحکم برای دوام ساخته شده‌اند و در برابر سختی‌های فعالیت‌های خارج از منزل مقاومت می‌کنند. آن‌ها می‌توانند ضربه‌ها، خراش‌ها و قرار گرفتن در معرض شرایط آب و هوایی مختلف را تحمل کنند و برای پیاده‌روی، کمپینگ و سایر فعالیت‌های خارج از منزل ایده‌آل هستند.

·         ناوبری GPS: ساعت‌های هوشمند مستحکم اغلب مجهز به فناوری GPS هستند که به شما امکان می‌دهند پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و سایر ماجراجویی‌های خود را در فضای باز دنبال کنید. این ویژگی به ویژه برای کسانی که به زمین های ناآشنا می روند یا در شرایط چالش برانگیز حرکت می کنند مفید است.

·         ردیابی سلامت و تناسب اندام: ساعت‌های هوشمند مستحکم قابلیت‌های جامع ردیابی سلامت و تناسب اندام را ارائه می‌کنند. آنها می توانند ضربان قلب شما را کنترل کنند، قدم های شما را ردیابی کنند، و معیارهای مختلف تناسب اندام را اندازه گیری کنند، و به شما کمک کنند در مورد سطح کلی سلامتی و تناسب اندام خود مطلع شوید.

·         اعلان‌های هوشمند: در حین لذت بردن از فضای باز، با دنیا در ارتباط بمانید. ساعت‌های هوشمند مستحکم به شما این امکان را می‌دهند که اعلان‌ها را از تلفن هوشمند خود دریافت کنید و شما را در جریان تماس‌ها، پیام‌ها و ایمیل‌های مهم قرار دهید.

·         سازگاری با برنامه: ساعت‌های هوشمند مستحکم اغلب از برنامه‌های متنوعی پشتیبانی می‌کنند و عملکرد آنها را فراتر از ردیابی و اعلان‌های اولیه گسترش می‌دهند. این به شما امکان می دهد مستقیماً از مچ دست خود به به روز رسانی های آب و هوا، نقشه ها و سایر برنامه های خاص در فضای باز دسترسی داشته باشید.

بهترین ساعت های هوشمند مقاوم در سال 2023

بازار ساعت‌های هوشمند مستحکم به طور مداوم در حال تغییر است و مدل‌ها و ویژگی‌های جدید مرتباً در حال ظهور هستند. در اینجا خلاصه ای از برخی از رقبای برتر امروز در بازار آمده است:

·         Garmin Instinct Solar: Garmin Instinct Solar یک ساعت هوشمند ماجراجوی واقعی است که دوام استثنایی، عمر باتری طولانی و مجموعه ای جامع از ویژگی های متمرکز در فضای باز را ارائه می دهد. قابلیت شارژ خورشیدی آن، عمر باتری آن را تا سه هفته قابل توجه افزایش می دهد و آن را برای سفرهای طولانی مدت ایده آل می کند.

·         Amazfit T-Rex Pro: Amazfit T-Rex Pro یک ساعت هوشمند مستحکم نظامی است که دارای دوام چشمگیر و طراحی مقاوم است. صفحه نمایش 1.3 اینچی AMOLED آن تا عمق 100 متری ضد خش و مقاوم در برابر آب است و برای طیف وسیعی از فعالیت های خارج از منزل مناسب است.

·         Casio G-Shock GBD-H1000: Casio G-Shock GBD-H1000 استحکام افسانه ای برند G-Shock را با ویژگی های پیشرفته ساعت هوشمند ترکیب می کند. این دستگاه دارای نمایشگر ضربان قلب، ناوبری GPS و انواع حالت های ورزشی خاص است که همگی در طراحی بادوام و مقاوم در برابر آب قرار گرفته اند.

·         Samsung Galaxy Watch 5 Pro: Samsung Galaxy Watch 5 Pro یک ساعت هوشمند مستحکم است که طراحی شیک، قاب چرخشی بزرگ و طیف گسترده ای از ویژگی ها را ارائه می دهد. این ساعت هم در ردیابی تناسب اندام و هم عملکرد ساعت هوشمند عالی است و آن را به یک انتخاب همه کاره برای علاقه مندان به فضای باز تبدیل می کند.

·         TicWatch Pro 3 Ultra GPS: TicWatch Pro 3 Ultra GPS یک ساعت هوشمند مقاوم است که به دلیل سیستم نمایش دو لایه خود متمایز است و عمر باتری آن را تا 45 روز در حالت ضروری افزایش می دهد. همچنین دارای مانیتور ضربان قلب، ناوبری GPS و انواع حالت های ردیابی تناسب اندام است.

انتخاب ساعت هوشمند مقاوم مناسب برای شما

بهترین ساعت هوشمند مقاوم برای شما به نیازها و ترجیحات فردی شما بستگی دارد. فعالیت هایی که قصد استفاده از آن را دارید، بودجه خود و ویژگی هایی که برای شما مهم هستند را در نظر بگیرید.

اگر اهل کوهنوردی یا کوله گردی مشتاق هستید، دوام، عمر باتری و ناوبری GPS را در اولویت قرار دهید. اگر از علاقه مندان به تناسب اندام هستید، روی ویژگی هایی مانند پایش ضربان قلب، ردیابی خواب و حالت های ورزشی تمرکز کنید. و اگر به سبک و عملکرد ساعت هوشمند اهمیت می دهید، یک ساعت هوشمند مستحکم با طراحی شیک و ویژگی های جامع در نظر بگیرید.

نتیجه

ساعت های هوشمند مقاوم همراهان ضروری برای علاقه مندان به فضای باز هستند و ترکیبی از دوام، ویژگی های پیشرفته و اتصال را برای افزایش ماجراجویی شما فراهم می کنند. با طیف گسترده‌ای از گزینه‌های موجود، می‌توانید ساعت هوشمند ناهموار مناسبی را برای مطابقت با سبک زندگی و نیازهای خود بیابید.

bs1 بازدید : 106 شنبه 20 خرداد 1402 زمان : 14:31 نظرات (0)

Samsung Galaxy Watch بازار فناوری پوشیدنی را متحول کرده است و مجموعه ای از ویژگی ها را ارائه می دهد که برای بهبود زندگی روزمره ما طراحی شده اند. از جمله قابلیت‌های چشمگیر آن، سیستم نظارت بر ضربان قلب داخلی است، ویژگی که به کاربران اجازه می‌دهد تا بینش ارزشمندی در مورد سلامت قلب و عروق خود به دست آورند. این مقاله به بررسی قابلیت‌های پایش ضربان قلب ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی می‌پردازد، نحوه عملکرد، دقت آن و مزایایی که به کاربران ارائه می‌دهد را بررسی می‌کند.

مانیتورینگ ضربان قلب چگونه کار می کند؟

ساعت سامسونگ گلکسی از یک سنسور ضربان قلب اپتیکال پیشرفته در قسمت زیرین دستگاه استفاده می کند. این حسگر از فناوری فتوپلتیسموگرافی (PPG) استفاده می کند که تغییرات حجم خون را در مچ دست کاربر اندازه گیری می کند تا ضربان قلب او را تعیین کند. با روشن کردن پوست و اندازه گیری نور بازتاب شده، ساعت می تواند ضربان قلب کاربر را در زمان واقعی محاسبه کند.

دقت و قابلیت اطمینان

دقت ویژگی پایش ضربان قلب در ساعت گلکسی سامسونگ یک جنبه بسیار مهم است که باید در نظر گرفته شود. آزمایشات گسترده نشان داده است که این ساعت اندازه گیری ضربان قلب قابل اعتمادی را به خصوص در شرایط استراحت یا فعالیت سبک ارائه می دهد. با این حال، توجه به این نکته مهم است که در طول تمرینات با شدت بالا یا حرکات شدید، به دلیل محدودیت‌های ذاتی پایش ضربان قلب مبتنی بر مچ، خوانش‌ها ممکن است دقت کمتری داشته باشند.

برای بهینه‌سازی دقت، سامسونگ الگوریتم‌های پیشرفته و فناوری حسگر را در نظر گرفته است که باعث کاهش مصنوعات حرکتی و بهبود کیفیت سیگنال می‌شود. علی‌رغم این پیشرفت‌ها، همچنان برای کاربرانی که در فعالیت‌های فیزیکی فشرده شرکت می‌کنند، توصیه می‌شود برای خواندن دقیق‌تر، از بند قفسه سینه یا سایر دستگاه‌های اختصاصی پایش ضربان قلب استفاده کنند.

مزایای پایش ضربان قلب

ردیابی تناسب اندام و عملکرد: با نظارت بر ضربان قلب در طول تمرین، ساعت سامسونگ گلکسی به شما کمک می کند تا جلسات تمرینی خود را بهینه کنید. این به شما این امکان را می دهد که سطح فعالیت خود را بسنجید و اطمینان حاصل شود که در محدوده ضربان قلب هدف خود تمرین می کنید. این ویژگی به ویژه برای افرادی که به دنبال بهبود تناسب اندام قلبی عروقی، کاهش وزن یا تمرین برای اهداف ورزشی خاص هستند، مفید است.

·         پایش سلامت: ضربان قلب یک شاخص اساسی برای سلامت کلی است. با ردیابی منظم ضربان قلب خود با استفاده از ساعت گلکسی سامسونگ، می توانید اطلاعاتی در مورد ضربان قلب در حال استراحت خود به دست آورید که معیاری عالی برای سنجش آمادگی قلبی عروقی شما است. به‌علاوه، اگر ضربان قلب شما از آستانه‌های خاصی فراتر رفت یا از آن پایین‌تر رفت، ساعت می‌تواند به شما هشدار دهد و به شما کمک می‌کند بی‌نظمی‌ها یا ناهنجاری‌های احتمالی را شناسایی کنید.

·         مدیریت استرس: قابلیت پایش ضربان قلب ساعت گلکسی سامسونگ می تواند به مدیریت استرس نیز کمک کند. با تجزیه و تحلیل تغییرات ضربان قلب شما در طول روز، ساعت می‌تواند بازخورد شخصی و بینش‌هایی درباره سطوح استرس ارائه دهد. این اطلاعات را می توان برای تمرین تکنیک های آرامش بخش، مدیتیشن، یا شرکت در فعالیت هایی که باعث بهبود رفاه می شود، استفاده کرد.

·         ردیابی خواب: کیفیت خواب نقشی حیاتی در سلامت کلی ایفا می کند. نظارت بر ضربان قلب گلکسی واچ، همراه با قابلیت های ردیابی خواب، به شما امکان می دهد ضربان قلب خود را در طول خواب زیر نظر داشته باشید. این اطلاعات می تواند به شما کمک کند تا بفهمید ضربان قلب شما در مراحل مختلف خواب چگونه نوسان می کند و بینش هایی را در مورد کیفیت و مدت خواب شما ارائه می دهد.

نتیجه

Samsung Galaxy Watch یک ویژگی جامع و قابل اعتماد پایش ضربان قلب را ارائه می دهد که تجربه کلی کاربر را بهبود می بخشد. با استفاده از فناوری و الگوریتم های پیشرفته حسگر، بینش ارزشمندی را در مورد سلامت قلبی عروقی، سطح تناسب اندام، مدیریت استرس و کیفیت خواب در اختیار کاربران قرار می دهد. در حالی که در گرفتن داده های ضربان قلب در شرایط استراحت و فعالیت های سبک عالی است، کاربرانی که در تمرینات شدید شرکت می کنند ممکن است همچنان از استفاده از دستگاه های تخصصی تر نظارت بر ضربان قلب بهره مند شوند. با این وجود، گلکسی واچ ابزاری قدرتمند برای افرادی است که به دنبال بهینه سازی سلامت خود و کنترل سلامت قلب و عروق خود هستند.

bs1 بازدید : 130 سه شنبه 19 اردیبهشت 1402 زمان : 17:52 نظرات (0)

در دنیای پر سرعت و تکنولوژی محور امروزی، داشتن یک لپ تاپ قابل اعتماد و کارآمد برای حرفه ای ها در صنایع مختلف ضروری است. چه یک مدیر اجرایی، یک کارآفرین یا یک فریلنسر باشید، داشتن ابزار مناسب برای پشتیبانی از کار شما بسیار مهم است. در این پست وبلاگ، بهترین لپ‌تاپ‌های تجاری را بررسی خواهیم کرد که قدرت، عملکرد و قابلیت حمل را برای برآوردن نیازهای حرفه‌ای مدرن ترکیب می‌کنند.

Dell XPS 13

Dell XPS 13 به عنوان یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های تجاری موجود همواره در صدر جدول قرار دارد. این صفحه نمایش خیره کننده با حاشیه های نازک تیغ دارد که تجربه تماشایی همه جانبه را ارائه می دهد. XPS 13 مجهز به جدیدترین پردازنده‌های اینتل و رم کافی، عملکرد بسیار سریع و قابلیت‌های چندوظیفه‌ای را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، طراحی جمع و جور و سبک وزن آن را به یک انتخاب عالی برای حرفه ای ها در حال حرکت تبدیل می کند.

Lenovo ThinkPad X1 Carbon

Lenovo ThinkPad X1 Carbon یکی از رقبای برتر در بازار لپ‌تاپ‌های تجاری است. ThinkPad X1 Carbon که به‌خاطر صفحه‌کلید استثنایی‌اش شناخته می‌شود، تجربه تایپ راحت و لمسی را فراهم می‌کند، ایده‌آل برای حرفه‌ای‌هایی که ساعت‌های طولانی را روی لپ‌تاپ خود کار می‌کنند. عمر باتری قابل توجهی را ارائه می دهد و بهره وری بدون وقفه را در طول روز تضمین می کند. ویژگی‌های امنیتی قوی لپ‌تاپ، از جمله اسکنر اثر انگشت و گزینه‌های رمزگذاری، آن را به انتخابی قابل اعتماد برای کسانی که حفاظت از داده‌ها را در اولویت قرار می‌دهند، تبدیل می‌کند.

HP Spectre x360

HP Spectre x360 یک لپ تاپ همه کاره 2 در 1 است که قدرت و انعطاف پذیری را با هم ترکیب می کند. طراحی شیک و فرم قابل تبدیل آن به کاربران این امکان را می دهد که به طور یکپارچه بین حالت های لپ تاپ و تبلت جابجا شوند و با سناریوهای مختلف کاری سازگار شوند. صفحه نمایش لمسی پر جنب و جوش Spectre x360 و کیفیت صدای عالی، تجربه چندرسانه ای و همکاری را افزایش می دهد. این لپ تاپ مجهز به آخرین پردازنده های اینتل و SSD سریع، عملکرد چشمگیری را برای کارهای سخت ارائه می دهد.

مک بوک پرو اپل

برای حرفه ای ها در زمینه های خلاق، Apple MacBook Pro یک انتخاب محبوب است. مک بوک پرو با صفحه نمایش رتینا با وضوح بالا، پردازنده های قدرتمند و قابلیت های گرافیکی استثنایی، برای ویرایش ویدئو، طراحی گرافیکی و سایر برنامه های کاربردی با منابع فشرده طراحی شده است. اکوسیستم macOS و ادغام یکپارچه با سایر دستگاه های اپل، بهره وری و کارایی گردش کار را بیشتر می کند.

مایکروسافت سرفیس لپ تاپ 4

مایکروسافت سرفیس لپ تاپ 4 تعادلی بین عملکرد، سبک و قابلیت حمل ارائه می دهد. طراحی شیک، کیفیت ساخت عالی و صفحه نمایش پر جنب و جوش PixelSense آن را از نظر بصری جذاب کرده است. عمر باتری طولانی لپ تاپ، همراه با عملکرد عالی آن که توسط جدیدترین پردازنده های AMD یا Intel تامین می شود، بهره وری بی وقفه را در طول روز کاری تضمین می کند. طبیعت سبک سرفیس لپ تاپ 4 آن را به انتخابی ایده آل برای حرفه ای هایی که مرتب سفر می کنند تبدیل کرده است.

نتیجه

وقتی صحبت از لپ تاپ های تجاری می شود، گزینه های موجود امروز طیف گسترده ای از ویژگی ها و قابلیت ها را برای مطابقت با نیازهای حرفه ای ها در صنایع مختلف ارائه می دهند. چه عملکرد، قابلیت حمل، امنیت یا ترکیبی از این عوامل را در اولویت قرار دهید، لپ‌تاپ‌های تجاری برتر ذکر شده در این پست وبلاگ گزینه‌های عالی هستند. Dell XPS 13، Lenovo ThinkPad X1 Carbon، HP Spectre x360، Apple MacBook Pro و Microsoft Surface Laptop 4 هر کدام نقاط قوت و ویژگی های منحصر به فرد خود را به نمایش می گذارند و به حرفه ای ها اجازه می دهند بهره وری خود را افزایش دهند و در تلاش های خود موفق شوند. روی یک لپ تاپ تجاری سرمایه گذاری کنید که با نیازهای خاص شما مطابقت داشته باشد و دنیایی از امکانات را برای رشد حرفه ای خود باز کنید.

مطالعه بیشتر: بهترین برندهای لپ تاپ

bs1 بازدید : 105 یکشنبه 10 اردیبهشت 1402 زمان : 22:25 نظرات (0)

برای بسیاری از افراد، موهای ناخواسته بدن مشکلی خسته کننده و وقت گیر است. اصلاح، اپیلاسیون و سایر روش های حذف موهای زائد می تواند دردناک، کثیف و زمان بر باشد. خوشبختانه، پیشرفت‌های فناوری باعث حذف موهای زائد با لیزر شده است، روشی ایمن و موثر برای کاهش دائمی موهای زائد. و اکنون با معرفی دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم، این فرآیند کارآمدتر و راحت تر شده است.
دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم از فناوری پیشرفته ای برای رفع موهای زائد سریع، ایمن و موثر استفاده می کند. این دستگاه یک پرتو لیزر را منتشر می کند که به پوست نفوذ می کند و فولیکول های مو را در ریشه هدف قرار می دهد. انرژی لیزر توسط رنگدانه مو جذب می شود و به فولیکول آسیب می رساند و از رشد مو در آینده جلوگیری می کند. این دستگاه مجهز به سیستم خنک کننده ای است که پوست را در طول درمان خنک و راحت نگه می دارد.
یکی از مزایای کلیدی دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم سرعت آن است. این دستگاه می تواند نواحی وسیعی از بدن را به سرعت درمان کند و برای کسانی که می خواهند در زمان خود صرفه جویی کنند گزینه ای عالی است. به عنوان مثال، دستگاه می تواند پاها را تنها در 20 دقیقه درمان کند، در حالی که روش های سنتی حذف موهای زائد می تواند تا یک ساعت طول بکشد.

دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم
یکی دیگر از مزایای دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم کارایی آن است. اکثر افرادی که تحت لیزر موهای زائد قرار می گیرند، کاهش دائمی رشد مو را تجربه می کنند. این بدان معناست که پس از یک سری درمان، بسیاری از افراد دیگر نیازی به تراشیدن یا اپیلاسیون ناحیه تحت درمان ندارند.
دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم علاوه بر سرعت و کارایی بسیار ایمن نیز می باشد. این دستگاه طوری طراحی شده است که فولیکول های مو را هدف قرار دهد در حالی که پوست اطراف را دست نخورده باقی می گذارد. این بدان معنی است که حداقل خطر آسیب پوست یا سایر عوارض جانبی وجود دارد.
در نهایت استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم بسیار آسان است. این دستگاه توسط متخصصان آموزش دیده ای که تجربه استفاده از دستگاه را دارند کار می کند. بیماران به سادگی نیاز دارند در حالی که دستگاه کار خود را انجام می دهد، بنشینند و استراحت کنند. برای خرید دستگاه لیزر تیتانیوم اینجا کلیک کنید.
در پایان، دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم یک روش جدید انقلابی برای از بین بردن موهای زائد است. این سریع، ایمن و موثر است و برای هر کسی که می‌خواهد در زمان صرفه‌جویی کند و دردسرهای روش‌های سنتی رفع موهای زائد را از بین ببرد، گزینه‌ای عالی است. اگر از ساعت‌ها صرف اصلاح یا اپیلاسیون خسته شده‌اید، دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم را امتحان کنید و روال زیبایی خود را متحول کنید.

بیشتر بخوانید: تفاوت دستگاه لیزر تیتانیوم و الکساندرایت چیست

bs1 بازدید : 106 سه شنبه 05 اردیبهشت 1402 زمان : 13:55 نظرات (0)

ساعت‌های هوشمند برای بچه‌ها محبوبیت پیدا می‌کنند، زیرا مزایای متعددی از جمله ارتقای استقلال و مسئولیت‌پذیری در کودکان را ارائه می‌کنند. در حالی که برخی از والدین ممکن است در دادن دستگاهی که به فرزندانشان امکان ارتباط با دیگران و دسترسی به اینترنت را می دهد مردد باشند، ساعت های هوشمند طراحی شده برای کودکان دارای کنترل های داخلی و ویژگی های امنیتی هستند که آنها را به ابزاری امن و قابل اعتماد برای آموزش استقلال و استقلال تبدیل می کند. مسئوليت.

 ساعت هوشمند کودک

در این مقاله، راه‌هایی را که ساعت‌های هوشمند برای بچه‌ها می‌توانند استقلال و مسئولیت‌پذیری را ارتقا دهند و اینکه چرا آنها ابزار ارزشمندی برای والدین هستند، بررسی خواهیم کرد.

 

ارتباط

ساعت‌های هوشمند برای بچه‌ها راه آسانی برای ارتباط کودکان با والدین یا قیمشان ارائه می‌دهند. آنها می توانند از ساعت برای برقراری تماس، ارسال پیامک و حتی استفاده از چت تصویری برای حفظ ارتباط با اعضای خانواده خود استفاده کنند. این به ویژه برای والدینی مفید است که می خواهند به فرزندان خود مقداری آزادی بدهند اما همچنان می خواهند همیشه بتوانند با آنها ارتباط برقرار کنند.

 

داشتن توانایی برقراری ارتباط با والدین می تواند به بچه ها کمک کند تا احساس استقلال بیشتری کنند، زیرا مجبور نیستند برای برقراری تماس یا ارسال پیام به شخص دیگری اعتماد کنند. همچنین به والدین کمک می کند تا احساس امنیت بیشتری داشته باشند، زیرا می دانند در صورت نیاز می توانند به سرعت به فرزندشان برسند.

 

ردیابی GPS

اکثر ساعت‌های هوشمند برای کودکان دارای ویژگی‌های ردیابی GPS هستند که به والدین امکان می‌دهد موقعیت مکانی فرزندشان را همیشه پیگیری کنند. این یک ابزار عالی برای ارتقای استقلال در کودکان است، زیرا والدین می‌توانند به فرزندان خود آزادی عمل بدهند تا بدون نگرانی در مورد امنیت خود به کاوش و بازی بپردازند.

 

دانستن اینکه والدین آنها می توانند در صورت لزوم آنها را بیابند همچنین می تواند به کودکان کمک کند تا در قبال اعمال خود احساس مسئولیت و مسئولیت پذیری بیشتری داشته باشند. آنها ممکن است بیشتر در محدوده‌هایی که والدینشان برایشان تعیین کرده‌اند بمانند و وقتی بدانند مکانشان قابل ردیابی است، از محیط اطراف خود آگاه می‌شوند.

 

هشدارهای یادآوری

همچنین می‌توان از ساعت‌های هوشمند برای کودکان برای تنظیم یادآور مواردی مانند تکالیف خانه، کارهای خانگی یا حتی رویدادهای آینده استفاده کرد. این یک راه عالی برای آموزش مسئولیت پذیری به کودکان است، زیرا آنها یاد می گیرند زمان خود را مدیریت کنند و تعهدات خود را پیگیری کنند.

 

با استفاده از ویژگی یادآوری در ساعت خود، کودکان می توانند بیاموزند که مستقل تر و خودکفاتر باشند، زیرا مجبور نیستند برای یادآوری هر کاری که باید انجام دهند به والدین خود تکیه کنند. این می تواند به بچه ها کمک کند تا احساس توانایی و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند، زیرا یاد می گیرند مسئولیت های خود را بر عهده بگیرند.

 

ابزار آموزشی

برخی از بهترین ساعت هوشمند کودک  ابزارهای آموزشی مانند برنامه‌های یادگیری زبان، بازی‌های ریاضی و آزمایش‌های علمی نیز دارند. این ابزارها می توانند راهی عالی برای ترویج یادگیری و رشد فکری در کودکان باشند، زیرا راهی سرگرم کننده و جذاب برای کشف مفاهیم جدید ارائه می کنند.

 

با دسترسی کودکان به ابزارهای آموزشی در ساعت خود، والدین می توانند به پرورش احساس استقلال و مسئولیت در فرزندان خود کمک کنند. بچه‌ها می‌توانند مسئولیت یادگیری خود را بر عهده بگیرند و موضوعات مورد علاقه‌شان را بررسی کنند، همه اینها در حالی که مهارت‌ها و دانش جدید را توسعه می‌دهند.

 

ردیابی تناسب اندام

در نهایت، بسیاری از ساعت‌های هوشمند برای کودکان دارای ویژگی‌های ردیابی تناسب اندام هستند که به کودکان اجازه می‌دهد فعالیت بدنی خود را در طول روز نظارت کنند. این یک راه عالی برای ترویج عادات سالم و مسئولیت پذیری است، زیرا بچه ها یاد می گیرند که مسئولیت سلامت و تناسب اندام خود را بر عهده بگیرند.

 

با استفاده از قابلیت ردیابی تناسب اندام در ساعت خود، کودکان می توانند اهدافی را برای خود تعیین کنند و پیشرفت خود را در طول زمان زیر نظر بگیرند. این می تواند به آنها کمک کند تا احساس استقلال و کنترل بیشتری بر سلامت و رفاه خود داشته باشند.

 

نتیجه گیری

در پایان، ساعت های هوشمند برای کودکان ابزار ارزشمندی برای ارتقای استقلال و مسئولیت پذیری در کودکان هستند. این دستگاه‌ها با ارائه ارتباطات، ردیابی GPS، هشدارهای یادآوری، ابزارهای آموزشی و ردیابی تناسب اندام، می‌توانند به کودکان کمک کنند تا احساس توانایی و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند و در عین حال آرامش خاطر والدین را فراهم کنند. با کنترل‌های صحیح والدین و ویژگی‌های امنیتی، ساعت‌های هوشمند برای کودکان می‌توانند ابزاری مطمئن و مطمئن برای آموزش استقلال و مسئولیت‌پذیری باشند.

bs1 بازدید : 114 سه شنبه 16 اسفند 1401 زمان : 15:04 نظرات (0)

شیائومی یک تولید کننده مشهور چینی گوشی های هوشمند است که به خاطر گوشی های باکیفیت و مقرون به صرفه اش محبوب شده است. شیائومی به نامی شناخته شده در بین علاقه مندان به گوشی های هوشمند تبدیل شده است و حضور قدرتمندی در بازار گوشی های هوشمند در سراسر جهان ایجاد کرده است. با طیف گسترده ای از مدل ها، تشخیص اینکه کدام گوشی شیائومی برای شما بهترین است دشوار است. در این مقاله نگاهی دقیق تر به بهترین گوشی های شیائومی موجود در بازار خواهیم داشت.

شیائومی می 11

شیائومی Mi 11 یک گوشی هوشمند پرچمدار چشمگیر است که دارای ویژگی ها و عملکرد برتر است. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.81 اینچی AMOLED با وضوح 3200 در 1440 پیکسل است که دقت رنگ، روشنایی و سطوح کنتراست عالی را ارائه می دهد. این نمایشگر همچنین دارای گواهی HDR10+ است که آن را برای پخش محتوای باکیفیت ایده آل می کند.

در زیر کاپوت، شیائومی Mi 11 از پردازنده Qualcomm Snapdragon 888 استفاده می‌کند که در حال حاضر یکی از قدرتمندترین چیپست‌های موبایل موجود است. بسته به پیکربندی، رم 8 یا 12 گیگابایتی دارد که عملکرد روان و بدون درز را حتی در هنگام اجرای چندین برنامه یا بازی های فشرده تضمین می کند.

شیائومی Mi 11 همچنین دارای تنظیمات دوربین سه گانه در پشت است که شامل یک سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، یک لنز 13 مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی است. دوربین اصلی می‌تواند عکس‌های خیره‌کننده را با جزئیات و دقت رنگی بسیار بالا ثبت کند، در حالی که لنز با زاویه دید فوق‌العاده، میدان دید وسیع‌تری را برای عکس‌های مناظر و گروهی فراهم می‌کند. لنز ماکرو برای گرفتن عکس های نزدیک از اجسام کوچک ایده آل است.

از نظر عمر باتری، شیائومی می 11 به باتری 4600 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است که از شارژ سریع 55 واتی، شارژ بی سیم 50 واتی و شارژ بی سیم معکوس 10 واتی پشتیبانی می کند. این بدان معناست که شما می توانید گوشی خود را سریع و راحت شارژ کنید، چه در خانه باشید و چه در حال حرکت.

از دیگر ویژگی های قابل توجه شیائومی می 11 می توان به اتصال 5G، وای فای 6، بلوتوث 5.2، NFC و حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش اشاره کرد. این گوشی از سیستم عامل MIUI 12.5 شیائومی بهره می برد که مبتنی بر اندروید 11 است و طیف وسیعی از گزینه ها و ویژگی های شخصی سازی را ارائه می دهد.

به طور کلی، شیائومی Mi 11 یک گوشی هوشمند قدرتمند و پر از ویژگی است که نسبت به قیمت خود ارزش بسیار خوبی ارائه می دهد. این یک انتخاب ایده آل برای هر کسی است که به دنبال یک تلفن رده بالا با ویژگی ها و عملکرد برتر است.

شیائومی می 10 تی پرو

Xiaomi Mi 10T Pro یک گوشی هوشمند پرچمدار از شیائومی است که در اکتبر 2020 عرضه شد. این گوشی دارای ویژگی های چشمگیری است که آن را در بازار متمایز می کند. در اینجا به بررسی دقیق شیائومی Mi 10T Pro می پردازیم.

  • طرح: شیائومی Mi 10T Pro دارای طراحی شیک و زیبا با پنل جلویی و پشتی گوریلا گلس 5 است. ابعاد آن 165.1 x 76.4 x 9.3 میلی‌متر و وزن آن 218 گرم است که کمی سنگین‌تر از سایر گوشی‌های هوشمند در رده خود است. این گوشی در دو رنگ مشکی کیهانی و نقره ای قمری عرضه می شود.
  • نمایش دادن: شیائومی Mi 10T Pro دارای صفحه نمایش بزرگ 6.67 اینچی IPS LCD با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل است. نسبت تصویر 20:9 و نرخ رفرش 144 هرتز دارد که آن را به یکی از سریع ترین نمایشگرهای بازار تبدیل می کند. این صفحه نمایش از HDR10+ نیز پشتیبانی می کند و حداکثر روشنایی آن 650 نیت است.
  • کارایی: شیائومی Mi 10T Pro از پردازنده Qualcomm Snapdragon 865 بهره می برد که با 8 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. این گوشی بر روی MIUI 12 مبتنی بر اندروید 10 اجرا می شود و قابل ارتقا به اندروید 11 است. عملکرد گوشی عالی است و به راحتی می تواند چندین برنامه و بازی های سنگین را مدیریت کند.
  • دوربین: شیائومی Mi 10T Pro دارای تنظیمات دوربین سه گانه پشتی است که شامل سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، سنسور 13 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی است. این گوشی همچنین دارای یک دوربین جلو 20 مگاپیکسلی برای سلفی و تماس ویدیویی است. کیفیت دوربین عالی است و می تواند در هر شرایط نوری عکس های خیره کننده ای ثبت کند.
  • باتری: شیائومی Mi 10T Pro از یک باتری عظیم 5000 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند که از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند. این گوشی با یک بار شارژ می تواند تا دو روز دوام بیاورد و قابلیت شارژ سریع می تواند باتری را تنها در 59 دقیقه شارژ کند.
  • ویژگی های دیگر: شیائومی Mi 10T Pro دارای تمام ویژگی های لازمی است که از یک گوشی هوشمند پرچمدار انتظار دارید. دارای اتصال 5G، وای فای 6، بلوتوث 5.1، NFC و بلستر IR است. این گوشی همچنین دارای حسگر اثر انگشت در کناری است که سریع و دقیق است.

Xiaomi Mi 10T Pro یک گوشی هوشمند عالی است که ویژگی های چشمگیری را با قیمت مقرون به صرفه ارائه می دهد. این صفحه نمایش خیره کننده، عملکرد قدرتمند، کیفیت دوربین عالی و باتری با دوام طولانی دارد. اگر به دنبال یک گوشی هوشمند پرچمدار هستید که پول شما را خراب نکند، شیائومی Mi 10T Pro یک انتخاب عالی است.

شیائومی ردمی نوت 10 پرو

شیائومی ردمی نوت 10 پرو یک گوشی هوشمند میان رده است که ویژگی های چشمگیری را با قیمتی مقرون به صرفه ارائه می دهد. صفحه نمایش بزرگ 6.67 اینچی Super AMOLED با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل و نرخ رفرش 120 هرتز دارد که تصاویری روان و پر جنب و جوش را به نمایش می گذارد.

در زیر کاپوت، ردمی نوت 10 پرو به چیپست اسنپدراگون 732G مجهز شده است که یک پردازنده میان رده است که عملکرد روان و مصرف انرژی کارآمد را ارائه می دهد. این گوشی در دو نوع عرضه می شود: رم 6 گیگابایتی با حافظه داخلی 64 گیگابایتی و رم 8 گیگابایتی با حافظه داخلی 128 گیگابایتی.

یکی از مهمترین ویژگی های Redmi Note 10 Pro تنظیمات دوربین آن است. این دوربین دارای یک سیستم دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، یک لنز اولترا واید 8 مگاپیکسلی، یک لنز تله ماکرو 5 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است. این دوربین با تصاویر واضح و دقیق در شرایط نوری خوب، نتایج چشمگیری ایجاد می کند. همچنین ویژگی های مختلفی مانند حالت شب، حالت پرتره و فیلمبرداری اسلوموشن را ارائه می دهد.

Redmi Note 10 Pro به یک باتری 5020 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است که از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند. همچنین دارای یک بلستر IR، جک هدفون و حسگر اثر انگشت در کنار آن است. این گوشی بر روی MIUI 12 مبتنی بر اندروید 11 اجرا می‌شود که گزینه‌ها و ویژگی‌های سفارشی‌سازی مختلفی را ارائه می‌دهد.

از نظر طراحی، Redmi Note 10 Pro دارای ظاهری شیک و مدرن با پشت شیشه ای و فریم فلزی است. این در سه رنگ - خاکستری اونیکس، آبی یخچالی و برنز شیب دار عرضه می شود.

به طور کلی، شیائومی ردمی نوت 10 پرو یک انتخاب عالی برای کسانی است که به دنبال یک گوشی هوشمند میان رده با دوربین عالی، صفحه نمایش صاف و عمر باتری طولانی مدت هستند.

شیائومی می 10

شیائومی MI 10 یک گوشی هوشمند پرچمدار است که در سال 2020 عرضه شد. ویژگی ها و مشخصات قابل توجهی دارد که آن را به یکی از بهترین گوشی های هوشمند موجود در بازار تبدیل می کند.

  • طراحی و نمایشگر: این گوشی دارای طراحی شیک و زیبا با پشت شیشه ای و قاب فلزی است. این در طیف وسیعی از رنگ ها از جمله سبز مرجانی، خاکستری گرگ و میش و آبی شفق در دسترس است. در قسمت جلویی گوشی یک نمایشگر بزرگ 6.67 اینچی AMOLED با رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل قرار دارد. این صفحه نمایش دارای نرخ رفرش 90 هرتز است و توسط Corning Gorilla Glass 5 محافظت می شود.
  • دوربین: شیائومی MI 10 دارای یک دوربین چهارگانه در پشت است که شامل یک سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 13 مگاپیکسلی، یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است. این دوربین قادر به گرفتن عکس های خیره کننده با جزئیات و دقت رنگ عالی است. این گوشی همچنین دارای دوربین جلویی 20 مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی و برقراری تماس ویدیویی است.
  • عملکرد: شیائومی MI 10 از پردازنده Qualcomm Snapdragon 865 استفاده می کند که با حداکثر 12 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی جفت می شود. این پیکربندی سخت‌افزاری عملکرد فوق‌العاده تلفن را تضمین می‌کند، حتی در هنگام انجام کارهای سخت مانند بازی و ویرایش ویدیو.
  • باتری و شارژ: این گوشی دارای باتری 4780 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 30 واتی، شارژ بی سیم 30 واتی و شارژ بی سیم معکوس 10 واتی پشتیبانی می کند. با این تنظیمات، گوشی را می توان تنها در 57 دقیقه از 0 تا 100 درصد شارژ کرد.
  • سایر ویژگی ها: شیائومی MI 10 بر روی رابط کاربری MIUI 11 اجرا می شود که مبتنی بر اندروید 10 است. این گوشی همچنین دارای اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش، بلندگوهای دوگانه و پشتیبانی از اتصال 5G است.

به طور کلی، شیائومی MI 10 یک گوشی هوشمند عالی است که ویژگی ها و عملکرد برتر را ارائه می دهد. این یک انتخاب ایده‌آل برای کسانی است که می‌خواهند یک گوشی پریمیوم بدون شکستن بانک داشته باشند.

Xiaomi Poco X5

Xiaomi Poco X5 یک گوشی هوشمند میان رده است که نسبت به قیمت خود ارزش زیادی ارائه می دهد. در اینجا قصد بررسی Xiaomi Poco X5 را داریم.

  • طراحی و نمایشگر: Poco X5 ساختار محکمی دارد و در سه رنگ آبی کبالت، خاکستری سایه و سفید مات موجود است. این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی IPS LCD با نرخ تازه سازی 120 هرتز و وضوح تصویر 1080 در 2400 پیکسل است. صفحه نمایش پر جنب و جوش است و زوایای دید بسیار خوبی را ارائه می دهد و برای تماشای فیلم یا بازی عالی است.
  • عملکرد: این گوشی به پردازنده Qualcomm Snapdragon 732G مجهز شده است که یک چیپست میان رده توانا است که عملکرد روانی را ارائه می دهد. این دستگاه در دو نوع رم - 6 گیگابایت و 8 گیگابایت - عرضه می شود که برای مدیریت بیشتر برنامه ها و بازی ها کافی است. این گوشی همچنین دارای ظرفیت ذخیره سازی 64 گیگابایت، 128 گیگابایت یا 256 گیگابایت است، بسته به نوع انتخابی شما. همچنین می توانید فضای ذخیره سازی را از طریق کارت microSD افزایش دهید.
  • دوربین: Poco X5 دارای یک دوربین چهارگانه در پشت است که شامل یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید 13 مگاپیکسلی، یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است. سیستم دوربین در شرایط نوری خوب عملکرد خوبی دارد و تصاویر واضح و دقیقی تولید می کند. این دستگاه همچنین دارای دوربین جلویی 20 مگاپیکسلی است که سلفی های عالی می گیرد.
  • عمر باتری: این گوشی دارای باتری 5160 میلی آمپر ساعتی است که به راحتی می تواند یک روز کامل را با استفاده متوسط دوام بیاورد. همچنین از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند که می تواند دستگاه را از 0% تا 100% در کمتر از یک ساعت شارژ کند.
  • نرم افزار: Poco X5 روی اندروید 11 با رابط کاربری MIUI 12 برای POCO اجرا می شود که یک رابط کاربری تمیز و کاربرپسند است که گزینه های سفارشی سازی زیادی را ارائه می دهد. این گوشی همچنین دارای سنسور اثر انگشت در کناری است که سریع و دقیق است.

به طور کلی، شیائومی پوکو ایکس 5 یک گوشی هوشمند میان رده عالی است که نسبت به قیمتش ارزش بالایی دارد. این دستگاه دارای ساختار محکم، صفحه نمایش پر جنب و جوش، عملکرد قدرتمند، سیستم دوربین توانمند، عمر باتری طولانی است و بر روی آخرین نسخه اندروید اجرا می شود. اگر به دنبال یک گوشی هوشمند میان رده هستید که به ضرر شما نباشد، پوکو X5 قطعا ارزش بررسی دارد.

bs1 بازدید : 125 سه شنبه 15 آذر 1401 زمان : 17:13 نظرات (0)

سامسونگ به وضوح تلاش می کند تا گوشی های میان رده جدید سری A خود - گلکسی A52 و گلکسی A72 - را با کیفیت و متمایز جلوه دهد. Galaxy A52 که به بررسی عمیق آن خواهیم پرداخت، از 26499 INR شروع می‌شود و انتظار زیادی دارد که شامل نمایشگر با نرخ تازه‌سازی بالا، جدیدترین نرم‌افزار، بدنه نرم با رتبه IP و سیستم دوربین همه کاره باشد.

اما آیا این گوشی است که باید بخرید؟ آیا عملکردها می توانند با گزینه هایی مانند OnePlus Nord یا Realme X7 مطابقت داشته باشند؟ ما تلفن را در مراحل خود قرار داده‌ایم و افکار خود را در این بررسی Galaxy A52 خلاصه می‌کنیم. امیدواریم که این همه ابهامات را برطرف کند و به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا با این قانون مطابقت دارد یا خیر.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های سامسونگ سری A

جعبه گشایی گلکسی A52 سامسونگ

یک قاب محافظ و یک محافظ صفحه از پیش نصب شده حذفیات آشکاری هستند و شما باید آنها را جداگانه خریداری کنید. در اینجا چیزی است که در جعبه Galaxy A52 دریافت می کنید:

  •     آداپتور شارژ 15 واتی    
  •  کابل USB برای شارژ و انتقال اطلاعات
  •   ابزار و مستندات اجکتور سیم کارت

A52

بررسی Samsung Galaxy A52: طراحی و ساخت

ما به‌عنوان بازبین، هر سال دستگاه‌های متعددی را مرور می‌کنیم و همیشه وقتی با چیزی متمایز مواجه می‌شویم هیجان‌زده می‌شویم - که اغلب اتفاق نمی‌افتد. گلکسی A52 یکی از این گوشی های هیجان انگیز است. حس نرم و ظاهر مینیمالیستی آن چیزهایی هستند که آن را متمایز می کنند.
بدون شیب های شیک، بدون بافت، بدون تگ های خودنمایی، بدون لبه های ناهموار - فقط رنگ های جامد جذاب به طرز عجیبی و ظاهری نرم با احساس خوب در پشت که آرایه دوربین به طور یکپارچه از آن بالا می رود. این طراحی مجدد معقول باید برای همه گروه های سنی جذاب باشد، اما ما فکر می کنیم که در میان جمعیت جوان بسیار داغ خواهد بود.
در جلو، یک صفحه نمایش AMOLED سازگار با HDR با یک بریدگی سوراخ سوراخ دایره‌ای در مرکز قرار دارید. حاشیه های اطراف صفحه نمایش تقریبا یکنواخت هستند. حسگر اثرانگشت اپتیکال که در زیر آن قرار دارد دارای نور روشن‌کننده سفید است و تجربه باز کردن قفل ثابت‌تری نسبت به آنچه در کهکشان‌های میان‌رده قبلی داشتیم، ارائه می‌دهد.
سامسونگ فضا را برای جک صدا و اسلات کارت SD (هیبریدی) باز می کند. و همچنین بلندگوهای استریو وجود دارد.
این بار دارای استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است. مواد مورد استفاده برای پوسته بیرونی و قاب جانبی پلی کربنات است و به کنترل وزن کمک می کند. در قسمت جلویی، گوریلا گلس 5 وجود دارد.
به طور خلاصه، گلکسی A52 جذاب به نظر می رسد، در دست گرفتن کاملاً راحت است و بسیار محکم به نظر می رسد.

بررسی Samsung Galaxy A52: نمایشگر

از نظر کیفیت، صفحه نمایش 6.5 اینچی AMOLED به خوبی نمایشگر گلکسی F62 یا گلکسی M51 به نظر می رسد. با این حال، پشتیبانی از نرخ تازه سازی بالا 90 هرتز اضافی وجود دارد. این باعث می شود انیمیشن ها و انتقال OneUI روان تر شوند.
نرخ تازه‌سازی برای اکثر برنامه‌ها روی ۹۰ هرتز قفل شده است، یعنی این نرخ تازه‌سازی تغییر حالت متغیر هوشمندی نیست که سامسونگ با گوشی‌های پیشرفته‌اش ارائه می‌کند. برای عملکرد بهتر در حین بازی، باید به صورت دستی به نرمی حرکت «استاندارد» یا 60 هرتز تغییر می‌کردیم.
دو پروفایل رنگی وجود دارد که فضای sRGB و DCI-P3 را هدف قرار می‌دهند، و مثل همیشه حالت نرم‌تر و دقیق‌تر طبیعی (sRGB) را ترجیح می‌دهیم.
این تلفن دارای گواهینامه DRM L1 است و پخش جریانی Full HD روی Netflix، Prime Videos و سایر برنامه‌های مرتبط کار می‌کند. پخش جریانی HDR فقط در YouTube کار می کرد. یک چیز خوب در مورد تلفن های سامسونگ این است که صفحه نمایش روشنایی را قفل می کند و هر زمان که سیگنال HDR دریافت می کند آن را به حداکثر می رساند و این امکان بهترین تجربه ممکن HDR را فراهم می کند.
سامسونگ ادعا می کند حداکثر روشنایی 800 نیت دارد و صفحه نمایش زیر نور مستقیم خورشید به راحتی خوانا بود.

بررسی Samsung Galaxy A52: عملکرد و نرم افزار

در هند، گلکسی A52 از چیپست هشت هسته‌ای Qualcomm Snapdragon 720G استفاده می‌کند که به خصوص در قیمت داده شده کمی طولانی به نظر می‌رسد. این هنوز یک چیپست قدرتمند است که می تواند تجربه ای روان را با OneUI 3.1 ایجاد کند.
در مورد بازی و استفاده سخت، گلکسی A52 مطمئناً جوراب شما را از بین نخواهد برد.
با تنظیم صفحه نمایش روی 90 هرتز، Call of Duty موبایل به طور پیش فرض روی High-High تنظیم شد، اما عملکرد واقعاً فراتر از گرافیک متوسط و نرخ فریم پایین نبود. با شماره گیری صفحه نمایش تا 60 هرتز (صافی استاندارد)، عملکرد به طور قابل توجهی بهبود یافت و بازی در تنظیمات پیش فرض High-High قابل بازی بود.
در مقایسه، Samsung Galaxy M51 و Galaxy F62 باید انتخاب های بهتری برای مصرف کنندگان بازی محور باشند. برای بقیه، اسنپدراگون 720G در گلکسی A52 کافی است.
واحد بررسی ما دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است و عملکرد بنچمارک نسبت به Realme 8 Pro مجهز به اسنپدراگون 720G که اخیراً بررسی کردیم، بسیار پایین‌تر بود.
امتیاز بنچمارک گلکسی A52 سامسونگ
     PC Mark Work 2.0 – 8282
     PC Mark Work Writing 2.0 – 7306
     Geekbench تک هسته ای – 524
     Geekbench چند هسته ای – 1602
     3D Mark Wild Life – 1031
     3D Mark Sling Shot Extreme OpenGL ES 3.1 – 2581
     خواندن تصادفی Androbench - 126.21 مگابایت بر ثانیه
     نوشتن تصادفی Androbench – 110.9 مگابایت بر ثانیه

اتصال بسیار محکم است. کیفیت تماس در طول دوره بررسی ما عالی بود و گزینه‌هایی مانند Dual 4G VoLTE و VoWiFi پشتیبانی می‌شوند.

با آمدن به نرم افزار، OneUI 3.1 مانند همیشه خوش سلیقه و بسیار شهودی است. سامسونگ در میان معدود برندهایی است که از ضبط تماس خودکار پشتیبانی می‌کند و موارد اضافی دیگری مانند Samsung Pay (NFC) و امنیت Knox وجود دارد که باید منتظر آنها باشیم. برنامه‌های شخص ثالث را می‌توان حذف نصب کرد، صفحه اصلی (-1) Google Feed است، و سامسونگ به‌روزرسانی نسخه اندروید را برای سه سال تضمین می‌کند!

بررسی Samsung Galaxy A52: باتری و صدا

باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با تنظیم صفحه نمایش روی 90 هرتز می تواند به راحتی از آستانه 1 روز عبور کند. در روزهای استفاده سنگین خاص، این احتمال وجود دارد که تا اواخر عصر باتری را خالی کنید یا مجبور شوید به شارژ در اواسط روز متوسل شوید.

می‌توانید با یک آداپتور USB PD 25 واتی سرعت شارژ سریع داشته باشید، اما متأسفانه، سامسونگ آن را در جعبه قرار نمی‌دهد. شارژر سریع تطبیقی 15 واتی فقط نسبتاً سریع است.

ما یک شارژر 25 واتی USB PD داشتیم و تقریباً 1 ساعت و 30 دقیقه برای شارژ کامل طول کشید. شارژر 15 واتی همراه کمی کمتر از 2 ساعت و 15 دقیقه ساعت کار کرد.

این یکی دارای بلندگوهای استریو است و حتی اگر دو کانال به خوبی متعادل نیستند، هنگام تماشای محتوای چند رسانه ای تفاوت ایجاد می کند - این مهم است. همچنین Dolby Atmos با از پیش تنظیم های مختلف وجود دارد که تفاوت اسمی ایجاد می کند. هنگام پخش بی سیم صدا با مشکلی مواجه نشدیم.

بررسی Samsung Galaxy A52: کیفیت دوربین

سنسور اصلی با وضوح 64 مگاپیکسل اکنون از OIS پشتیبانی می کند و این به بهبودهای قابل توجهی در عکاسی در نور کم کمک می کند. سایر عناصر چهارگانه مشابه سایر گوشی های میان رده سامسونگ مانند گلکسی F62 هستند. یک دوربین 12 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض، دوربین 5 مگاپیکسلی پرتره و یک دوربین عکاسی ماکرو 5 مگاپیکسلی وجود دارد. همچنین یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در جلو قرار دارد.

در نور روز مناسب، دوربین عملکرد بسیار خوبی دارد. رنگ ها به خوبی منقبض هستند، بافت به طور صادقانه بازتولید می شود و جزئیات کاملاً مناسب هستند. HDR و بهینه ساز صحنه بهتر است فعال باشند. هنگام مقایسه کنار هم، متوجه شدیم که جزئیات در تلفن های دوربین 108 مگاپیکسلی بهتر است، اما این قابل انتظار بود.

دوربین تله فوتو اختصاصی برای گلکسی A72 در نظر گرفته شده است، اما عکس های زوم دیجیتال 2X هنوز بسیار قابل استفاده هستند.

دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با زاویه دید عریض مطمئناً عملکرد بهتری نسبت به سایر دوربین‌های با زاویه دید عریض که در گوشی‌های میان‌رده داریم، دارد. البته، سامسونگ برای حفظ سازگاری با snapper اصلی تلاش بیشتری نمی کند.

در نور کم، گلکسی A52 از OIS و الگوریتم‌های پردازش تصویر ماهرانه سامسونگ بهره می‌برد. صحنه های تاریک هنوز نویز قابل توجهی دارند، اما این به نوعی صحنه را طبیعی تر می کند. حالت شب خوب کار می کند، اما در صحنه های چالش برانگیز لنگ می زند.

عملکرد دوربین ماکرو بهتر از رقبا بود. در مورد حالت پرتره نمی توان همین را گفت. این بدان معنا نیست که عکس‌های پرتره کم هستند، اما فقط تشخیص بهتر لبه‌ها را در گوشی‌هایی مانند Redmi Note 10 و Realme 8 Pro مشاهده کرده‌ایم.

دوربین جلو، سلفی‌های خوبی را بدون زیاده‌روی در زیبایی می‌گیرد. همچنین یک حالت سرگرم کننده وجود دارد که به شما امکان می دهد با برخی از فیلترهای اسنپ چت بازی کنید و gentlt از شما می خواهد که برنامه Snapchat را دانلود کنید تا بیشتر امتحان کنید.

بررسی سامسونگ گلکسی A52: آیا باید آن را بخرید؟

سامسونگ گلکسی A52 شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد، دارای صفحه نمایش HRR AMOLED و نرم‌افزار فوق‌العاده با تضمین 3 سال به‌روزرسانی - همه اینها آن را برای قیمت اولیه INR 26,490 در بازارهای آنلاین و آفلاین، ارزش پیشنهادی فوق‌العاده‌ای دارد.

با این قیمت می توانید تراشه های بهتری نسبت به Snpdaragon 720G کسب کنید. با این اوصاف، عملکرد می تواند برای کاربران معمولی و متوسط و همچنین برای بازی ها به خوبی حفظ شود، به شرط اینکه نمایشگر روی 60 هرتز تنظیم شود. عملکرد دوربین با بهترین گزینه های موجود در بودجه مطابقت دارد.

بنابراین، به طور کلی، می‌توان گفت که گلکسی A52 گوشی‌ای است که می‌تواند از بقیه جدا باشد و قیمت آن را توجیه کند. ارزش منحصر به فردی وجود دارد که باید برای دسته های مختلف کاربران جذاب باشد.

مزایا

  • طراحی زیبا با رتبه IP
  • صفحه نمایش AMOLED 90 هرتزی با کیفیت خوب
  • عملکرد مناسب دوربین و OIS
  • آخرین نرم افزار با اطمینان از سه نسخه به روز رسانی
  • بلندگوهای استریو
  • جک صدا و اسلات کارت

معایب

  • فقط شارژر 15 واتی در جعبه موجود است
  • چیپست می توانست بهتر باشد
bs1 بازدید : 106 سه شنبه 01 آذر 1401 زمان : 12:40 نظرات (0)

از میان بسیاری از سیستم‌های حیاتی موجود در یک وسیله نقلیه، ترمزها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند، زیرا به سرنشینان این امکان را می‌دهند که یک بار در حال حرکت توقف کنند.

ما قبلاً در مورد نحوه عملکرد سایر اجزای سیستم های ترمز مانند کالیپرها و همچنین توضیح جزئیات در مورد انواع خاصی از لنت ترمزهای موجود صحبت کرده ایم. اکنون نوبت یکی دیگر از اجزای کلیدی است، خود دیسک ترمز - یا روتور ترمز همانطور که آنها نیز شناخته می شوند.

عملکرد سیستم های ترمز به طور پیوسته مطابق با عملکرد خود خودروها بهبود یافته است. ترکیبی از سرعت‌های سریع‌تر، اندازه و وزن رو به رشد خودرو، و استانداردهای ایمنی سخت‌گیرانه‌تر، همگی باعث می‌شوند که قطعات با عملکرد بهتر در مدل‌های سطح پایه نیز ضروری باشند.

علیرغم اختراع در دهه 1890، بهترین سیستم مورد قبول در حال حاضر برای ترمز در خودروها هنوز ترکیبی از کالیپر ترمز و دیسک ترمز است.

بیشتر بخوانید: زمان تعویض دیسک ترمز چیست؟

انواع دیسک ترمز

دیسک ترمز تخت

دیسک ترمز اصلی خود یک دیسک صاف و صاف است که معمولاً از آهن ساخته شده است و به دوک محور چرخان متصل می شود. بسیاری از خودروها، به‌ویژه خودروهای کوچک‌تر، با اینها عرضه می‌شوند، زیرا وزن پایین‌تر آنها را برای این کار مناسب می‌کند و تولید و جایگزینی آنها نسبتاً ارزان است.

آنها به دلیل سطح بزرگ در تماس با لنت، قدرت ترمز عالی دارند - اما در طول دوره های طولانی ترمزگیری می توانند کارایی خود را از دست بدهند. گرما، گاز و مواد اصطکاک زائد می توانند بین دیسک و لنت جمع شوند و در صورت رسیدن گرما به سطوح بحرانی، باعث محو شدن و تاب برداشتن دیسک شوند.

دیسک ترمز هواکش

با افزایش اندازه و وزن خودرو، بار روی ترمزها نیز افزایش می یابد. این گرمای بیشتری تولید می کند که باعث ایجاد مشکلاتی برای سیستم های ترمز می شود.

سیستم های ترمز با تبدیل انرژی جنبشی – سرعت – به گرما از طریق اصطکاک از طریق لنت ترمز و دیسک کار می کنند. با افزایش سطح گرما، دیسک نیاز به کمک دارد تا این گرما را به اندازه کافی سریع تخلیه کند تا از آسیب جلوگیری شود.

ماهیت در معرض دید ترمزهای دیسکی یکی از دلایل اصلی برتری آنها نسبت به ترمزهای درام است که به دلیل گرم شدن بیش از حد در اثر تهویه ناکارآمد، دچار محو شدن محسوس ترمز می شوند.

برای کمک به دیسک در دفع گرمای اضافی، به یک طراحی تهویه شده نیاز است که به نظر می‌رسد دو دیسک با پره‌هایی قرار گرفته‌اند تا شکاف‌هایی وجود داشته باشد. این به گرمای تولید شده توسط سطوح تماس اجازه می دهد تا با تابش به پشت و خارج از طریق دریچه های بین دو وجه، راحت تر از آن خارج شود.

تنها نقطه ضعف دیسک های تهویه شده افزایش جزئی وزن است، در غیر این صورت آنها در ماندن در محدوده دمای کاری بهینه نسبت به دیسک های تخت استاندارد بسیار بهتر هستند.

تهویه معمولاً به عنوان استاندارد در تغییرات بعدی دیسک زیر گنجانده شده است.

دیسک ترمز سوراخ شده

یکی دیگر از راه‌هایی که دیسک‌ها می‌توانند خنک بمانند، افزایش سطح با سوراخ کردن کامل آن‌ها است. این سوراخ ها همچنین یک راه فرار برای گرما، گاز و مواد زائد فراهم می کنند و از تجمع آن بر روی سطوح تماس جلوگیری می کنند.

آنها همچنین وزن دیسک ها را از طریق مواد سوراخ شده اندکی کاهش می دهند.

روی دیسک های سوراخ شده چند طرف پایین وجود دارد. سوراخ‌ها می‌توانند مواد و دیگر زباله‌ها را جمع‌آوری کنند و مهم‌تر از آن، در دمای بالا مستعد تاب خوردن و ترک خوردن هستند. اگرچه سوراخ ها یکپارچگی ساختاری دیسک را به خطر نمی اندازند، اما مقدار گرمایی را که دیسک می تواند تحمل کند، زمانی که از مقداری که دیسک می تواند به طور موثر دفع کند بیشتر شود، کاهش می دهند.

دیسک ترمز شیاردار یا شیاردار

افزودن شیارها یا شیارها به دیسک مانند دیسک‌های سوراخ‌شده عمل می‌کند، زیرا برای حذف گرما، گاز و مواد اضافی از سطح اصطکاک کار می‌کنند - اما بدون تضعیف مقاومت حرارتی دیسک.

بیشه‌ها از مرکز دیسک با زاویه خاصی به بیرون تابش می‌کنند تا زباله‌ها را با چرخش دیسک خارج و دور کنند.

این نوع دیسک‌ها نسبت به سایرین پر سر و صداتر هستند زیرا شیارها لنت‌ها را تمیز می‌کنند.

دیسک ترمز ترکیبی - شکاف دار و سوراخ شده

داشتن ترکیبی از شکاف ها و سوراخ ها در یک دیسک یک مصالحه رایج است که برای به دست آوردن مزایای هر دو و در عین حال به حداقل رساندن جنبه های منفی کار می کند.

کاهش تعداد سوراخ‌ها مقاومت حرارتی را بالا نگه می‌دارد و در عین حال اجازه می‌دهد ضایعات دفع شوند، و کاهش تعداد شکاف‌ها باعث کاهش نویز ایجاد شده می‌شود در حالی که باز هم اجازه می‌دهد لنت‌ها تمیز و نو شوند.

دیسک ترمز فرورفته

دلیل اصلی فرورفتگی، کاهش وزن بدون کاهش قدرت و مقاومت است.

با نداشتن سوراخ تا انتهای دیسک، قابلیت های تهویه، به ویژه گرما کاهش می یابد. گودی ها هنوز جایی را برای مواد اصطکاک فراهم می کنند تا قبل از دمیدن از سطح اصطکاک فرار کنند.

دیسک ترمز WAVED EDGE

جدیدترین دیسک‌های عملکردی شروع به ترکیب لبه‌های مواج به دیسک به عنوان روشی دیگر برای کاهش قابل توجه وزن - به‌ویژه وزن بدون فنر - کرده‌اند، در حالی که تأثیری بر استحکام، مقاومت و عملکرد ندارد.

برخی همچنین ادعا می کنند که این طراحی لبه موج دار می تواند جریان هوا را مختل کند و خنک کننده را بهبود بخشد.

دیسک های ترمز جایگزین

به دلایل هزینه، برخی از وسایل نقلیه جاده ای هنوز از ترمزهای درام استفاده می کنند. ترمزهای درام به عنوان ترمزهای پایین تر از ترمزهای دیسکی پذیرفته شده اند، اما قیمت ارزان تر خرید بسیاری از افراد در صنعت حمل و نقل و حمل و نقل را متقاعد می کند که به جای آن ترمزها را انتخاب کنند. این، علیرغم اینکه هزینه‌های عمر طولانی‌تر و فواصل سرویس کوتاه‌تری دارند.

آنها هنوز به طور گسترده در آمریکای شمالی استفاده می شوند، جایی که مقررات آنقدر سختگیرانه نیست، و کامیون ها مجاز به استفاده از آنها به عنوان یک گزینه هستند. با این حال، این مورد در اتحادیه اروپا صادق نیست، جایی که استانداردهای ایمنی سخت گیرانه تر در فواصل توقف، به طور موثری استفاده از ترمزهای درام را رد می کند.

 

bs1 بازدید : 111 شنبه 28 آبان 1401 زمان : 15:15 نظرات (0)

پاوربانک ها راه نجات بسیاری از ما هستند که اغلب در جاده ها هستند. این دستگاه‌های مستطیلی، زمانی که باتری گوشی‌های هوشمند ما تمام می‌شود، انرژی مورد نیاز را تامین می‌کنند. علاوه بر این، آنها شما را از تقلا برای یافتن یک آداپتور دیواری و یک پریز برق نجات می دهند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را وصل کنید، و تمام. با این حال، یکی از مهم ترین مواردی که هنگام خرید پاوربانک قابل حمل باید بررسی شود، اندازه و وزن آن است.

اگر از پاوربانک کم استفاده می کنید، نمی خواهید یک آجر بزرگ را به اطراف بچسبانید. و برعکس آن نیز صادق است. اگر اغلب در جاده هستید، یک پاور بانک کوچک هیچ فایده ای ندارد. بنابراین، شما باید اندازه مناسب پاوربانک را انتخاب کنید. علاوه بر این، شما همچنین باید تعداد دستگاه های مورد نیاز برای شارژ و سرعت شارژ را محاسبه کنید.

بنابراین، اگر قصد خرید یک پاوربانک برای تبلت یا گوشی هوشمند خود را دارید، این راهنما به شما کمک می کند تا پاور بانک اندازه مناسب خود را انتخاب کنید. بیا شروع کنیم.

بیشتر بخوانید: بهترین پاور بانک های شیائومی

1. تعداد دستگاه ها

اول از همه، قصد دارید روزانه چند دستگاه را در پاوربانک خود شارژ کنید؟ آیا این فقط گوشی هوشمند شماست؟ یا آیا قصد دارید سوخت هدفون و تبلت خود را تامین کنید؟

اگر قصد دارید هدفون/گوشی بی سیم یا ساعت خود را سوخت گیری کنید، در گاوصندوق هستید. این به این دلیل است که این دستگاه‌ها در مقایسه با سایر دستگاه‌های پر انرژی مانند تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها، انرژی ذخیره‌شده زیادی را نمی‌خورند (بله، برخی از لپ‌تاپ‌ها از طریق پاوربانک شارژ می‌شوند و بالعکس).

به عنوان مثال، هدفون های بی سیم مانند Apple AirPods Pro دارای باتری 45.4 میلی آمپر ساعتی هستند. و ساعت‌های هوشمندی مانند Samsung Galaxy Watch 4 دارای باتری 361 میلی‌آمپر ساعتی در مقایسه با باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی Galaxy S21 Ultra هستند.

نکته اصلی این است که تعداد دستگاه ها و نوع دستگاه ها نیز نقش تعیین کننده ای در خرید پاوربانک مناسب دارند.

بیشتر بخوانید: علت چشمک زدن چراغ پاور بانک

2. ظرفیت باتری دستگاه اصلی شما

حالا به مهمترین بخش میرسیم – ظرفیت باتری پاوربانک شما چقدر باید باشد؟ همانطور که قبلا ذکر شد، ریاضی ساده است. یک پاوربانک کوچک باید برای تامین یک دور و نیمی از چرخه شارژ گوشی در یک روز خوب کافی باشد. وقتی می گوییم کوچک، منظور ما از پاوربانک 4500 تا 5000 میلی آمپر ساعت است. اینها دستگاه های کوچکی هستند و باید به اندازه کافی خوب باشند تا یک گوشی هوشمند ارزان قیمت را به طور کامل شارژ کنند.

به عنوان مثال، اگر Google Pixel 4a دارید، شارژر قابل حمل مینی 5000 میلی آمپر ساعتی Miady باید به عنوان یک نسخه پشتیبان عمل کند.

با این حال، اگر گوشی هوشمندی با باتری بزرگ دارید، طبیعی است که باید یک پاوربانک سنگین انتخاب کنید. با این حال، خرید یک پاوربانک 5000 میلی آمپر ساعتی برای شارژ یک گوشی هوشمند 5000 میلی آمپر ساعتی ساده نیست. زندگی باید به همین سادگی باشد، نه؟

شما باید نسبت تبدیل را در نظر بگیرید. زمانی که صحبت از گوشی های هوشمند می شود، توان 5 ولت محاسبه می شود.

اما در مورد پاوربانک ها، توان 3.7 ولت محاسبه می شود. این به این دلیل است که آنها سلول های باتری لیتیوم یون (لیتیوم یون) را حمل می کنند. و طبیعتاً این تفاوت باعث کاهش چرخه شارژ می شود.

خوشبختانه، یک راه آسان برای محاسبه توان واقعی هر دستگاه بر اساس ظرفیت آن وجود دارد.

در اینجا، اجازه دهید پاوربانک 5000 میلی آمپر ساعتی را مثال بزنیم.

کل انرژی پاوربانک 5000 میلی آمپر در 3.7 ولت = 18500 مگاوات ساعت است.

با تبدیل مجدد به 5 ولت، ظرفیت 18500 مگاوات ساعت / 5 ولت = 3700 میلی آمپر ساعت است.

از این رو، یک پاوربانک 5000 میلی آمپر ساعتی می تواند حدود 3700 میلی آمپر ساعت انرژی تولید کند. بنابراین، شما باید بر اساس آن تصمیم بگیرید.

اگر می خواهید یک گوشی 5000 میلی آمپر ساعتی را از طریق پاوربانک به طور کامل شارژ کنید، باید گوشی ای بخرید که بیش از این مقدار توان دارد. در عین حال، باید موارد دیگری مانند تعداد شارژهایی که می تواند نگه دارد را در نظر بگیرید.

به عنوان مثال، اگر می خواهید Moto G100 خود را چندین بار شارژ کنید، می توانید یک بک آپ 20000 میلی آمپر ساعتی مانند Anker PowerCore در نظر بگیرید. برای درک این موضوع، یک 20000 میلی آمپر ساعتی می تواند Moto G100 یا iPhone 13 Pro را بیش از چهار بار شارژ کند.

یکی از معایب اصلی پاوربانک های پرقدرت وزن آن است. وزن آنها یک تن است (نه به معنای واقعی کلمه) و حمل آنها کمی دشوار است. جدا از این، آنها نیز گران هستند. اما در عین حال، آنها به شما این امکان را می دهند که بدون شکار پریز برق، گوشی خود را آب کنید.

بیشتر بخوانید: پاوربانک چگونه کار می کند؟

3. اندازه و وزن

همانطور که قبلا ذکر شد، وزن یک پاوربانک سنگین به طور قابل توجهی بیشتر از همتایان سایز متوسط ​​آن است. علاوه بر این، آنها به طور قابل توجهی بزرگتر هستند زیرا آنها سخت افزاری را برای ذخیره انرژی لازم حمل می کنند.

این دو محدودیت اصلی یک پاوربانک سنگین هستند، به خصوص اگر می خواهید در هنگام مسافرت یا جاده از آن استفاده کنید. بله، آنها بسیار بزرگ هستند. اما در پایان روز، آنها آنقدر بزرگ نیستند که قابل حمل نباشند.

بعلاوه، شارژ کامل پاوربانک های سنگین زمان زیادی طول می کشد. و بسته به شرایط شما، می تواند یک شکست باشد.

4. شارژ سریع

حتی اگر پاوربانک بزرگتر و سنگین تری را انتخاب کنید، باید قابلیت شارژ سریع را بررسی کنید. به هر حال، شما نمی خواهید گوشی هوشمندتان در پایان ساعت ها به پاوربانک چسبیده باشد. برخی از پاوربانک‌ها مانند Romoss SW30PS+ از USB-C Power Delivery پشتیبانی می‌کنند. برخی از آنها از Quick Charge 3.0 پشتیبانی می کنند. اینها تضمین می کنند که تلفن سازگار شما می تواند سریع و سریع شارژ شود.

این تضمین می کند که تلفن هایی مانند آیفون با 18 وات شارژ می شوند در حالی که برخی از پرچمداران سامسونگ حدود 25 وات شارژ می شوند.

اما در پایان روز، این شما هستید که تصمیم می گیرید که آیا منطقی است که هر بار که از خانه بیرون می روید یک پاوربانک بزرگ همراه خود داشته باشید. برعکس، گرفتن یک آداپتور دیواری کارآمد و یک کابل شارژ، حرکت بسیار هوشمندانه‌تری است. آداپتورهای دیواری مانند شارژرهای دیواری Baseus می توانند تا 65 وات را تامین کنند و به اندازه کافی برای آبرسانی به تلفن و تبلت شما خوب هستند.

اگر آداپتورهای دیواری مورد استفاده شما نیستند، می‌توانید شارژر ماشینی با قدرت مشابه انتخاب کنید تا عضله لازم برای آب کردن گوشی هوشمندتان را فراهم کند. آداپتورهای خودرو توسط Nekteck USB-C Car Charger در شارژ سریع گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها بسیار کارآمد هستند.

همه باید یک پاور بانک داشته باشند. آنها سفر و گردش شما را آسان می کنند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آنها را به دستگاه وصل کنید و اجازه دهید سلول های داخل جادوی خود را ببافند. مطمئناً حمل پاوربانک سنگین آسان ترین کار نیست. اما اگر زیاد سفر می کنید، خرید یک پاوربانک 15000 میلی آمپر ساعتی یا 20000 میلی آمپری منطقی است. با استفاده از آن، می‌توانید سوخت تلفن خود و موارد دیگر را تامین کنید. تا زمانی که به یاد داشته باشید قبل از اینکه به رختخواب بروید، دستگاه را شارژ کنید، در امان خواهید بود.

با این حال، اگر به ندرت از پاوربانک استفاده می کنید و فقط برای مواقع اضطراری می خواهید، باید یکی از پاوربانک های کوچک مانند شارژر قابل حمل INIU را تهیه کنید. آنها مقرون به صرفه هستند و به راحتی می توان آنها را روی کیف و جیب حمل کرد.

bs1 بازدید : 143 یکشنبه 15 آبان 1401 زمان : 17:45 نظرات (0)

بین شیائومی و زیرمجموعه های مختلف آن، ظاهراً این شرکت هر چند هفته یک بار یک گوشی جدید عرضه می کند. اگر این نسخه ها متوسط بودند، آزاردهنده بود، اما اینطور نیست. گوشی‌های پرچم‌دار شیائومی در طول سال‌ها بسیار بهتر شده‌اند.  نه تنها مدعی برای به چالش کشیدن رتبه اول لیست بهترین گوشی‌های اندرویدی، بلکه حتی لیست بهترین گوشی‌ها را شامل می شود. البته بودجه و پیشنهادات متوسط آن معمولاً ارزش بیشتری نسبت به رقبا در همان قیمت ارائه می دهد.
 
اما وجود دستگاه‌های بسیار زیاد می‌تواند باعث سردرگمی مصرف‌کنندگان شود. بنابراین ما اینجا هستیم تا به شما در 
خرید گوشی کمک کنیم. موارد ذکر شده در ادامه بهترین گوشی‌های شیائومی برای هر نیاز محسوب می شوند.

 

نکاتی که باید قبل از خرید گوشی شیائومی در نظر بگیرید

به طور کلی نکات زیادی در مورد گوشی ها وجود دارد. با این حال، برخی از عوامل خاص تفاوت بین یک گوشی میان رده و یک گوشی پریمیوم را ایجاد می کند. ویژگی‌های زیر برخی از مهم‌ترین نکاتی است که هنگام انتخاب گوشی مناسب برای نیازهای خود باید به آنها توجه کنید.
 

  • پردازنده

اولین چیزی که باید در نظر بگیرید پردازنده است. پردازنده اساساً مغز تلفن یا هر وسیله الکترونیکی مانند رایانه است.  اساسا کلیه دستورالعمل ها را به بقیه قسمت های گوشی موبایل انتقال می دهد. هرچه پردازنده سریعتر و به روزتری داشته باشید، گوشی شما سریعتر خواهد بود. سرعت پردازنده به ویژه برای کسانی که دوست دارند بازی کنند یا رسانه ها را در تلفن خود تماشا کنند بسیار مهم است.
 

  • رم

RAM یا حافظه با دسترسی تصادفی، بانک حافظه کوتاه مدت گوشی موبایل شماست. هر چه رم بیشتری داشته باشید، داده های بیشتری را می توانید مدیریت کنید و سریعتر می توانید بین برنامه ها جابجا شوید. اکثر گوشی ها بین دو تا شش گیگابایت رم خواهند داشت.
 
رم و پردازنده دست به دست هم می دهند. اگر رم بیش از حد دارید، ممکن است پردازنده شما نتواند آن را مدیریت کند. آن را به عنوان یک موتور ماشین قدرتمند در ماشینی که زنگ زده و خراب است، در نظر بگیرید. بله، شما یک موتور سریع دارید، اما اگر ماشین نتواند قدرت را تحمل کند، خیلی حرکت نمی کند.

 

  • دوربین

معرفی دوربین ها بر روی گوشی موبایل یکی از مهم ترین لحظات تغییر جامعه در قرن بیست و یکم است. این منجر به ظهور شرکت هایی مانند اینستاگرام، اسنپ چت و تیک توک شد و عکاسی را در دسترس شما  قرار داد.
 
امروزه بیشتر گوشی‌ها دارای دوربین‌های متعدد در عقب و جلو هستند که فضای گوشی را برای سایر فناوری‌ها محدود می‌کند و هزینه ساخت را افزایش می‌دهد. با این حال، دوربین های متعدد در یک دستگاه، کیفیت و تطبیق پذیری بهتری را ارائه می دهند. به عنوان مثال، یک دوربین منفرد که باید همه این کارها را انجام دهد، به خوبی دوربین های تله فوتو و زاویه باز نیست. یک دوربین تکی نیز ممکن است از شما بخواهد که به زوم دیجیتال تکیه کنید، که به طور قابل توجهی کیفیت تصویر را کاهش می دهد.
 
اگر می خواهید از تلفن خود به عنوان جایگزین دوربین استفاده کنید، به دنبال دوربینی باشید که دارای چندین دوربین با زوایای دید متفاوت است، به طور ایده آل شامل تله فوتو و زاویه باز. همچنین برای کیفیت بهتر، تعداد مگاپیکسل بالایی باید داشته باشد.

 

  • باتری

روزهایی که گوشی ها می توانستند هفته ها با یک بار شارژ دوام بیاورند، گذشته است. امروزه، شما خوش شانس هستید که یک روز کامل را بدون نیاز به شارژ کردن گوشی خود پشت سر می گذارید. باتری های گوشی ها همه یکسان ساخته نمی شوند و توجه به مشخصات باتری نیاز اساسی خواهد بود.
 
ظرفیت باتری در میلی آمپر ساعت (mAh) اندازه گیری می شود. هرچه این عدد بیشتر باشد عمر باتری بیشتر می شود. به عنوان مثال، یک باتری 3000 میلی آمپری می تواند حدود 10 ساعت دوام بیاورد. با این حال، به خاطر داشته باشید که هر چه بیشتر از تلفن استفاده کنید، سریعتر تخلیه می شود. علاوه بر این، پردازنده و سیستم عامل بهتر به کاهش مصرف باتری کمک می کند.
 
در حالی که این یک جنبه مهم از یک گوشی است، ممکن است لزوما پایان همه چیز نباشد. همیشه می‌توانید یک پاوربانک برای شارژ قابل حمل به همراه داشته باشید، زمانی که نزدیک پریز برق نیستید.

 

  • ذخیره سازی

بدیهی است که هر چه یک گوشی فضای ذخیره‌سازی بیشتری داشته باشد، می‌توانید بیشتر ذخیره کنید. اما بسیاری از تولیدکنندگان مقدار فضای ذخیره‌سازی شما را محدود می‌کنند که تا حدی به دلیل فضای فیزیکی روی گوشی است. آنها همچنین ممکن است در تلاش باشند شما را وادار به خرید خدمات ذخیره سازی ابری خود کنند.
هرچه فضای ذخیره سازی گوشی بزرگتر باشد، هزینه آن بیشتر می شود، بنابراین باید در نظر داشته باشید که برای چه کاری از آن استفاده خواهید کرد. اگر در درجه اول از تلفن خود برای تماس و مرور وب استفاده می کنید، فضای ذخیره سازی آنقدر مهم نیست. اما اگر از آن برای کار استفاده می‌کنید، عکس‌های زیادی می‌گیرید یا برای دانلود برنامه‌ها و بازی‌های زیادی برنامه‌ریزی می‌کنید، به فضای ذخیره‌سازی بیشتری نیاز خواهید داشت. 64 گیگابایت معمولاً برای اکثر مردم کافی است، اما اگر بیشتر داشته باشید، آزادی بیشتری برای استفاده از تلفن خود در صورت نیاز بدون محدودیت خواهید داشت. علاوه بر این، برخی از تولیدکنندگان هنگام خرید گوشی با فضای ذخیره‌سازی بیشتر، رم بیشتری به شما می‌دهند، بنابراین دستگاه سریع‌تری نیز خواهید داشت.


  • صفحه نمایش

ما در دهه  های گذشته گوشی هایی به بزرگی آجر و در دهه های بعد از آن به اندازه یک کارت بانکی را دیده ایم. این روزها به خصوص گوشی‌های هوشمند به قدرت بیشتری برای فناوری مورد نیاز خود نیازمند هستند. برای نازک‌تر نگه داشتن گوشی‌ها، شرکت‌ها صفحه نمایش را بزرگ‌تر می‌کنند و فضای بیشتری برای صفحه نمایش به شما می‌دهند. اکثر گوشی های شیائومی به طور متوسط ​​تقریباً 6.5 اینچی هستند، که اندازه مناسبی برای نگه داشتن در دست و حمل در جیب است.
 
هنگام در نظر گرفتن کیفیت صفحه نمایش، نرخ تازه سازی یکی از جنبه هایی است که باید به آن توجه کرد. نرخ تازه‌سازی بالاتر، تصاویر واضح‌تر و شفاف‌تری به شما می‌دهد، که اگر قصد دارید از تلفن خود برای تماشای رسانه یا بازی استفاده کنید، بسیار گزینه مفیدی است. علاوه بر این، تلفن‌های پریمیوم بیشتر به شما امکان می‌دهند آن را تنظیم کنید تا در مصرف باتری صرفه‌جویی کنید یا با بینایی شما سازگاری بیشتری داشته باشد.
 
اگرچه آن‌ها حافظه نهان برند مانند دستگاه‌های اپل یا سامسونگ را ندارند، اما شما دوربین‌های عالی، پردازنده‌های سریع، صفحه‌نمایش‌های زیبا و اتصال چشمگیر را با پرداخت پول کمتر می توانید دریافت ‌کنید.
برای کمک به شما، ما بهترین گوشی های شیائومی را انتخاب کرده ایم. یا بهتر است بگوییم بهترین هایی که می توانید بخرید. به عنوان مثال، Xiaomi 12s Ultra تنها بهترین گوشی شیائومی تا به امروز نیست، بلکه بهترین تلفن دوربینی است که تا به حال از آن استفاده شده و پیشرفته‌ترین گوشی هوشمند این شرکت تا به امروز است. اما متأسفانه فقط در چین فروخته می شود. به طور مشابه، Xiaomi Mix Fold 2 بهترین گوشی تاشو شیائومی است، اما باز هم، در حال حاضر فقط برای بازار خانگی موجود است.
 
در این لیست، به طور کلی بهترین گوشی شیائومی در سال 2022 را خواهید شناخت.  همچنین بهترین گوشی  را برای کسانی که بودجه کمی دارند، خواهید دید. شما همچنین بهترین گوشی شیائومی را با قیمت مناسب برای بازی کردن و یک گوشی شیائومی را که عملکردی باورنکردنی را با قیمتی فوق العاده ارائه می دهد خواهید دید. بهترین عملکرد اقتصادی 
گوشی شیائومی به قدری خوب است که هیچ جایگزین پیشنهادی برای آن دستگاه وجود ندارد. بنابراین، بیایید با لیست بهترین گوشی های شیائومی که می توانید در سال 2022 خریداری کنید، شروع کنیم.


 

بهترین گوشی های پرچمدار شیائومی

گوشی هوشمند پرچمدار شیائومی کدام است؟ ما در حال حاضر به دلایل زیادی گوشی محبوب شیائومی 12 پرو را پیشنهاد می کنیم. دارای یک صفحه نمایش عالی 6.73 اینچی، شارژ فوق العاده سریع 120 واتی، سه دوربین با کیفیت 50 مگاپیکسلی و ظاهر زیبا است.

 

Xiaomi 12S Ultra (Overall Best)

Xiaomi 12S Ultra  بهترین گوشی شیائومی سال 2022 و همچنین گران ترین گوشی است. این به این دلیل است که برخی از پیشرفته ترین فناوری ها را در خود دارد و از تراشه جدید اسنپدراگون 8+ نسل 1 استفاده می کند. همچنین دارای یکی از پیشرفته ترین سنسورهای دوربین و ویژگی هایی است که در صنعت خواهید دید. به همین دلیل است که Xiaomi 12S Ultra در بین بهترین دوربین های گوشی های سال 2022 قرار دارد. Xiaomi 12S Ultra به سنسور دوربین از نوع 1 اینچی مجهز شده است (تنها چند گوشی دارای این سنسور هستند).
 

Xiaomi 12S Ultra

 
همچنین دارای زوم دیجیتال باورنکردنی 120 برابر با تعداد زیادی از ویژگی های دوربین است. صفحه نمایش آن فوق العاده است، عمر باتری آن فوق العاده خوب است، عملکرد آن درجه یک است، و همچنین یک دستگاه بسیار بادوام می باشد. این گوشی از شارژ سریع سیمی و بی سیم پشتیبانی می کند و آن را به یک گوشی پرچمدار واقعی تبدیل می کند. شکی نیست که اگر به بهترین های شیائومی در سال 2022 نیاز دارید، شیائومی 12 اس اولترا را خریداری کنید. یکی از معایب این دستگاه این است که بسیار گران است اما به همین دلیل گرانی ما یک جایگزین دیگر را در ادامه ذکر کرده ایم.


ویژگی های کلیدی Xiaomi 12S Ultraبهترین گوشی شیائومی از نظر کیفیت دوربین

 

  • صفحه نمایش 6.73 اینچی، AMOLED، 120 هرتز
  • نرم افزار MIUI 13، اندروید 12
  • چیپست اسنپدراگون ۸+ نسل ۱
  • رم و حافظه داخلی 8/12 گیگابایت
  • 256 گیگابایت یا 512 گیگابایت
  • 50.3MP + 48MP + 48MP + TOF 3D دوربین
  • سلفی 32 مگاپیکسلی
  • باتری 4860 میلی آمپر ساعتی
  • شارژ با سیم 67 وات
  • شارژ بی سیم 50 وات

 

Xiaomi 12S Pro (به طور کلی بهترین جایگزین)

اگر توانایی خرید Xiaomi 12S Ultra را ندارید، گوشی بعدی شیائومی که باید به عنوان جایگزین آن می توانید خریداری کنید، گوشی موبایل Xiaomi 12S Pro است. این گوشی شیائومی از همان چیپست استفاده می کند و نمایشگری مشابه 12S Ultra فوق دارد. حتی برای باتری 4600 میلی آمپر ساعتی خود از شارژ سریع 120 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی بهره می برد. تنها با قیمت پایین تری فروخته می شود که ارزان تر از 12S Ultra است. Xiaomi 12S Pro  عملکردی مشابه با 12S Ultra به شما ارائه می دهد، اما برخی از ویژگی های با دوام دوربین و باتری را از دست خواهید داد.

 

بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت

 

شیائومی 12 پرو

شیائومی 12 پرو ( Xiaomi 12 Pro) بهترین گوشی ارزان قیمتی است که می توانید در حال حاضر بخرید. دارای چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1، شارژ سریع 120 واتی، شارژ بی سیم 50 واتی، صفحه نمایش 2K AMOLED و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX 707 است. در حال حاضر هیچ گوشی در بازار چنین ارزشی را ارائه نمی دهد. شیائومی 12 پرو دارای تمام علائم گوشی های پریمیوم است و حتی دارای عملکرد، ویژگی های دوربین و قدرت باتری برای پشتیبان گیری از آن است.
 

شیائومی 12 پرو

 
این دستگاه از جلو شیشه ای (گوریلا گلس ویکتوس)، پشت شیشه ای و فریم آلومینیومی ساخته شده است که آن را به دستگاهی بادوام تبدیل کرده است. از عملکرد تا دوربین، شیائومی 12 پرو یک گوشی هوشمند درجه یک است. و آن را به بهترین گوشی ارزان قیمت شیائومی در سال 2022 تبدیل کرده است.


 

ویژگی های کلیدی گوشی موبایل شیائومی 12 پرو

  • صفحه نمایش 6.73 اینچی، AMOLED، 120 هرتز
  • نرم افزار MIUI 13، اندروید 12
  • چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1
  • رم و حافظه داخلی 8/12 گیگابایت
  • 128/256 گیگابایت
  • دوربین های 50 مگاپیکسلی + 50 مگاپیکسلی + 50 مگاپیکسلی و سلفی 32 مگاپیکسلی
  • باتری 4600 میلی آمپر ساعتی
  • شارژ با سیم 120 وات
  • شارژ بی سیم 50 وات

 

شیائومی 12

Xiaomi 12  تمام نقاط قوت و ضعف Xiaomi 12 Pro را به ارث برده است. اما ارزان‌تر است. دارای باتری کوچک‌تر (4500 میلی‌آمپر ساعت) و شارژ سریع 67 واتی است، اما شارژ بی‌سیم 50 واتی را نیز حفظ می‌کند. همچنین دارای ویژگی های دوربین کمتر و صفحه نمایش کوچکتر است. با این حال، همان عملکرد را حفظ می کند و همان نرخ تازه سازی 120 هرتزی و پنل AMOLED را دارد. اگر به یک گوشی پریمیوم شیائومی حتی ارزان‌تر نیاز دارید، به شیائومی 12 نگاهی هم بیاندازید.
 

Xiaomi 12S (Best Compact)

شیائومی 12 اس بهترین گوشی موبایل شیائومی کامپکتی است که می توانید در سال 2022 داشته باشید. این دستگاه در کنار شیائومی 12 اس اولترا و شیائومی 12 اس پرو عرضه شد و بنابراین از همان چیپست بهره می برد. اما، صفحه نمایش کوچکتری دارد و این امر باعث می شود که برای کار با یک دست مناسب باشد. اگر در سال 2022 به یک گوشی شیائومی نیاز دارید که نمایشگر کوچکی داشته باشد و همچنین عملکردی پرچمدار را به شما ارائه دهد، شیائومی 12 اس بهترین گوشی شیائومی شماست. صفحه نمایش 6.23 اینچی AMOLED با پشتیبانی از نرخ رفرش 120 هرتز و نمونه برداری لمسی 180 هرتز دارد.
 
همچنین دارای تراشه قدرتمند Snapdragon 8+ Gen 1 است و از باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند که از شارژ سریع سیمی 67 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی می کند. گوشی موبایل شیائومی 12 اس دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 13 مگاپیکسلی، لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است. عملکرد خوب آن در کنار صفحه نمایش کوچکش باعث شد در لیست بهترین گوشی های شیائومی 2022 جای بگیرد.


 

ویژگی های کلیدی شیائومی 12S

  • صفحه نمایش 6.23 اینچی، AMOLED، 120 هرتز
  • نرم افزار MIUI 13، اندروید 12
  • چیپست اسنپدراگون ۸+ نسل ۱
  • رم و حافظه داخلی 8/12 گیگابایت
  • 128/256 گیگابایت
  • دوربین های 50 مگاپیکسلی + 13 مگاپیکسلی + 5 مگاپیکسلی و سلفی 32 مگاپیکسلی
  • باتری 4500 میلی آمپر ساعتی
  • شارژ با سیم 67 وات
  • شارژ بی سیم 50 وات

 

بهترین گوشی های اقتصادی شیائومی Xiaomi 12X

شیائومی 12 ایکس دارای اندازه و طراحی مشابه با شیائومی 12 اس فوق است. اما، در حال حاضر با قیمت ارزان تری به فروش می رسد و این امر آن را به یک گوشی کامپکت حتی مقرون به صرفه تر تبدیل می کند. باتری، تنظیمات دوربین و شارژ سیمی 67 واتی مشابه شیائومی 12 اس دارد اما چیپست آن به خوبی آن نیست و از شارژ بی سیم پشتیبانی نمی کند. با این حال، هنوز هم عملکرد مناسب و عکس های خوبی به شما می دهد و اگر نمی توانید 12S فوق را بخرید، این جایگزین خوبی برای خرید است.
 

Xiaomi 12X

بهترین گوشی شیائومی از نظر پردازنده

 

Best overall: Xiaomi Mi 11 Ultra

ممکن است سخت‌افزار کمی قدیمی‌تر داشته باشد، اما کیفیت این گوشی همچنان باورنکردنی است و قابلیت استفاده در خط مقدم طراحی را دارد.
 

ویژگی های کلیدی:

  • پردازنده: Snapdragon® 888
  • رم: 12 گیگابایت
  • صفحه نمایش: 6.8 اینچی WQHD+ AMOLED Dot Display
  • دوربین: عقب: 50 مگاپیکسل واید، 48 مگاپیکسل فوق عریض، 48 مگاپیکسل تله فوتو | جلو: 20 مگاپیکسل
  • فضای ذخیره سازی: 256 گیگابایت
  • باتری: 5000 میلی آمپر ساعت
  • ظرفیت ذخیره سازی بزرگ
  • رم زیاد
  • گزینه های دوربین عالی
  • ضد آب IP68.


معایب

  • دوربین سلفی جلو مرکزی نیست
  • آرایش دوربین عقب به طور قابل توجهی برجسته است.

 

Xiaomi Mi 11 Ultra

 
شیائومی می 11 اولترا که در سال 2021 عرضه شد، سلف 12 پرو، گوشی پرچمدار فعلی شیائومی بود. طراحان Mi 11 Ultra فکر و توجه زیادی به نحوه استفاده کاربر نهایی از تلفن خود کردند. به عنوان مثال، Mi 11 Ultra یک نمایشگر کوچک در پشت نزدیک دوربین ها دارد. جزئیاتی مانند زمان، عمر باتری و اعلان ها را ارائه می دهد. اگر نمی خواهید یک صفحه نمایش 6.8 اینچی همه چیز را به شما نشان دهد یا در شب نور روشن ایجاد کند، این گوشی موبایل مفید است.
 
همچنین اگر می‌خواهید از دوربین‌های عقب با کیفیت بسیار بالاتر یا زاویه فوق عریض برای عکس‌های گروهی استفاده کنید، می‌توانید از صفحه‌نمایش عقب برای کمک به گرفتن سلفی استفاده کنید. با این حال، نقطه ضعف آن این است که ظاهر شیکی‌ ندارد زیرا یک چهارم پشت گوشی را اشغال می‌کند و بیشتر از سایرین بیرون می‌آید. همچنین یک صفحه نمایش لمسی است که مستعد ضربه زدن تصادفی است که کمتر از حد ایده آل است.
 
شیائومی Mi 11 Ultra دارای سه دوربین است. یک لنز زاویه باز 50 مگاپیکسلی، 48 مگاپیکسل فوق عریض (FOV 128 درجه) و لنز تله فوتو 48 مگاپیکسل. زاویه باز 50 مگاپیکسلی دارای دیافراگم f/1.95 است که برای شرایط کم نور بهتر است. علاوه بر این، همراه با حالت Ultra Night Photo شیائومی، می‌توانید در تاریکی از نزدیک عکس بگیرید. دوربین تله فوتو 48 مگاپیکسلی دارای زوم اپتیکال 5 برابر و زوم دیجیتال تا 120 برابر است. زوم دیجیتال معمولاً کیفیت پایین‌تری دارد، اما با هوش مصنوعی شیائومی، 48 مگاپیکسل و سنسور 1/2.0 اینچی، کیفیت همچنان در شرایط مناسب عالی است. علاوه بر این، شیائومی از فوکوس لیزری 64 نقطه ای استفاده می کند، به این معنی که می تواند سوژه ها را ردیابی کند و آنها را در فوکوس واضح نگه دارد.
این گوشی دارای یک پردازنده قدیمی تر به نام Snapdragon 888 است، اما همچنان یکی از بهترین پردازنده های کوالکام است.  Mi 11 Ultra  همراه با 12 گیگابایت رم، یک گوشی فوق العاده سریع است. همچنین 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی وجود دارد که بدون نیاز به حذف رسانه خود یا ذخیره آنها در فضای ذخیره سازی ابری، فضای بیشتری برای عکس ها و ویدیوهای خود در اختیار شما قرار می دهد.
 
علاوه بر تنظیمات دوربین عقب، Mi 11 Ultra یک گوشی با ظاهر زیبا است. با این حال، دوربین سلفی در گوشه ای از صفحه نمایش قرار دارد. این قرارگیری به شما امکان می دهد فضای صفحه نمایش بیشتری داشته باشید، اما برخی ممکن است هنگام گرفتن عکس سلفی آن را ایده آل ندانند.


 

شیائومی 12 پرو

گوشی پرچمدار فعلی شیائومی که در آوریل 2022 عرضه شد، یک گوشی فوق العاده با آرایش سه دوربین پشتی است که تمام نیازهای عکاسی شما را پوشش می دهد. این پردازنده جدیدترین و قدرتمندترین کوالکام است که 20 درصد سریعتر از نسل قبلی خود است.
 

ویژگی های کلیدی:

  • پردازنده: Snapdragon® 8 Gen 1
  • رم: 8 یا 12 گیگابایت
  • صفحه نمایش: 6.73 اینچی AMOLED Dot Display
  • دوربین عقب: 50 مگاپیکسل زاویه باز، 50 مگاپیکسل فوق عریض، 50 مگاپیکسل تله فوتو | جلو: 32 مگاپیکسل
  • فضای ذخیره سازی: 128 یا 256 گیگابایت
  • باتری: 4600 میلی آمپر ساعت
  • طراحی شیک
  • راه اندازی دوربین فوق العاده
  • شارژ سریع.

معایب
      دارای IP نیست.
 
شیائومی 12 پرو گوشی پرچمدار فعلی سازنده چین و دارای ویژگی های شگفت انگیزی است.  مانند اسکنر اثر انگشت درون صفحه و قفل چهره با هوش مصنوعی برای امنیت بیشتر. داخل جعبه یک شارژر 120 واتی تعبیه شده است که به شما امکان می دهد گوشی را خیلی سریع شارژ کنید. هر چند با باتری 4600 میلی آمپر ساعتی آن می توانید مدت زمان بیشتری از گوشی استفاده کنید. شارژ را با 80 درصد متوقف می‌کند تا عمر باتری را طولانی‌تر کند و سپس به آرامی شارژ می‌شود.
راه اندازی سه دوربین دارای یک لنز چشمگیر 50 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض، لنز 50 مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز تله فوتو 50 مگاپیکسلی است. دوربین جلو نیز به همان اندازه 32 مگاپیکسل خوب است و سلفی های واضحی ارائه می دهد. همچنین چندین حالت وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید، مانند: Ultra Night Photo و Distortion Model، تا انعطاف پذیری و کنترل خلاقانه بیشتری به شما بدهد.
 
این طراحی یادآور مدل های قدیمی سامسونگ مانند گلکسی S7 سامسونگ است، اما همچنان خیره کننده به نظر می رسد. سازندگان تلفن شروع به اضافه کردن دوربین‌های بیشتری در پشت گوشی کرده‌اند تا انعطاف‌پذیری و کیفیت بیشتری را به شما ارائه دهند. خوشبختانه، شیائومی 12 پرو ظاهر و عملکرد متعادلی دارد و دوربین اصلی در بالا و دو دوربین دیگر درست زیر آن قرار دارند.
یکی از جنبه های ناامید کننده، به خصوص برای یک گوشی پرچمدار ممتاز، این است که دارای رتبه IP نیست. این بدان معنی است که در حالی که دارای مقداری محافظ است، هنگام استفاده از آن در باران یا در صورت افتادن آن در آب، کاملاً محافظت نمی شود.
 

 

گوشی های سری ردمی (Redmi)

 

:Redmi K50 Gaming (Best for Gaming) بهترین گوشی شیائومی برای گیمینگ

 
گوشی موبایل   Xiaomi Redmi K50 Gaming در برخی بازارها با نام Xiaomi POCO F4 GT نیز شناخته می شود. این یک گوشی گیمینگ مقرون به صرفه از شیائومی تحت برندهای فرعی Redmi و POCO است. Redmi K50 Gaming Edition  دارای تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 است. دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی، پنل OLED با پشتیبانی از نرخ رفرش 120 هرتز و باتری 4700 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی است.
این گوشی هوشمند به موتور فوق پهن باند CyberEngine نیز مجهز شده است. این موتور دارای حجم بزرگ 560mm³ است و همچنین از فرکانس های فوق عریض 50 هرتز تا 500 هرتز پشتیبانی می کند. و برای کنترل دمای آن، Redmi K50 Gaming Edition دارای فضای خنک‌کننده VC 4860 میلی‌متر مربعی است. همچنین دارای محرک های بازشوی مغناطیسی فیزیکی برای بهبود تجربه پیری است. Redmi K50 Gaming  دارای عملکرد بسیار خوب، سیستم خنک کننده خوب، دوربین های مناسب، صفحه نمایش و عمر باتری خوب است.

 

Redmi K50 Gaming

 
ویژگی های کلیدی

  • صفحه نمایش 6.67 اینچی، OLED، 120 هرتز
  • نرم افزار MIUI 12، اندروید 12
  • چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1
  • رم و حافظه داخلی 8/12 گیگابایت
  • 128/256 گیگابایت
  • باتری 4700 میلی آمپر ساعتی
  • شارژ با سیم 120 وات.

 

Best Redmi: Xiaomi Redmi Note 11 Pro 5G

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note خود را با در نظر گرفتن کاربران تجاری ساخته است. Note 11 Pro با حافظه قابل ارتقا و هدفون 3.5 میلی‌متری، برای دنیای مدرن تماس‌های Zoom بسیار مناسب است.
 
ویژگی های کلیدی:
 

  • پردازنده: Snapdragon® 695
  • رم: 6 یا 8 گیگابایت
  • اندازه صفحه نمایش: 6.67 اینچ FHD+ AMOLED Dot Display
  • دوربین عقب: 108 مگاپیکسل زاویه باز، 8 مگاپیکسل فوق عریض، 2 مگاپیکسل ماکرو | جلو: 16 مگاپیکسل
  • فضای ذخیره سازی: 64 یا 128 گیگابایت (قابل ارتقا تا 1 ترابایت)
  • باتری: 5000 میلی آمپر ساعت
  • 5G آماده است
  • ذخیره سازی قابل افزایش
  • جک 3.5 میلیمتری هدفون
  • گوشی شیک.

معایب
 
دارای بهترین دوربین نیست.

 

Xiaomi Redmi Note 11 Pro 5G


Redmi Note 11 Pro 5G  یک گوشی موبایل فوق العاده است. در رنگ‌های سفید قطبی، خاکستری و آبی اقیانوس اطلس عرضه می‌شود که دومی دارای جلوه‌ای مواج از آب است که آنقدر زیباست که پوشاندن آن با قاب گوشی بیهوده است. صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED فول اچ دی رنگ ها را به زیبایی نمایش می دهد و با نرخ تازه سازی 120 هرتز عرضه می شود که همه چیز را بسیار واضح  نشان می دهد. علاوه بر این، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی به معنای استفاده طولانی تر و نیاز کمتر به شارژ گوشی موبایل است. طبق گفته شیائومی، شارژ 0 تا 100 درصد تقریباً 42 دقیقه طول می کشد.
 
64 گیگابایت و 128 گیگابایت گسترده ترین حجم ذخیره سازی ممکن نیستند. اگرچه این برای اکثر کاربران بیش از اندازه کافی است، اما امکان افزایش فضای ذخیره سازی تا 1 ترابایت وجود دارد. این بدان معناست که می‌توانید کار، اسناد شخصی و رسانه‌های بیشتری را بدون نیاز به خالی کردن دائم فضا در تلفن خود ذخیره کنید.
ناامید کننده ترین جنبه این است که دوربین های این گوشی موبایل بهترین نیستند. اما دارای زاویه 8 مگاپیکسلی فوق عریض کمتر از برخی از تلفن های شیائومی و بسیاری از رقبا است و به لطف هوش مصنوعی، قابلیت های شگفت انگیزی در نور کم دارند.


 

سری بلک شارک

Xiaomi Black Shark 5 RS

   گوشی موبایل  Xiaomi Black Shark 5 RS بهترین گوشی هوشمند جایگزین برای بازی شناخته شده است. این گوشی همان صفحه نمایش Redmi K50 Gaming را دارد اما چیپست عملکرد کمتری دارد و کمی گران‌تر است. همچنین دارای باتری کمی کوچکتر (4500 میلی آمپر ساعت) است اما همان شارژ سریع 120 واتی را دارد. Black Shark 5 RS  همچنین دارای سیستم خنک کننده مایع پیچیده تری است که از دو واحد خنک کننده مایع 100 میلی متری در دو طرف مادربرد برخوردار است.
 

Xiaomi Black Shark 5 RS

سری پوکو (POCO)


Xiaomi POCO X4 Pro 5G

این روزها، بسیاری از تلفن‌های میان‌رده و پریمیوم معمولاً به اندازه یک لپ‌تاپ کوچک قیمت دارند، اما POCO X4 Pro با حفظ ویژگی‌های ممتاز، مانند نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و شارژ سریع 67 واتی، بسیار مقرون به صرفه‌تر است.
 
ویژگی های کلیدی:
 

  • پردازنده: Snapdragon® 695
  • رم: 6 یا 8 گیگابایت
  • اندازه صفحه نمایش: 6.67 اینچ FHD+ AMOLED Dot Display
  • دوربین عقب: دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسل فوق عریض، 2 مگاپیکسل ماکرو | جلو: 16 مگاپیکسل
  • فضای ذخیره سازی: 128 یا 256 گیگابایت
  • باتری: 5000 میلی آمپر ساعت
  • طراحی خیره کننده
  • 5G
  • قیمت مناسب
  • ظرفیت باتری بزرگ

 

Xiaomi POCO X4 Pro 5G


گوشی موبایل POCO X4 Pro دارای ویژگی های بسیار عالی اما با قیمت بسیار مقرون به صرفه است. به عنوان مثال، نمایشگر 6.67 اینچی FHD+ AMOLED Dot Display با نرخ رفرش 120 هرتز، ویژگی ای است که معمولاً برای گوشی های گران قیمت تر و رده بالا محفوظ است.  باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 67 واتی برای یک گوشی با قیمت پایین بسیار خوشایند و شگفت انگیز است. همچنین دارای 5G آماده است و به شما یک تلفن مقاوم می دهد.
 
خود گوشی نیز مانند بسیاری از گوشی های شیائومی به زیبایی طراحی شده است. در سه رنگ آبی لیزری، مشکی لیزری و زرد موجود است. هر کدام با خطوطی مانند لیزر در پشت تلفن خیره کننده هستند. در حالی که چیدمان دوربین در پشت ممکن است افراد را ناامید کند، با این وجود این گوشی موبایل بسیار خوب طراحی شده است.
 
ظرفیت ذخیره سازی با 128 گیگابایت برای گزینه 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت برای گزینه رم 8 گیگابایت. رم بزرگ‌تر وقتی با پردازنده هشت هسته‌ای Snapdragon® 695 که هشت هسته یا واحد پردازش را ارائه می‌کند، ارزش ارتقاء را دارد و با توجه به قیمت، POCO X4 Pro را به یک گوشی فوق‌العاده سریع تبدیل می‌کند.
 
کاربران از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی f/1.9 در پشت گوشی و 8 مگاپیکسل فوق عریض بهره خواهند برد. در حالی که دوربین اصلی و دوربین زاویه فوق عریض برای موقعیت‌های روزمره مانند عکس‌های گروهی مفید هستند.
 

بهترین گوشی های میان رده شیائومی

 

Xiaomi 11T Pro

 بهترین گوشی موبایل ارزان قیمت شیائومی است که می توانید بخرید. برای کسانی که نیاز به عملکرد خوب و صرفه جویی در هزینه دارند، میانه رده مناسبی است. شیائومی 11 تی پرو (8 + 256 گیگابایت) دارای چیپست اسنپدراگون 888 5G و دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی است. از جلو شیشه ای (گوریلا گلس ویکتوس)، قاب آلومینیومی و پشت شیشه ای ساخته شده است. همچنین مقاوم در برابر آب و گرد و غبار است.
 
این گوشی موبایل همچنین دارای یکی از بزرگترین اندازه های باتری است که امسال در گوشی های شیائومی خواهید دید. انرژی آن توسط یک باتری عظیم 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود و این واقعیت که مدل حافظه 256 گیگابایتی، آن را بسیار مقرون به صرفه کرده است. با توجه به قیمت فعلی آن، فضای ذخیره‌سازی بیشتری دریافت می‌کنید و همچنین در هزینه‌های خود صرفه‌جویی می‌کنید و از عملکرد خوب و باتری بادوام لذت می‌برید. با این حال، دستگاه نسبتا سنگینی است.

 

Xiaomi 11T Pro

 

ویژگی های کلیدی Xiaomi 11T Pro

 

  • صفحه نمایش 6.67 اینچی، AMOLED، 120 هرتز
  • نرم افزار MIUI 12.5، اندروید 12
  • چیپست اسنپدراگون 888 5G
  • رم و حافظه داخلی 8/12 گیگابایت
  • 128/256 گیگابایت
  • دوربین های 108MP + 8M + 5M و سلفی 16MP
  • باتری 5000 میلی آمپر ساعتی
  • شارژ با سیم 120 وات

 

Redmi Note 11T Pro+

Redmi Note 11T Pro+  دارای برخی از ویژگی های پیشرفته ای است که در یک گوشی هوشمند خواهید دید. دارای تراشه Dimensity 8100 با کارایی بالا مدیاتک، نرخ تجدید 144 هرتز و دوربین پشتی سه گانه 64 مگاپیکسلی است. این امر باعث می شود که اگر نمی توانید Xiaomi 11T Pro فوق را بخرید، جایگزین بسیار خوبی برای خرید گوشی شیائومی می شود. همچنین دارای شارژ سریع 120 واتی است اما با باتری کوچکتر 4400 میلی آمپر ساعتی تغذیه می شود و دارای پنل IPS LCD است (پنل های صفحه نمایش AMOLED رنگارنگ تر هستند).
 

بهترین گوشی های اقتصادی شیائومی

 

Xiaomi Redmi K50 Pro (بهترین عملکرد اقتصادی)

اگر به گوشی هوشمند شیائومی نیاز دارید که عملکردی باورنکردنی را با قیمت ارزان به شما ارائه دهد، شیائومی Redmi K50 Pro دستگاهی است که باید بخرید. این گوشی موبایل شیائومی از چیپست پرچمدار مدیاتک دیمن سیتی 9000 قدرت می گیرد. Redmi K50 Pro  دارای صفحه نمایش 2K AMOLED با پشتیبانی از نرخ تازه سازی 120 هرتز و دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی است که دارای ویژگی OIS است.
 
Redmi K50  از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند و از شارژ سریع سیمی 120 واتی پشتیبانی می کند. شما می توانید این گوشی را از 0 تا 100 در کمتر از 20 دقیقه شارژ کنید و یک بار شارژ می تواند بیش از 24 ساعت برای شما شارژ بماند. عملکرد و قیمت این گوشی به قدری خوب است که هیچ گوشی شیائومی به ارائه این ارزش نزدیک نمی شود، بنابراین این تنها رده بدون گوشی جایگزین توصیه شده است.
 

بهترین گوشی شیائومی از نظر کیفیت دوربین

 
Xiaomi Mi 11 Ultra با 12 گیگابایت حافظه، دارای عملکرد بسیار سریع نیز هست. دوربین، ترکیبی از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، فوق عریض 48 مگاپیکسلی و زوم پریسکوپ 48 مگاپیکسلی، اساساً باورنکردنی است. دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی آن نیز معرکه است. به طور خلاصه، این می‌تواند یکی از عالی‌ترین گوشی‌های دوربین مداربسته موجود باشد و به طور کلی یک تلفن به نامی است.


بیشتر بخوانیدبهترین گوشی ها از نظر دوربین کدامند
 

بهترین گوشی شیائومی از نظر باتری

آیا به دنبال خرید یک گوشی ارزان قیمت با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی از شیائومی هستید؟  انتخاب برتر ما گوشی موبایل Xiaomi 11T Pro 5G می باشد. گوشی های شیائومی با باتری 5000 مگا ساعتی نسبت به مزایایی که ارائه می دهند، قیمت مناسبی دارند. گوشی های هوشمند شیائومی به دلیل قیمت مقرون به صرفه و ارزش پولی بالا در مقایسه با سایر سازندگان بزرگ مورد تحسین قرار می گیرند.


بیشتر بخوانید: 
بهترین گوشی های بازار از نظر باتری کدامند؟

 

بهترین گوشی شیائومی از نظر صفحه نمایش

جدیدترین تلفن های همراه شیائومی با نمایشگر AMOLED ، گوشی هایی مانند شیائومی 12 پرو 5G، شیائومی 12 پرو با رم 12 گیگابایتی و شیائومی ردمی نوت 11 پرو با رم 8 گیگابایتی می باشد.
 
بیشتر بخوانید: 
بهترین گوشی های بازار از نظر صفحه نمایش

شیائومی  Mi 11 5G

شیائومی  Mi 11 5G نشان داد که نه تنها از نظر اندازه، بلکه از نظر کیفیت نیز قادر به ایجاد صفحه نمایش های عالی است. این رده بالا یک جهش بزرگ برای سازنده چینی بود که عمدتاً به دلیل صفحه 6.81 اینچی AMOLED آن، با وضوح +WQHD، نرخ تجدید 120 هرتز و محافظ Gorilla Glass Victus بود. این یک صفحه نمایش عالی با زوایای دید خوب، تولید مثل رنگ درجه یک و حداکثر سطح روشنایی است.
 

شیائومی  Mi 11 5G

بهترین گوشی شیائومی برای گیمینگ

اگر به دنبال تلفنی هستید که بتواند از پس سخت ترین بازی های موبایل برآید، باید شیائومی را در نظر بگیرید. آنها برخی از بهترین گوشی های موجود در بازار را برای بازی می سازند. این گوشی‌ها با پردازنده‌های قدرتمند و قابلیت‌های گرافیکی به شما اجازه می‌دهند هر بازی را که می‌خواهید بدون هیچ تاخیر یا کاهش سرعت انجام دهید. بنابراین اگر به دنبال تلفنی هستید که بتواند عادات بازی شما را حفظ کند، شیائومی قطعاً برندی است که ارزش توجه دارد.
مطمئن ترین گوشی موبایل برای بازی کردن است.Redmi Note 10S تا 900 مگاهرتز، تضمین می کند که GPU تا 2.05 گیگاهرتز و سرعت کلاک CPU با سرعت کلاک MediaTek Helio G95شیائومی ردمی نوت 10 اس بدون تردید یکی از آن گوشی های هوشمندی می باشد که بهترین خصوصیات را در تبلیغات به شما ارائه می دهد و اوج این تغییر جهت کمک به شما در اجرای بازی هایتان است.

 

سخن پایانی

برند شیائومی که در حال حاضردر زمره معروف ترین و محبوب ترین برند های تولید کننده گوشی است و دلیل محبوبیت آن هم گستردگی زیاد میان محصولات تولیدی آن است به گونه ای که درمیان گوشی های شیائومی، گوشی موبایل با هر رنج قیمتی پیدا میشود به علاوه هرکسی با هر سطح انتظار و نیازی اگر مشخصات گوشی های شیائومی را به دقت بررسی کند حتما مدلی از گوشی موبایل را می یابد که پاسخگوی نیاز ها و اتتظاراتش باشد.لیست به روز قیمت بهترین گوشی های شیائومی را میتوانید در فروشگاه آنلاین قلاب مشاهده کنید.

منبع: gholab.ir/blog

bs1 بازدید : 81 دوشنبه 25 مهر 1401 زمان : 11:52 نظرات (0)

فیلتر شنی استخر شما نقش مهمی در تمیز و تازه نگه داشتن آب شما دارد. همانطور که آب استخر از فیلتر پمپ می شود، شن و ماسه داخل مخزن کثیفی و زباله را به دام می اندازد. بدون این عملکرد، استخر شما می تواند به سرعت از حالت خیره کننده به کثیف تبدیل شود. اگر با مشکلات فیلتر شنی مواجه هستید، هرچه سریعتر بتوانید آنها را حل کنید، بهتر است. این پست 5 مشکل رایج فیلتر شنی و نحوه حل آنها را شرح می دهد تا بتوانید استخر خود را به حالت درخشان خود بازگردانید!

نکته ایمنی: همیشه قبل از شروع به بررسی یا تعمیر مشکل، فیلتر شنی استخری خود را قطع کنید و حالت را روی "زمستانی شدن" تنظیم کنید.

مواد شغلی

  • پیچ گوشتی سر فیلیپس
  • پیچ گوشتی تخت
  • دم باریک
  • چسب Loctite 401 یا 403

1. شل یا شکسته دستگیره شیر چند پورت

شیر چند پورت روی فیلتر شنی شما یک قطعه قدرتمند از تجهیزات استخر است. همانطور که از نام آن پیداست، یک شیر چند پورت دارای پورت‌های داخلی یا مسیرهای متعددی برای جریان آب استخر است. این شیرها یک دسته اهرمی دارند که با چرخاندن آن می توانید یکی از هفت عملکرد فیلترینگ را تنظیم کنید. با تغییر موقعیت دسته، می توانید تنظیمات فیلتر، شستشوی معکوس، چرخش مجدد، ضایعات، آبکشی، زمستانی یا بسته را آغاز کنید. بسته به تنظیماتی که انتخاب می کنید، آب استخر به روش خاصی هدایت می شود. این عملکرد به فیلتر استخر شما اجازه می دهد تا چندین عملیات تعمیر و نگهداری را به طور موثر انجام دهد.

با تمام آنچه گفته شد، اگر دسته شیر چند پورت شما شل یا شکسته باشد، نمی توانید از تمام عملکردهایی که سوپاپ شما ارائه می دهد استفاده کنید. در زیر نحوه تعمیر دسته معیوب را توضیح خواهیم داد.

دسته شل

اگر متوجه شدید که دسته سوپاپ چند پورت شما متلاشی شده است، این می تواند به دلیل شل بودن یا شکستن فنر در مجموعه مهر و موم کلید باشد. خوشبختانه، تعویض فنر نسبتاً ساده است.

برای دسترسی به مجموعه پوشش کلید، درب شیر خود را باز کنید.

در حالی که قسمت بالای مجموعه را به سمت پایین فشار می دهید، از چکش و پیچ گوشتی استفاده کنید تا به آرامی روی پینی که دسته را در جای خود نگه می دارد ضربه بزنید تا بیرون بیاید. مگر اینکه بتوانید مجموعه ای از بازوهای اضافی را پرورش دهید، احتمالاً برای این مرحله به پشتیبان نیاز خواهید داشت!

دسته را به سمت کناری قرار دهید و قسمت بالایی مجموعه را بلند کنید. یکپارچگی واشر را که در زیر دسته قرار دارد بررسی کنید - در صورت فرسودگی آن را تعویض کنید.

فنر فعلی را بردارید و فنر جدید را جایگزین کنید.

حلقه های اورینگ روی ساقه را نیز بررسی کنید. در صورت کثیف یا شکستگی، آن را تمیز یا تعویض کنید.

مهر و موم کلید را به دقت جمع کنید و مطمئن شوید که همه قطعات در مکان های مناسب باز می گردند.

درب را به خوبی باز کنید.

دسته شکسته

شکستگی دسته شیر چند پورت ممکن است مشکلی بزرگتر از شل به نظر برسد، اما در واقع رفع آن کمی ساده تر است. مراحل 1 و 2 ذکر شده در بالا را برای برداشتن دسته سوپاپ دنبال کنید. باز هم واشر را چک کنید و در صورت نیاز تعویض کنید. دستگیره شیر جدید خود را با قرار دادن پین در جای خود وصل کنید، سپس درب آن را دوباره پیچ کنید.

2. نشتی خط زباله

چکیدن مقداری آب از خط زباله فیلتر شنی شما پس از شستشوی معکوس فیلتر یک اتفاق عادی است. با این حال، اگر این چکه برای مدت طولانی ادامه یابد و/یا این چکه شدیدتر شود، ممکن است روی دستانتان مشکل داشته باشید. به طور معمول، یک واشر عنکبوتی قدیمی یا آسیب دیده مقصر نشتی خط زباله است.

تعویض واشر عنکبوتی

  1. برای دسترسی به مجموعه مهر و موم کلید، درب شیر خود را باز کنید.
  2. واشر عنکبوتی یا به روتور - قطعه پایینی کل مجموعه مهر و موم کلید - چسبانده می شود یا در داخل بدنه شیر قرار می گیرد.
  3. اگر واشر عنکبوتی به روتور چسبانده شده باشد، باید کل روتور را تعویض کنید.
  4. اگر واشر عنکبوتی در داخل بدنه شیر قرار دارد، آن را با دست یا انبردست جدا کنید.
  5. پس از برداشتن واشر عنکبوتی قدیمی، شیر را تمیز و خشک کنید.
  6. وقتی همه چیز خشک شد، مقدار کمی چسب به لبه‌های شیارهای دریچه بمالید و واشر عنکبوتی را به سمت پایین به سمت پایین قرار دهید.
  7. بگذارید چسب کاملا خشک شود، سپس مجموعه مهر و موم کلید را دوباره کنار هم قرار دهید.

این پیوند را برای لیست کامل محصولاتی که ممکن است نیاز به تعویض در شیر چند پورت خود داشته باشید، بررسی کنید.

3. استخر شنی

پس از تعویض شن و ماسه در فیلتر یا اجرای چرخه شستشوی معکوس، دیدن تجمع کوچکی از شن در کف استخر معمول است. با این حال، اگر مقدار شن و ماسه در استخر شما افزایش یابد، احتمالاً با شکستگی لوله جانبی یا پایه در داخل فیلتر روبرو هستید.

قسمت جانبی فیلتر شنی

لترال ها قطعات پلاستیکی در پایین فیلتر شنی با شکاف های کوچکی هستند که دانه های ماسه را از بین می برند. همچنین ممکن است یک لوله ایستاده یا پخش کننده شکسته باشد - تمام قسمت های داخلی که در صورت ترک خوردن می توانند ماسه را به داخل استخر نشت کنند. راه حل؟ مخزن را تخلیه کنید، ماسه را بردارید و کل مجموعه جانبی را جایگزین کنید. اگر ماسه صافی هنوز حالت خوبی داشته باشد، می توانید دوباره از ماسه فیلتر استفاده کنید. به طور کلی، ماسه فیلتر استخر حدود 5 تا 7 سال قبل از فرسوده شدن و نیاز به تعویض دوام می آورد.

در حالی که شکستگی لوله های جانبی یا ایستاده اغلب دلیل نشتی شن است، در اینجا چند مشکل بالقوه دیگر وجود دارد که می تواند استخر شما را به ساحل تبدیل کند:

  • ماسه فرسوده: ماسه با گذشت زمان صاف می شود و نمی تواند خاک و زباله را به دام بیندازد.
  • ماسه کلسیفیه: مواد معدنی آب بسیار سخت ماسه را به ماسه سنگ تبدیل می کند.
  • "Mudballing": روغن‌ها در یک مخزن ماسه جمع می‌شوند و در یک سوم بالای ماسه، گلوله‌های گلوله‌ای ایجاد می‌کنند.
  • دور زدن: اگر پمپ بیش از حد قوی باشد، آلودگی می تواند مستقیماً از فیلتر عبور کند، بدون اینکه به درستی پردازش شود.

4. فشار پایین یا زیاد فیلتر

برای اکثر استخرها، محدوده فشار ایده آل فیلتر شنی بین 10 تا 25 psi است. انسداد در سیستم یا سطوح نادرست شن و ماسه اغلب علت افزایش یا کاهش فشار است. اگر فشار فیلتر شنی به کمتر از 10 psi رسید، ابتدا قبل از فیلتر، گرفتگی را بررسی کنید. کفگیر استخر خود را تمیز کنید و پروانه پمپ خود را بررسی کنید. اگر مشکلی در پمپ شما وجود ندارد، مشکل ممکن است به دلیل سطح پایین آب استخر یا نبود شن کافی در فیلتر باشد. آب استخر خود را پر کنید یا شن و ماسه بیشتری به فیلتر اضافه کنید و باید آماده باشید.

اگر فشار فیلتر شنی شما خیلی زیاد است، اولین قدم شستشوی معکوس فیلتر است. ماسه کثیف باعث افزایش فشار فیلتر می شود. اگر با این کار این مشکل حل نشد، ممکن است ماسه زیادی در فیلتر یا انسداد داشته باشید. سطوح شن و ماسه خود را بررسی کنید و در صورت نیاز هر گونه اضافی را حذف کنید. اگر مشکوک به انسداد هستید و مطمئن نیستید که چگونه آن را برطرف کنید، برای کمک با یک متخصص تماس بگیرید.

5. مخزن ترک خورده

فیلترهای شنی قطعاتی از تجهیزات با فشار بالا هستند. بنابراین در صورت ترک خوردگی مخزن نیاز به تعویض دارد. متأسفانه، هیچ مهارتی در سطح مک‌گیور نمی‌تواند ترک را با خیال راحت ترمیم کند. به طور کلی تعویض کل فیلتر شنی ارزان تر از تعمیر مخزن ترک خورده است.

bs1 بازدید : 88 سه شنبه 19 مهر 1401 زمان : 16:33 نظرات (0)

با پیشرفت علم و تکنولوژی و روی کارآمدن روش‌های دندانپزشکی جدید مانند ایمپلنت، لمینت، روکش دندان، کامپوزیت، بلیچینگ، ارتودنسی، کاشت دندان بدون ایمپلنت و غیره، مردم برای سلامت و زیبایی ظاهری دندان‌های خود اهمیت بسیار زیادی قائل هستند. در گذشته برای جایگزین‌کردن دندان‌های طبیعی پوسیده و کشیده شده از دندان مصنوعی استفاده می‌شد، اما امروزه خدمات نوین دندانپزشکی به زیباتر‌شدن دندان‌ها و اصلاح طرح لبخند کمک بیشتری می‌کنند و کیفیت بالاتری دارند.

امروزه ایمپلنت به عنوان بهترین روش کاشت دندان به حساب می آید، اما برخی از افراد از درد و خونریزی این تکنیک می ترسند یا اینکه نمیخواهند مدت زیادی صبر کنند، به همین خاطر روش های کاشت دندان بدون ایمپلنت با تکنولوژی جدید پدید آمد. در این مقاله قصد داریم درباره روش های جدید کاشت دندان بدون ایمپلنت، تفاوت کاشت ایمپلنت دندان با روش های بدون ایمپلنت و این که ایمپلنت دندانی بهتر است یا روش‌های بدون جراحی، صحبت کنیم. لطفا تا انتهای مقاله با ما همراه‌ باشید.

روش های جدید کاشت دندان بدون ایمپلنت

گاهی اوقات بعضی از افراد به دلایل مختلفی مانند عدم تراکم استخوان‌ فک، ضعیف‌بودن لثه، افزایش سن، ابتلا به سرطان و انجام شیمی درمانی، پایین‌بودن میزان هورمون استروژن در بدن زنان، عفونت لثه، مبتلا‌بودن به بیماری دیابت و ترس از درد غیره، شرایط لازم برای انجام ایمپلنت را ندارند. برای این افراد، استفاده از خدمات کاشت دندان بدون ایمپلنت برای بهبود محل خالی دندان‌های از دست رفته بهترین راهکار محسوب می‌شود. همان‌طور که در مقدمه هم اشاره کردیم، برای کاشت دندان بدون ایمپلنت می‌توان از سه روش متفاوت استفاده کرد. این روش‌ها شامل موارد زیر هستند:

روش بریج دندان یا پل ثابت برای کاشت دندان بدون ایمپلنت

یک روش‌ کاشت دندان بدون ایمپلنت با تکنولوژی جدید، بریج دندان یا پل ثابت نام دارد. در این روش دو دندان مجاور دندان از دست رفته را روکش دندان قرار می‌دهند تا به عنوان پلی برای اتصال پروتز مصنوعی بر روی لثه مورد استفاده قرار گیرد. یکی از مهمترین نکاتی که در روش بریج یا پل ثابت بسیار اهمیت دارد، این است که دو دندان کنار دندانی که جای آن خالی شده‌است، حتما باید به طور کامل سالم بوده و از استحکام بالایی برخوردار باشند. پروتز مصنوعی در این روش کاشت دندان بدون ایمپلنت با مواد سرامیکی ساخته شده‌است. البته برخی از افراد این دندان را از جنس طلا هم سفارش می‌دهند. بریج سه تایی را می‌توان به عنوان رایج‌ترین نوع پل دندانی معرفی کرد. ماندگاری و طول عمر دندانی که با استفاده از این روش بر سطح لثه کاشته می‌شود، تقریبا هشت تا ده سال است.

روش مریلند یا بریج باله‌دار 

یکی دیگر از روش های جدید کاشت دندان بدون ایمپلنت، روش مریلند یا بریج باله‌دار نام دارد. در انجام این روش جدید، از تکنولوژی‌های بسیار هوشمند سه بعدی برای ساخت دندان بهره می‌گیرند. کاشت دندان با این روش یکی از طولانی‌ترین روش‌هاست؛ اما نتیجه‌ی آن به حدی طبیعی است که با دندان خود فرد هیچ تفاوتی ندارد. شرط اصلی کاشت دندان بدون ایمپلنت از طریق روش مریلند یا بریج باله‌دار این است که دندان آسیب دیده و خراب هنوز کشیده نشده و ریشه‌دار باشد. در چنین حالتی بلافاصله بعد از کشیدن دندان در مطب دندانپزشکی، بلافاصله دندانی را که از روی دندان اصلی بیمار کپی و ساخته شده‌ است را در محل دندان اصلی برداشته‌شده قرار می‌دهند. دندان جایگزین، رفته رفته بعد از جایگزین‌شدن در جای دندان اصلی فرد، به‌استخوان فک متصل می‌شود و درست مانند یک دندان طبیعی بدون تکان خوردن ریشه قابل استفاده‌ است‌.

روش دندان مصنوعی

قدیمی ترین روش کاشت دندان بدون ایمپلنت،  پروتز یا دندان مصنوعی است. در این تکنیک، به تعداد دندان های از دست رفته یا کل دندان ها قالب گرفته میشود و از روی آن دندان ها ساخته میشود. بزرگترین مشکلات پروتز مصنوعی، متحرک بودن و تداخل در نحوه تکلم افراد است. بسیاری از افرادی که از دندان مصنوعی متحرک استفاده میکنند، از جا به جا شدن آن شکایت میکنند و در ادای برخی از حروف مشکل دارند. با وجود تمام این معایب، قیمت ارزان و نحوه نگهداری و مراقبت ساده باعث شده که هنوز هم این روش طرفداران زیادی را در ایران داشته باشد. 

 

images_1665216074.jpg

تفاوت کاشت ایمپلنت دندان با روش های بدون ایمپلنت

یکی از روش‌های رایج برای پر‌کردن جای خالی دندان‌های کشیده شده، کاشت ایمپلنت دندان است‌. در این روش یک پیچ فلزی به عنوان ریشه در استخوان فک قرار داده می‌شود و پس از مدتی که اتصال ریشه فلزی به‌ استخوان فک محکم شد، پروتز یا تاج دندان روی پایه فلزی نصب می‌شود. در این روش دندان کاشته شده درست شبیه دندان‌های طبیعی فرد است. تفاوت های ایمپلنت دندان با روش های بدون ایمپلنت عبارتند از:

  • روش کاشت ایمپلنت دندان به عنوان یک روش دائمی به حساب می آید و دندان‌های فرد درگیر نمی‌شوند و به سرعت به عنوان یک دندان طبیعی در دهان فرد محسوب می‌شود.، اما در روش بریج یا پل ثابت، همواره باید سه تاج دندان فرد درگیر شوند.
  • در بریج دندان استفاده از نخ دندان و مسواک مقداری سخت‌تر از روش ایمپلنت است‌.
  • فلزی که به عنوان ریشه در روش ایمپلنت دندان استفاده می‌شود، از مقاومت بالایی برخوردار است و به سادگی پوسیده نمی‌شود، در حالیکه در روش بریج یا پل ثابت امکان پوسیدگی و شکستگی دندان‌های مجاور بیشتر است.
  • عمر ایمپلنت دائمی و عمر روش بریج ثابت، با رعایت نکات بهداشتی و مسواک زدن، حدود ۲۵ سال خواهد بود‌
  • از لحاظ زیبایی، روش های کاشت دندان بدون ایمپلنت مانند روش پل ثابت یا بریج باله‌دار، زیبایی بیشتری دارند و از روش ایمپلنت زیباتر هستند.‌

ایمپلنت بهتر است یا روش های بدون جراحی؟

با مقایسه ویژگی‌ها و مزایای ایمپلنت دندان یا روش های جدید کاشت دندان بدون ایمپلنت، به سادگی می‌توان به این نتیجه رسید که ایمپلنت دندانی از این دو روش کاشت بدون جراحی بهتر است و کارایی بیشتر و البته هزینه بالاتری دارد.‌ ماندگاری و طول عمر دندان‌ها در کاشت ایمپلنت دندان بیشتر است و بیمه آن را پوشش نمی‌دهد‌.‌ برای افزایش طول عمر بریج‌ها یا روکش دندان‌ها، باید برای بهداشت دهان و دندان‌ و خصوصا مسواک زدن اهمیت زیادی قائل شوید. البته برای افرادی که امکان استفاده از روش کاشت ایمپلنت را ندارند، روش‌های بدون جراحی بهترین گزینه به شمار می‌روند.

نتیجه‌گیری

به طور کلی برای جایگزینی دندان از دست رفته میتوان از روش ایمپلنت دندان و روش های بدون ایمپلنت (جراحی) استفاده کرد. هر یک از این روش‌ها برای افراد خاصی کاربرد دارند و به طور قطعی نمی‌توان گفت که چه روشی بهتر است‌، اما به طور کلی ایمپلنت دندان طول عمر و ماندگاری بیشتری دارد. برای استفاده از ایمپلنت دندان و روش های جدید کاشت دندان بدون ایمپلنت، همواره باید به دنبال بهترین کلینیک دندانپزشکی باشید. کلینیک ایران مهر (https://iranmehrdental.com) یکی از برترین دندانپزشکی های تهران است که خدمات نصب کاشت ایمپلنت دندان و سایر روش های بدون ایمپلنت با تکنولوژی جدید را به صورت ارزان و اقساطی، توسط بهترین متخصصان و با جدیدترین ابزارها و متدها دندان پزشکی انجام میدهد. برای گرفتن وقت ویزیت از کلینیک دندانپزشکی ایرانمهر میتوانید با شماره 44451627-021 تماس گرفته یا حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید:

جنت آباد جنوبی، بین همت و چهارباغ، ساختمان بانک دی، پلاک 152، طبقه اول، واحد 2

منبع : www.mosalasonline.com

bs1 بازدید : 92 دوشنبه 14 شهریور 1401 زمان : 15:51 نظرات (0)

بازاریابی دیجیتال امروزی یک میدان نبرد رقابتی است که نقش مهمی در آینده تبلیغات و تجارت دارد. مانند هر میدان جنگی، قبل از اینکه وارد جنگ شوید، باید کاملاً مجهز باشید. برای ماموریت بازاریابی خود به یک برنامه استراتژیک نیاز دارید. برای تبلیغات به زره ضد گلوله نیاز دارید. اما در نهایت، شما به سئو به عنوان پشتیبان برای هر طرح بازاریابی ناموفق نیاز دارید.

به همین ترتیب، یک طرح پشتیبان نیز نیاز به آماده سازی دارد. مردم معمولاً تعجب می کنند که چه مهارت هایی در سئو مورد نیاز است. آنها می پرسند که آیا این یک کار فنی است یا معمولاً آیا مهارت های برنامه نویسی SEO ضروری است. بسیاری از مردم بر این باورند که سئو نیازی به مهارت های فنی یا برنامه نویسی ندارد.

اما طبق گفته Roque Pospos متخصص SEO داخلی Flexisource IT، پاسخ کوتاه خیر است، سئو معمولاً به کدنویسی عملی زیادی نیاز ندارد، اما مهارت خوبی برای تسلط بر آن است. از نظر او، سئو نیازی به کدنویسی عملی ندارد و شما بدون دست زدن به کد عالی خواهید بود. با این حال، داشتن حس خوبی از نحوه کار برنامه نویسی و توانایی انجام آن توسط خودتان بسیار عالی است.

برای بحث بیشتر، در اینجا مقاله‌ای وجود دارد که توضیح می‌دهد چرا مهارت‌های کدنویسی SEO قابلیت‌های بسیار خوبی هستند.

آیا برای سئو به مهارت کدنویسی نیاز دارم؟

اساسا، برنامه نویسی بهینه سازی موتور جستجو برای موفقیت در سئو ضروری نیست. اکثر سیستم‌های مدیریت محتوای امروزی (CMS) دارای عملکرد اولیه SEO داخلی هستند (به عنوان مثال Yoast by WordPress). معمولاً می‌توانید دستورالعمل‌های گام به گام را به صورت آنلاین دنبال کنید تا بخش بک‌اند وب‌سایت خود را بهینه کنید.

با این حال، داشتن سطح اولیه مهارت های برنامه نویسی SEO ضرری ندارد. این می تواند به شما کمک کند تا مشکلات فنی را شناسایی کرده و با توسعه دهنده وب برای رفع این مشکلات همکاری کنید. آشنایی با اصول کد نویسی همچنین می تواند شما را قادر سازد تا به کد منبع وب سایت رقیب نگاه کنید و ویژگی های کلیدی مرتبط با کمپین خود را شناسایی کنید.

مهارت های اساسی کدنویسی SEO چیست؟

اکثر متخصصان سئو به طور مداوم مهارت های خود را افزایش می دهند تا با هر به روز رسانی سئوی گوگل همتراز باشند. با این حال، این مهارت ها در درجه اول در کارکردهای بازاریابی و تبلیغات متمرکز هستند. مهارت های فنی، مانند برنامه نویسی SEO، معمولاً پشت سر گذاشته می شوند.

مهارت های اولیه کدنویسی سئو html css

همانطور که قبلا ذکر شد، برنامه نویسی مزایای زیادی در سئو دارد. بنابراین، اگر مطمئن نیستید که به چه مهارت هایی نیاز دارید، در اینجا چند مهارت اساسی کدنویسی SEO وجود دارد که ممکن است بخواهید از آنها استفاده کنید:

زبان کدنویسی

نیازی به یک متخصص سئو برای داشتن دانش عمیق زبان های برنامه نویسی نیست. داشتن دانش زبان برنامه نویسی در سطح پایه برای آنها کافی است تا بفهمند فرانت اند و بک اند وب سایت چگونه کار می کند. با زبان های برنامه نویسی اولیه، متخصصان سئو می توانند تغییراتی را در وب سایت بدون شکستن کد واقعی ایجاد کنند.

به عنوان مثال، داشتن دانش PHP هنگام کار بر روی وردپرس می تواند به شما در درک زبان و عملکرد آن کمک کند. همچنین می تواند به شما امکان دهد که بخش وبلاگ را با استفاده از کد نمایش تغییر دهید.

HTML و CSS

یک متخصص سئو عالی باید این دو مهارت کدنویسی دیجیتال مارکتینگ، HTML و CSS را داشته باشد.

HTML یک زبان نشانه گذاری است که می تواند از شما در بهینه سازی سایت خود پشتیبانی کند. می توان از آن در افزودن برچسب ها یا کلمات سفارشی به وب سایت خود استفاده کرد که اساساً به عنوان کلمات کلیدی و پارامترهای وب سایت شما عمل می کند. علاوه بر این، HTML می تواند به ربات های گوگل کمک کند تا وب سایت شما را سریعتر پیدا کنند و آنها را رتبه بندی کنند.

در همین حال، CSS می تواند وب سایت شما را برای بهینه سازی سرعت آن تغییر دهد و با افزودن چند کد CSS بهترین UI/UX را ایجاد کند. علاوه بر این، استفاده از اعتبارسنجی CSS به کارشناسان سئو این امکان را می دهد تا ببینند که وب سایت چه کمبودهایی دارد – متاتگ ها چه ماموریتی هستند و موارد دیگر.

آیا سئو یک کار فنی است؟

همانطور که قبلا ذکر شد، سئو یکی از مشاغل مرتبط با فناوری اطلاعات است که نیازی به کدنویسی ندارد. شما می توانید بدون کدنویسی یک خط در سئو عالی باشید. با این حال، برخی از عملکردهای سئو ممکن است به مهارت های فنی نیاز داشته باشند. سئوی فنی شامل ویژگی های فنی است که برای بهبود دید و رتبه بندی آن در SERP نیاز به بهینه سازی دارد. تاکتیک‌هایی مانند رندر، معماری وب و نمایه‌سازی برای کمک به خزنده‌های وب برای یافتن و درک محتوای وب شما سریع‌تر و آسان‌تر است.

در اینجا برخی از جنبه های یک وب سایت که نیاز به کدنویسی سئو دارد آورده شده است:

 بهینه سازی سرعت بارگذاری صفحه

سرعت سایت در سئو بسیار مهم است. زمان بارگذاری طولانی‌تر به شدت بر چندین عامل وب‌سایت مانند رتبه‌بندی سایت در موتورهای جستجو، تبدیل‌ها و نرخ پرش تأثیر می‌گذارد. بنابراین، متخصصان سئو و مدیران سایت باید سرعت سایت خود را بهینه کنند. برخی از بهینه سازی سرعت سایت ممکن است شامل برخی از بهترین شیوه های کدنویسی SEO باشد. نمونه ای از این فشرده سازی فایل است که نیاز به کاهش اندازه فایل های CSS، HTML و جاوا اسکریپت شما به بزرگتر از 150 بایت دارد.

رفع طراحی موبایل

وب سایت های بهینه سازی شده برای موبایل برای جنبه های خاصی از سئو بسیار حیاتی هستند. با توجه به افزایش افرادی که از موبایل استفاده می کنند، گوگل سئوی موبایل یک وب سایت را در سئوی معمولی فاکتورسازی کرده است. به این ترتیب، اعمال شیوه‌های سئوی موبایل و ایجاد یک وب‌سایت سازگار با موبایل بهینه شده برای سئو ضروری است. سئوی موبایل ممکن است شامل بهینه سازی سرعت صفحه، رفع انسداد CSS، جاوا اسکریپت، تصاویر دیگر و طراحی سایت دیگر برای موبایل باشد.

 داده های ساخت یافته

داده های ساختاریافته یا نشانه گذاری طرحواره کدی است که می توانید به HTML وب سایت خود اضافه کنید. این باعث می شود موتورهای جستجو سریعتر بخزند، نمایش دهند و محتوای وب سایت را سازماندهی کنند. تمام داده های بدون ساختار را به داده های ساختاری تبدیل می کند. این ریزداده به موتورهای جستجو کمک می کند تا داده های شما را بهتر تحلیل و درک کنند و نتایج دقیق تری را برای جستجوگر به ارمغان بیاورند.

آیا باید کدنویسی اولیه سئو را یاد بگیرم؟

میزان شرح شغل شما به عنوان یک متخصص سئو به نیاز شما برای یادگیری کد بستگی دارد. شما باید بدانید که شرکت از شما چه انتظاری دارد و منابعش را درک کنید. فرض کنید برای یک شرکت بزرگ با یک تیم اختصاصی فناوری اطلاعات یا توسعه دهندگان کار می کنید. در آن صورت، شما فقط می توانید این وظایف را به تیم منتقل کنید.

از طرف دیگر، اگر برای یک شرکت کوچکتر کار می کنید که هیچ ایده ای در مورد سئو ندارید، احتمالاً کدنویسی سئو را خودتان انجام خواهید داد. فاکتورهای خاص سئو مانند زمان بارگذاری، تگ های HTML، ابرداده و غیره هنگام بهینه سازی ضروری هستند. در این حالت، شما مدیر وب سایتی ندارید که به آن اعتماد کنید و ممکن است لازم باشد خودتان این تغییرات را انجام دهید.

پیدا کردن تک شاخ معمولا در سئو سخت است. این حرفه شامل جنبه های بسیاری مانند توسعه وب، سئو فنی، نوشتن، طراحی و ارتباطات است. یک تک شاخ SEO باید مجموعه مهارت های لازم برای انجام هر بخش از بهینه سازی موتورهای جستجو را داشته باشد. این مهارت ها ممکن است شامل موارد زیر باشد:

سئوی فنی – سئوی فنی توانایی درک پیچیدگی موتور جستجو و تنظیمات فنی لازم برای رتبه بندی وب سایت است.

کد نویسی سئو – همانطور که قبلا ذکر شد، سئو شامل کدنویسی است اما ضروری نیست. برای یک تکشاخ SEO، مهارت های کدنویسی یک مزیت مهم در بهینه سازی بیشتر جنبه های خاص وب سایت است. درک کد منبع SEO همچنین می تواند به متخصصان کمک کند تا نحوه نمایش محتوای یک صفحه وب را بفهمند.

نوشتن محتوا – محتوا برای سئو ضروری است. یک تک شاخ SEO به توانایی انجام تحقیقات کلمات کلیدی برای سئو و ترکیب آن بر این اساس نیاز دارد.

لینک سازی – لینک سازی برای سئو بسیار مهم است. این به موتورهای جستجو کمک می کند تا صفحات وب جدید را کشف کنند و تعیین کنند که صفحه چقدر باید در SERP رتبه بندی شود. همچنین می تواند ترافیک بیشتری را برای وب سایت شما ایجاد کند. هزاران ابزار رایگان بررسی کننده بک لینک آنلاین موجود است که می تواند به شما در شناسایی لینک های بالقوه کمک کند. با این حال، سئو یونیکورن‌ها باید مهارت‌های ارتباطی عالی و مهارت‌های تحقیقی برای ایجاد لینک‌های بیشتر داشته باشند.

بهینه سازی نرخ تبدیل – نرخ تبدیل در سئو بسیار مهم است زیرا به شما امکان می دهد بدون هزینه اضافی مشتریان را به دست آورید. به این ترتیب، درک نرخ تبدیل یک مهارت عالی برای داشتن یک متخصص سئو است تا بتوانید استراتژی های خود را بر اساس نرخ تبدیل سایت خود تنظیم کنید.

ارتباطات رسانه‌های اجتماعی – حضور در رسانه‌های اجتماعی یکی دیگر از راه‌های عالی برای افزایش ترافیک وب‌سایت و تبلیغ برند شما است. این بر فاکتور رتبه بندی شما در SERP تأثیر نمی گذارد. با این حال، محبوبیت شرکت شما را افزایش می دهد که همچنین راهی عالی برای توزیع محتوای شما است.

طراحی وب و ایجاد گرافیک – تک شاخ های سئو باید بدانند طراحی وب چگونه کار می کند و گرافیک چگونه کار می کند. این مهارت ها برای ایجاد طرح بندی های مختلف وب ریسپانسیو و بهینه سازی سرعت وب سایت و به حداقل رساندن زمان بارگذاری ضروری هستند.

خریدار رسانه – سئو و خرید رسانه در بازاریابی دیجیتال دست به دست هم می دهند. تبلیغات آنلاین مانند PPC می تواند به رتبه بندی در SERP ها کمک کند تا وب سایت شما را برای جستجوگران قابل مشاهده و مرتبط کند.

مهارت‌های آموزشی و مهارت‌های ارتباطی – از بسیاری از متخصصان سئو خواسته می‌شود که اصول سئو را به اعضای تیم بازاریابی دیجیتال خود آموزش دهند. آنها همچنین باید اهمیت برخی از جنبه های سئو مانند کلمات کلیدی، پاکسازی 404 و موارد دیگر را به نویسندگان و مدیران وب سایت منتقل کنند.

نتیجه

به طور خلاصه، بدون داشتن مهارت کدنویسی سئو می توانید یک سئوکار عالی باشید. اگر بتوانید ابزارهایی را در PHP یا Python کدنویسی کنید، در مقابل یک متخصص سئوی دیگر یک شروع خواهید داشت. اما این باعث نمی شود که شما سئوی بهتری نسبت به سایرین داشته باشید.

به عنوان یک سئوکار، شما باید فردی باشید که بتوانید محتوایی را ایجاد کنید که مردم دوست دارند چندین بار از آن بازدید و مطالعه کنند. همچنین برای ایجاد پیوند و کار با افراد دیگر باید مهارت های ارتباطی عالی داشته باشید.

بنابراین، اگر نمی دانید چگونه کدنویسی کنید، نگران نباشید. شما هنوز هم می توانید SEO را یاد بگیرید و یک متخصص سئو باشید.

مطالعه بیشتر: قیمت سئو: هزینه پروژه های سئو چگونه تعیین می شود؟

 

bs1 بازدید : 103 یکشنبه 13 شهریور 1401 زمان : 17:13 نظرات (0)

پست‌ها و مقالات بسیاری در وبلاگ درباره ستایش فضیلت‌های ایمپلنت‌های دندانی وجود دارد، در کل موافقیم که ایمپلنت‌های دندانی اغلب درمان انتخابی برای جایگزینی دندان‌های از دست رفته به دلایل زیر است.

آنها از تحلیل استخوان بیشتر در ناحیه دندان از دست رفته جلوگیری می کنند

ایمپلنت‌های دندانی از دندان‌ها در دو طرف شکاف حمایت می‌کنند و از جابجایی آن دندان‌ها در فضا جلوگیری می‌کنند

ایمپلنت‌ها از دندان‌های مخالف شکاف حمایت می‌کنند و از پایین آمدن آن‌ها جلوگیری می‌کنند

ایمپلنت های دندانی اغلب با در نظر گرفتن مدت زمان ماندگاری، مقرون به صرفه ترین گزینه هستند

با این حال، این اطلاعات معمولاً در سراسر اینترنت یافت می شود و بنابراین ما فکر کردیم که یک پست وبلاگی در مورد برخی از مشکلات ایمپلنت های دندانی بنویسیم.

معایب ایمپلنت دندان

آکادمی Osseointegration (1) معایب زیر را برای ایمپلنت های دندانی فهرست می کند:

  • این یک روش جراحی است که نیاز به یک مرحله بهبودی دارد.
  • شاید در ابتدا گرانتر از سایر اشکال درمان باشد.
  • شکست مکانیکی اجزای ایمپلنت دندانی
  • شکستگی تاج دندان.

بیایید این معایب را به صورت جداگانه بررسی کنیم…

روش جراحی برای ایمپلنت

پس از کاشت ایمپلنت دندانی، احتمال بیشتری وجود دارد که بخیه بزنید، باید اطمینان حاصل کنید که از قرار دادن ایمپلنت‌ها مراقبت می‌کنید. یک قانون کلی خوب این است که غذاهای نرم و مغذی بخورید و بلافاصله پس از کاشت ایمپلنت هیدراته نگه دارید. همچنین این خبر خوب است که دهان شما به سرعت فوق العاده بهبود می یابد. بنابراین به زودی پس از کاشت ایمپلنت به حالت عادی باز می گردید.

در برخی موارد ممکن است استخوان کافی برای قرار دادن ایمپلنت دندان نداشته باشید. این ممکن است نیاز به پیوند یا تقویت استخوان داشته باشد. این ممکن است یک روش تهاجمی تر باشد که بهبودی طولانی تری طول می کشد.

گران تر از سایر روش های درمانی

این در واقع در کوتاه مدت صادق است، از جمله جراحی، اجزا و ساخت تاج نهایی یک ایمپلنت دندان اغلب حدود 2000 پوند هزینه دارد. با این حال، اگر این را به طول عمر ایمپلنت دندان تقسیم کنید، فرض کنید 20 سال، آنگاه هزینه آن کمتر از 30p در روز است!

بسیاری از روش ها گزینه های اعتباری از جمله تامین مالی بدون بهره برای ایمپلنت ها را نیز ارائه می دهند. مردم اغلب به فکر خرید خودرو از طریق امور مالی هستند، خودروها دوام چندانی ندارند و 24 ساعته از آنها استفاده نمی شود. ایمپلنت دندان شما باید سال ها دوام بیاورد و از آنجایی که همیشه از آن استفاده می شود، حتی زمانی که خواب هستید، ارزش آن را دارد که روی لبخند خود سرمایه گذاری کنید.

شکست مکانیکی اجزای ایمپلنت دندانی

اجزای ایمپلنت دندان به طور کلی، ایمپلنت دندان از اجزای زیر تشکیل شده است:

  • خود ایمپلنت که با جراحی در استخوان قرار می گیرد
  • آپارتمانی که به آن متصل است
  • پیچی که اباتمنت را به ایمپلنت دندانی متصل می کند
  • تاج دائمی که در بالای اباتمنت ثابت می شود

این اجزا برای اینکه ایمپلنت را کاملاً با شرایط بالینی شما قابل تنظیم کنند، اما با این عیب که هر جزء ممکن است از کار بیفتد، ضروری هستند. با این حال، در واقعیت، نرخ موفقیت اغلب بیش از 90٪ است.

شکستگی تاج ایمپلنت دندان

در ایمپلنت‌های دندانی ممکن است شیوع کمی نسبت به زمانی که روکش دندان روی دندان طبیعی گذاشته شود، بیشتر باشد. دندان طبیعی شما دارای بالشتک طبیعی از طریق رباط پریودنتال است اما در ایمپلنت دندان وجود ندارد به این معنی که شوک گاز گرفتن مستقیماً به تاج دندان منتقل می شود تا جذب شود.

اگر ایمپلنت دندانی دارید، باید توجه داشته باشید که این اثر بالشتکی کاهش می یابد.

عوارض ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان از تیتانیوم درجه پزشکی ساخته شده است، به طرز شگفت انگیزی بدن آن را به عنوان یک جسم خارجی تشخیص نمی دهد و به همین دلیل است که ایمپلنت دندان به طور کامل در فک ادغام می شود. تنها عوارض جانبی منفی کاشت ایمپلنت دندان، عفونت محل ایمپلنت دندان پس از جراحی یا شکست ایمپلنت و/یا اجزای دندانی پس از نصب است. اینها قبلاً بحث شده است.

اگر سیگار می کشید، خطر مواجهه با یکی از این عوارض جانبی منفی افزایش می یابد، بنابراین به شدت توصیه می شود که غیرسیگاری باشید تا شانس موفقیت ایمپلنت دندان را افزایش دهید.

عفونت ایمپلنت های دندانی

برخلاف دندان های طبیعی، ایمپلنت های دندانی نمی توانند پوسیدگی ایجاد کنند. با این حال آنها می توانند آلوده شوند. ایمپلنت دندانی مستعد تشکیل پلاک است، دقیقاً مانند دندان های طبیعی شما. اگر تاج ایمپلنت دندان به همان روشی که دندان های طبیعی شما تمیز می شوند، تمیز نمی شود، این پلاک ایجاد می شود که باعث تحریک لثه می شود. این تحریک می تواند منجر به التهاب شود که سپس می تواند منجر به عفونت لثه و/یا استخوان شود. این به عنوان پری ایمپلنتیت شناخته می شود.

اگر این التهاب به اندازه کافی زود تشخیص داده شود و درمان شود، ممکن است از بین رفتن ایمپلنت دندانی نتیجه آن نباشد. با این حال، اگر اطلاعات برای پیشرفت باقی بماند، هر ایمپلنت دندانی ممکن است به خطر بیفتد و ممکن است مجبور به برداشتن شود. به همین دلیل باید به طور منظم به دندانپزشک خود مراجعه کنید (دقیقاً مانند دندان های طبیعی) تا اطمینان حاصل کنید که بهداشت دهان و دندان شما به گونه ای است که بعید است این امر ایجاد شود.

افراد دیابتی و سیگاری در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به پری ایمپلنتیت هستند.

علائم مشکل ایمپلنت دندان

علائم کلی مشکلات ایمپلنت دندان می تواند شامل درد، حساسیت، تورم و/یا قرمزی لثه اطراف ناحیه ایمپلنت دندان باشد. در موارد شدید ممکن است متوجه شوید که ایمپلنت شل شده است.

تحقیقات منتشر شده در مجله بین المللی ایمپلنت های فک و صورت به نتایج زیر رسید:

بحث:

بیمارانی که بالای 60 سال سن داشتند، سیگار می کشیدند، سابقه دیابت یا تشعشعات سر و گردن داشتند، یا یائسه بودند و تحت درمان جایگزینی هورمون بودند، در مقایسه با بیماران سالم، شکست ایمپلنت به طور قابل توجهی افزایش یافت.

نتیجه:

به طور کلی، شکست ایمپلنت دندان کم است و هیچ منع مطلقی برای کاشت ایمپلنت وجود ندارد. شرایطی که مشخص شد با افزایش خطر شکست مرتبط هستند باید در طول برنامه ریزی درمان در نظر گرفته شوند و در فرآیند رضایت آگاهانه لحاظ شوند.

آیا ایمپلنت دندان را توصیه می کنیم؟

آره. با این حال، ما همیشه یک برنامه درمانی کامل شامل تمام گزینه‌های شما را ارائه می‌کنیم که می‌تواند شامل انجام هیچ کاری، دندان مصنوعی یا بریج دندان نیز باشد. قرار دادن ایمپلنت دندان نیاز به تجربه و دانش زیادی در این زمینه دارد، به همین دلیل است که ما موارد ایمپلنت دندانی خود را به یک جراح متخصص ایمپلنت ارجاع می دهیم.

منابع

(1) Osseointegration به ارتباط ساختاری و عملکردی مستقیم بین استخوان منظم و زنده و سطح ایمپلنت حامل بار اشاره دارد. در حال حاضر، زمانی که هیچ حرکت نسبی پیشرونده ای بین ایمپلنت و استخوانی که با آن تماس مستقیم دارد، وجود نداشته باشد، ایمپلنت یکپارچه است.

bs1 بازدید : 121 چهارشنبه 22 تیر 1401 زمان : 15:49 نظرات (0)

آیا به فکر نصب یک آبنما در فضای باز هستید؟

اگرچه هیچ کس دقیقاً نمی داند که چگونه کار می کند، مزایای درمانی ارائه شده توسط صدای آب جاری به خوبی شناخته شده است.

به همین ترتیب، بیرون رفتن با مجموعه ای کامل از مزایای است. نصب یک فواره آب بیرونی روشی هوشمندانه برای ترکیب قدرت هر دو در یک بسته تسکین دهنده و شفابخش است. اگر درست متوجه شوید، یعنی.

اگر می‌خواهید از مزایای نصب آب‌نمای بیرونی جلوگیری کنید، حتماً موارد زیر را در نظر بگیرید.

محدودیت های فضا را در نظر بگیرید

آبنما یک نقطه کانونی اصلی در حیاط شما است و باید به طور یکپارچه با محوطه سازی شما مطابقت داشته باشد.

یک فواره خیلی بزرگ باعث می شود که باغ شما تنگ به نظر برسد. فواره ای که خیلی کوچک باشد، تاثیر بصری مورد نظر شما را نخواهد داشت.

محل قرارگیری آبنما نیز در این که چه نوع آبنمایی هم از نظر عملی و هم از نظر زیبایی شناسی مناسب باشد، تاثیر دارد.

برای کمک به تصمیم گیری شما می توانید از حیاط خود عکس بگیرید (با محل سکونت در پس زمینه) و ما می توانیم از برنامه ویرایش عکس برای قرار دادن انواع آبنما در جلوی خانه شما استفاده کنیم. این به شما ایده می دهد که نتیجه نهایی چه خواهد بود.

ایده خوبی است که چیدمان نهایی خود را چاپ کنید و هنگام خرید آبنما آن را همراه خود ببرید. به این ترتیب یک مشاور فروش خبره قادر خواهد بود در یک نگاه تشخیص دهد که شما به چه اندازه آبنما نیاز دارید.

آبنما و فواره

انواع آبنما و فواره

باغی با فواره کوچک و نیمکت هایی در اطراف چشمه قطرات آب

قدم بعدی انتخاب نوع آبنما مناسب برای فضای خود است. اگرچه ممکن است ایده ای از آنچه می خواهید داشته باشید، با دیدن تنوع عظیم موجود، این می تواند از پنجره به بیرون پرواز کند.

منطقی است که انتخاب های خود را قبل از شروع خرید محدود کنید تا از غرق شدن یا انتخاب یک آبنمای زیبا که غیرعملی است جلوگیری کنید. تنوع بسیار زیادی برای انتخاب وجود دارد، در اینجا یک طعم دهنده وجود دارد.

هنگام انتخاب طرح باید به سبک خانه یا باغ خود توجه کنید. یک آبنمای تندیس بسیار آراسته برای خانه ای با طراحی بسیار مدرن مناسب نیست. بهتر است به فواره هایی با طراحی مدرن تر نگاه کنید.

اگر فضای بیرونی زیادی در دسترس ندارید، می توانید یک چشمه گوشه ای یا دیواری را در نظر بگیرید.

جدای از شکل و اندازه، متریال مورد استفاده برای ساخت آبنما و فواره شما نیز تاثیر زیادی در ظاهر نهایی دارد.

مواد فواره

فواره های گرانیتی بسیار متنوع هستند، می توانند دمای بسیار سرد را تحمل کنند و در هر مکانی مناسب هستند. این نوع آبنماها بسیار سنگین هستند و تا آخر عمر باقی می مانند.

فواره های سنگی ریخته گری نیز بسیار سنگین هستند، اما در مقایسه با فواره های گرانیتی که می توانند نسل ها دوام بیاورند، فقط مدت زمان کوتاهی دوام خواهند داشت.

قبل از نصب آنها مکان خود را با دقت انتخاب کنید. شما فقط یک بار می خواهید این کار را انجام دهید.

فواره های فایبرگلاس می توانند ظاهر گرانیت و سنگ را تقلید کنند اما بسیار سبک تر و ارزان تر هستند. با این حال، آنها تقریباً به این اندازه دوام نخواهند داشت - زیرا با گذشت زمان فایبرگلاس در اثر آسیب اشعه ماوراء بنفش شکننده می شود و همچنین وزن فواره آنقدر سبک است که در واقع می تواند در یک باد شدید منفجر شود.

فواره های برنزی و مسی کمی درخشش می بخشند و در باغ های سرسبز خودنمایی می کنند. با این حال، آنها به کمی تمیز کردن اضافی نیاز دارند تا به بهترین شکل ظاهر شوند.

فواره های سرامیکی و چینی شکننده هستند و بهتر است از آنها به عنوان آب نماهای پاسیو استفاده شود، جایی که در معرض عناصر قرار نمی گیرند - و می توان آنها را برای زمستان (اگر دماهای یخبندان) به داخل آورد.

سایر عناصر زیبایی شناسی

نورپردازی محتاطانه آبنماهای تزئینی را در تاریکی متمایز می کند و اگر زمان زیادی را برای سرگرمی در بیرون از خانه در شب می گذرانید ضروری است.

نورهای کهربایی یا آبی محیطی آرام ایجاد می کنند، در حالی که نور سفید روشن چشمگیر و انرژی زا است. استفاده از لامپ‌های رنگی مختلف (یا لنزهای رنگی روی لامپ‌های سفید گرم) می‌تواند به آبنمای شما حس جشنی بدهد.

سنگفرش می تواند فواره شما را برجسته کند و جذابیت بیشتری به آن ببخشد. یک مسیر پیاده روی تا فواره یا یک محل نشیمن سنگفرش در کنار آن را در نظر بگیرید. گل ها و درختچه ها افزودنی زیبا برای هر آبنما در فضای باز هستند.

مهم است که نوع صحیح پمپ را برای رسیدن به زیبایی مورد نظر انتخاب کنید. همیشه بهترین پمپی را که می توانید پیدا کنید انتخاب کنید.

جنبه های خانه داری

قبل از اینکه برای نصب فواره خود به خط آب آنها ضربه بزنید، با شهرداری محلی خود در مورد مجوزهای لازم مشورت کنید. همچنین ممکن است مقررات و محدودیت هایی برای کارکردن یک آبنما بسته به موقعیت مکانی شما وجود داشته باشد.

بیشتر آبنماهای فضای باز تاثیر کمی بر مصرف آب دارند. این به این دلیل است که آنها پمپ های چرخشی دارند که همان آب را بارها و بارها تا زمانی که تبخیر شود به گردش در می آورند.

هنگام انتخاب یک آبنما، به یاد داشته باشید که باید تعمیر و نگهداری معمولی آن را انجام دهید.

باید حداقل ماهی یک بار آبنما را تمیز کنید و قبل از اولین سرمای بزرگ باید آن را زمستانی کنید. این شامل تخلیه آبنما و قطع منبع آب آن و همچنین تخلیه مناسب لوله‌های آبی است که آب چشمه را تغذیه می‌کنند تا هنگام یخ زدن زمین منفجر نشوند.

اگر آبنما گرانیتی است نیازی به پوشاندن آبنما نیست، اما باید پمپ آب را قبل از زمستان از آبنما خارج کنید، تمیز کنید و تا بهار در یک سطل آب در مکانی گرم قرار دهید (کی هستید؟ فواره را دوباره شروع کنید).

اگر فواره شما از گرانیت ساخته نشده است، بلکه از یک بستر متخلخل تر مانند سنگ آهک، تراورتن، مرمر، کانترا یا بتن ساخته شده است (و در آب و هوای با فصول یخبندان و ذوب شدن زندگی می کنید)، باید قبل از هر زمستان آن را بپوشانید. بهار، یا اصلا دوام چندانی نخواهد داشت.

فواره متخلخل را با یک پتو بپیچید تا رطوبتی که در داخل برزنت در اثر رطوبت عرق می کند، جذب شود، سپس فواره را کاملاً محکم روی پتو بکشید. این باعث می شود که هیچ سوراخ واضحی در برزنت وجود نداشته باشد. این ممکن است عمر فواره متخلخل شما را برای چندین سال افزایش دهد، اما طول عمر قابل استفاده برای آبنما شما هنوز با یک آبنما گرانیتی قابل مقایسه نیست.

اطمینان حاصل کنید که دسترسی خود را به چشمه با گیاهان یا موانع دیگر مسدود نکنید.

فواره های بزرگ برای نگهداری کارآمد باید در همه جا خالی باشند. همه فواره های آب در فضای باز ممکن است با افتادن برگ ها یا دانه های گیاهان یا درختان اطراف مسدود شوند که این امر باعث مسدود شدن ورودی پمپ می شود و باعث می شود که فواره کاهش یابد یا به طور کامل کار نکند.

فواره شما برای کارکرد باید به منابع آب و انرژی دسترسی داشته باشد، بنابراین زمانی که مکانی را برای آن انتخاب می کنید این را در نظر داشته باشید.

bs1 بازدید : 83 پنجشنبه 02 تیر 1401 زمان : 14:36 نظرات (0)

زندگی در دنیای امروزی بدون سئو سخت و غیرممکن است؛ زیرا هر انسانی که به اینترنت دسترسی دارد، حتما تا به حال از موتور جست و جوی گوگل استفاده کرده است. همه ما بارها بدون اینکه گاهی حتی متوجه آن شویم، از گوگل برای یافتن پاسخ سوال هایمان استفاده می کنیم و معمولا در نتایج صفحه اول گوگل به دنبال جواب خود می گردیم. اما تا حالا برای شما این سوال پیش نیامده که گوگل نتایج را بر چه اساسی رتبه بندی می کند؟

پاسخ این سوال در مفهومی به نام سئو (SEO) نهفته است. اگر صاحب کسب و کار هستید، وب سایتی دارید یا مدیر بازاریابی شرکتی هستید و قصد دارید بدانید که سئو چیست، چگونه کار می کند و چه اهمیتی دارد، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

سئو (Search Engineering Optimization) چیست؟

گوگل نتایج خود را تصادفی رتبه بندی نمی کند. هر وب سایت برای قرارگیری در صفحه اول گوگل یک سری از استانداردها را باید رعایت کند. این استانداردها در قالب مجموعه فعالیت هایی به نام سئو انجام می شود. در واقع سئو مجموعه اقداماتی است که نتیجه آن کسب ترافیک ارگانیک و هدفمند از طریق موتور جست و جوی گوگل است.

تاریخچه سئو

در سال 1991 اولین وب سایت جهان راه اندازی شد و به سرعت تعداد زیادی وب سایت شروع به فعالیت کردند. بنابراین، نیاز به موتور جست و جویی که دسترسی به این سایت ها را ساده تر کند، احساس شد. در سال 1993،Excite انقلابی در نحوه طبقه بندی اطلاعات ایجاد کرد و در سال 1994، Alta Vista, Yahoo و دیگران به صحنه پیوستند.

با این حال، در سال 1996، زمانی که سرگئی برین و لری پیج شروع به ساختن بزرگترین و شناخته شده ترین موتور جستجوی تاریخ کردند، سئو واقعاً شروع به کار کرد. نام اولیه آن BackRub بود. BackRub در نهایت به گوگل تبدیل شد و در سال 1997 به عنوان یک دامنه ثبت شد.

در ابتدا، همه چیز انقدر پیچیده نبود. متخصصان با پی بردن به فاکتورهای رتبه بندی شروع به دور زدن الگوریتم ها کردند و با استفاده از روش ها ساده پر کردن کلمات کلیدی و بک لینک های اسپم در نتایج جستجو رتبه بالاتری کسب کنند.

در نهایت گوگل فرصتی برای انجام کاری دید که دیگر موتورهای جستجو آن را نداشتند. شروع به کار بر روی به‌ روزرسانی‌های الگوریتمی کرد که به محتوای باکیفیت و مرتبط پاداش می‌داد تا کاربران آنچه واقعاً را که  می‌خواهند پیدا کنند.

از آن زمان تاکنون، صدها تغییر الگوریتم ایجاد شده است و سئو به سرعت تکامل یافته است و متخصصان را مجبور به کشف استراتژی های جایگزین کرده است. تاریخچه سئو به ما می آموزد که بهترین راه برای سئو، دور نزدن آن است. بهترین روش سئو استفاده از تکنیک های بهینه سازی ایمن و انتشار محتوایی است که ارزش واقعی برای بازدیدکنندگان شما داشته باشد.

چرا سئو اهمیت دارد؟

چرا سئو اهمیت دارد؟ چرا وب سایت شما نیاز به سئو دارد؟

اگر وب سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه نکنید، مشتریان احتمالی خود را تقدیم رقبا خواهید کرد؛ زیرا وب سایت آنها در نتایج موتورهای جستجو بالاتر از وب سایت شما ظاهر می شود. به این فکر کنید که هر روز چند بار به گوگل مراجعه می کنید تا مثلا بدانید بهترین رستوران اطراف شما کجاست  یا از کجا می توانید کفش های جدید با قیمت مناسب تهیه کنید.

وقتی شخصی اطلاعات مربوط به محصولات و خدمات ارائه شده توسط شما را جستجو می کند، بهترین موقعیت برای دیده شدن است. در این حالت کاربر به دنبال خدمات و محصولات شماست و با سئو، وب سایت خود را در معرض دید مشتریان بالقوه خود قرار می دهید.

هر چه رتبه وب سایت بالاتر باشد، شانس دیده شدن آن نیز افزایش می یابد. تحقیقات نشان می دهد که 60 درصد از ترافیک جستجوهای گوگل به وب سایت هایی می رسد که در سه نتیجه اول ظاهر می شوند.

سئو چه مزایایی دارد؟

آیا باید برای سئو سرمایه گذاری کنیم؟ آیا سئو ارزشی را ارائه می دهد؟ آیا سئو واقعا عامل مهمی در رشد کسب و کار است؟ صاحبان مشاغل که قصد دارند شرکت خود را از طریق انواع کانال های بازاریابی دیجیتال توسعه دهند، می خواهند بدانند با سرمایه گذاری در سئو چه چیزی به دست می آورند؟

در اینجا لیستی از مهم ترین مزایای سئو را نام میبریم:

  • سئو حجم و کیفیت ترافیک ارگانیک سایت را افزایش می دهد
  • سئو نرخ بازگشت سرمایه بالایی دارد
  • اعتبار و اعتماد سایت را افزایش می دهد
  • نمایش 24/7 وب سایت برای کاربران
  • سئو تجربه کاربری را بهینه می کند
  •  آگاهی از نام تجاری را بهبود می بخشد
  • نتایج حاصل از آن قابل اندازه گیری است
  • و …
organic traffic

ترافیک پولی یا ارگانیک؟

شما می توانید نتایج برتر گوگل را بخرید با با استفاده از سئو آن را به دست آورید. به اولی ترافیک پولی و دومی ترافیک ارگانیک می گویند.وقتی صحبت از این میشود که چه چیزی برای کسب و کار شما بهتر است و کدام مسیر را باید دنبال کنید، پاسخ هر دو است. تبلیغات پولی شما بینش هایی را ارائه می دهد که به بهبود تلاش های بهینه سازی ارگانیک شما کمک می کند.

تفاوت های اصلی بین ترافیک ارگانیک و پولی در زمان و پول هستند. با تبلیغات در موتورهای جست و جو، شما در اصل رتبه گرفتن سریع در صفحات نتایج گوگل، بینگ یا سایر موتورهای جستجو هزینه می پردازید. با تاکتیک های سئو، شما روی برنامه بلند مدت کسب نتایج برتر گوگل سرمایه گذاری می کنید.

ممکن است طول بکشد تا وب سایت شما در صفحه اول قرار گیرد، اما می توانید با بودجه کمتری به آن برسید. ترافیک پولی به محض پرداخت نکردن هزینه آن از دست می رود، اما ترافیک ارگانیک ماندگاری بیشتری دارد.

براساس DigitalMarketing.org، موتورهای جستجو 300٪ بیشتر از شبکه های اجتماعی به وب سایت ها ترافیک می رسانند. با چنین آماری، بازاریابی موتورهای جستجو قطعاً ارزش یادگیری و تسلط  را دارد!

نقش سئو در بازاریابی چیست؟

هدف هر کسب‌وکاری موفقیت است؛ چه آنلاین چه آفلاین!. موفقیت هدف آسانی نیست، مخصوصاً زمانی که افراد زیادی در زمینه کسب و کار شما فعالیت می کنند. همه برای پیروزی تلاش می کنند. سئو یکی از سلاح هایی است که برای پیروزی به آن نیاز دارید. به همین دلیل ما نقش سئو در بازاریابی را برای شما توضیح خواهیم داد.

این روزها همه چیز به صورت آنلاین اتفاق می افتد و اگر شما در این فضا غایب باشید، از دهن مردم پاک خواهید شد!. در اینجا بازاریابی دیجیتال به کمک می آید.

احتمالاً قبلاً در مورد بازاریابی دیجیتال و سئو شنیده اید و جای تعجب نیست که اکنون به آنها اشاره کنیم. اما آیا واقعاً می دانید چگونه از قدرت آنها استفاده واقعی کنید و به اهداف خود برسید؟

بیایید در مورد گوگل صحبت کنیم (عمدتاً به این دلیل که پرکاربردترین موتور جستجوی است که وجود دارد). گوگل در حالی که صدها عامل مختلف را رتبه بندی می کند، میلیون ها محتوا را بررسی می کند تا تصمیم بگیرد که کدام محتوا احتمالاً به خواسته شما پاسخ صحیح و دقیق تری خواهد داد.

به همین دلیل است که سئو برای وب سایت شما بسیار مهم است. زیرا اگر وضعیت خوبی نداشته باشد، ارتباط شما با جستجوگران قطع می شود.

راه های زیادی برای به دست آوردن ترافیک آنلاین بیشتر وجود دارد: رسانه های اجتماعی، تبلیغات پولی و غیره؛ اما بیشتر بازدیدکنندگان به لطف موتورهای جستجو به وب سایت ها می آیند.

سئو مثل آواز خواندن است. همه در ماشین یا زیر دوش می خوانند، اما قطعا همه در کنسرت نخواهند خواند. سئو هم همین است. فقط تعداد انگشت شماری از سایت ها در نتایج برتر قرار میگیرند.

بازاریابی همه چیزهایی است که فروش یک محصول، یک خدمت، یک ایده و غیره را احاطه می کند. فکر کردن به قیمت آن، مکان های مناسب برای گسترش آن و بهترین راه تبلیغ آن به طوری که مورد توجه مخاطب قرار گیرد.

حوزه‌های بسیاری را پوشش می‌دهد: برندسازی، تبلیغات، قیمت‌گذاری، استراتژی، رسانه‌های اجتماعی، بازاریابی مستقیم، تبلیغات، تحقیقات، بازاریابی آنلاین، روابط عمومی و موارد دیگر.

اما مهم‌ترین چیزی که در مورد بازاریابی صحبت می‌کنیم، نیازها و ارزش‌های مشتریانی است که می‌خواهیم چیزی را به آنها بفروشیم. بازاریابی آن نیازها و ارزش ها را درک می کند و راهی برای ارضای آنها جستجو می کند. کار سئو هم دقیقا همین است. با کشف نیاز کاربران و پاسخ دادن به آن.

سئو چگونه کار می کند

سئو چگونه کار می کند؟

این سوال این گونه هم می تواند مطرح شود: در واقع موتورهای جستجو چگونه کار می کنند؟

موتورهای جستجو توسط افرادی که سوالی دارند و در اینترنت به دنبال پاسخ میگردند، استفاده می شود. الگوریتم های موتورهای جستجو برنامه های کامپیوتری هستند که با استفاده از سرنخ هایی تلاش می کنند به جستجوگران نتایج دقیق مد نظر آن ها را ارائه بدهند. موتورهای جستجو برای رتبه بندی صفحات وب به الگوریتم ها تکیه می کنند. موتورهای جست و جو در طی سه مرحله رتبه بندی صفحات را انجام میدهند: 

  1. خزش (Crawling)
  2. ایندکس (Indexing)
  3. رتبه بندی (Ranking)

مرحله 1: خزیدن

اولین قدم خزیدن است. موتورهای جستجو خزنده های خود را برای یافتن صفحات جدید و ثبت اطلاعات مربوط به آنها ارسال می کنند. این خزنده های وب را “عنکبوت” یا “روبات” نام دارند. هدف آنها کشف صفحات وب جدید و همچنین بررسی دوره ای محتوای صفحاتی است که قبلاً بازدید کرده اند تا ببینند آیا تغییر کرده یا به روز شده اند یا خیر.

موتورهای جستجو با لینک هایی که قبلاً کشف کرده اند صفحات وب را خزش می کنند. بنابراین اگر یک مقاله جدید در وبلاگ خود منتشر میکنید و از صفحه اصلی به آن پیوند می دهید، هنگامی که یک ربات موتور جست و جو صفحه اصلی شما را بررسی می کند، هنگام مواجه شدن با لینک مدنظر آن را دنبال می کند و مقاله جدید شما را کشف می کند.

مرحله 2: ایندکس و فهرست بندی

مرحله دوم ایندکس صفحات است. این مرحله زمانی است که یک موتور جستجو تصمیم میگیرد که آیا صفحه مورد نظر را در پایگاه داده خود ذخیره کند یا نه؟. اگر یک صفحه خزش شده توسط موتور جستجو شایسته تشخیص داده شود، ایندکس و ذخیره می شود. این هنگامی که یک صفحه وب ایندکس می شود، اطلاعات آن ثبت و در پایگاه داده ذخیره می شود که بعداً می تواند بازیابی شود. اکثر صفحات وب که محتوای منحصر به فرد و ارزشمندی را ارائه می دهند، در فهرست موتورهای جستجو  قرار می گیرند. یک صفحه وب ممکن است ایندکس نشود اگر:

  • محتوای آن تکراری تشخیص داده شود
  • محتوای آن کم ارزش یا اسپم تلقی می شود
  • قابل خزش نباشد

مرحله 3: رتبه بندی

گام سوم مهمترین مرحله است و آن رتبه بندی است. رتبه بندی تنها پس از تکمیل مراحل خزیدن و ایندکسینگ امکان پذیر است. بنابراین هنگامی که موتور جستجو صفحات شما را خزید و ایندکس کرد، سایت شما می تواند رتبه بندی شود. بیش از 200 سیگنال وجود دارد که موتورهای جستجو برای رتبه بندی از آنها استفاده میکند که وب سایت Backlinko به صورت کامل به آن ها اشاره کرده است. 

گوگل بر چه اساسی سایت ها را رتبه بندی می کند

گوگل بر چه اساسی سایت ها را رتبه بندی می کند؟

هنگامی که چیزی را در گوگل جستجو می کنید، الگوریتم میلیاردها سایت را در اینترنت به سرعت اسکن می کند تا مرتبط ترین محتوایی را که می توانند پیدا کنند، دریافت کند.

سپس الگوریتم یک لیست طولانی از صفحات ایجاد می کند که بهترین نتایج را برای جستجوی شما بر اساس چندین فاکتور رتبه بندی نمایش می دهد

1- ارتباط

گوگل به دنبال صفحاتی می گردد که بیشترین ارتباط را با کلمات کلیدی مورد جستجوی شما دارند. به عنوان مثال، اگر “آژانس سئو در تهران” را جستجو کنید، این الگوریتم احتمالا صد ها نتیجه مرتبط را نشان می دهد. این الگوریتم کلمه کلیدی سرچ شده را با کلمات مرتبط مقایسه می کند تا بهترین سایت هایی که حاوی این عبارات هستند را بیابد. گوگل با استفاده از این و چند فاکتور دیگر، تعداد انگشت شماری از این صفحات را برای رتبه بندی در صدر نتایج انتخاب می کند.

2- اعتبار

گوگل نتایج جستجو را بر اساس قابل اعتماد بودن و اعتبار محتوای وب سایت رتبه بندی می کند. اعتبار بر اساس تعداد صفحات دیگری که به آن وب سایت پیوند می دهند، یعنی بک لینک ها، اندازه گیری می شود.

صفحه ای با 100 بک لینک با کیفیت بالاتر از صفحه ای با 10 بک لینک قرار می گیرد. بر این اساس قدرت دامنه افزایش می یابد. بنابراین، لینک بیلدینگ یکی دیگر از بخش های مهم سئو است.

گوگل همچنین کیفیت وب‌سایت‌های را که به صفحه هدف لینک  می‌دهند را رتبه‌بندی می‌کند، بنابراین استفاده از لینک های اسپم به صفحه مورد نظر کارساز نخواهد بود. وبلاگ نویسی مهمان می تواند یکی از راه های انجام آن باشد. همچنین، انکر تکست مناسب برای هر پیوند نیز تاثیر زیادی دارد. 

3- مفید بودن

فرض کنید شما یک صفحه با محتوای بسیار با کیفیت دارید که افراد زیادی به آن لینک داده اند. با این حال، اگر محتوا سازمان‌دهی نشده باشد که خوانایی و گردش در آن دشوار باشد و پر از اصطلاحات تخصصی باشد که اکثر کاربران آن را درک نمی‌کنند، احتمالاً صفحه در بلندمدت رتبه‌بندی خوبی نخواهد داشت.

صفحات با محتوای نه چندان خوب و لینک های کمتر، اما متون بهتر سازماندهی شده و به راحتی قابل درک بر اساس سیگنال‌های تجربه کاربری، عملکرد بهتری خواهند داشت. تجربه کاربری مثبت و سرعت بارگذاری بالای سایت معمولاً منجر به رتبه بالاتر در موتورهای جستجو می‌شود.

به خاطر داشته باشید که معماری سایتی که به خوبی برای دستگاه های تلفن همراه سازماندهی شده، نیز یک مزیت عالی است. 

سئو در چند بخش انجام می شود

سئو در چند بخش انجام می شود؟

سئوی موفق یک سایت را برای کاربران و موتورهای جستجو جذاب می کند. این ترکیبی از مسائل فنی و بازاریابی است. سئو به سه بخش داخلی، خارجی و تکنیکال دارد که هر کدام پیچیدگی های خاص خود را دارند. در ادامه توضیح مختصری از هر کدام ارائه می دهیم.

سئو داخلی (On-Page SEO)

سئو داخلی به تمام اقداماتی اطلاق می شود که می توان مستقیماً در داخل وب سایت به منظور بهبود موقعیت آن در رتبه بندی جستجو انجام داد. نمونه هایی از این موارد شامل اقداماتی برای بهینه سازی محتوا یا بهبود توضیحات متا و تگ های عنوان است. 

بهینه سازی داخلی موثر نیاز به ترکیبی از چندین عامل دارد. اگر قصد دارید عملکرد خود را به روشی ساختاریافته بهبود ببخشید، دو چیز کلیدی را باید رعایت کنید، تجزیه و تحلیل و نظارت منظم. بهینه سازی ساختار یا محتوای یک وب سایت اگر در جهت دستیابی به اهداف نباشد و بر اساس ارزیابی دقیق نتایج آن بررسی نشود، فایده چندانی ندارد. اقدامات بهینه‌سازی که مبتنی بر یک طرح مستحکم و مبتنی بر شواهد نیستند، می‌توانند تأثیری معکوس با آنچه مورد انتظار بوده داشته باشند.

مهم ترین عناصر سئو داخلی عبارتند از:

  • محتوا
  • تایتل
  • دیسکریپشن
  • تصاویر
  • لینک های داخلی
  • هدینگ ها
  • و…

چرا باید روی سئوی درون صفحه کار کنید؟

زیرا بخشی جدایی ناپذیر از سئو است که می تواند به شما کمک کند تا رتبه های بالاتری کسب کنید، به مخاطبان بیشتری برسید و ترافیک ارگانیک بیشتری دریافت کنید. برخلاف سئوی خارج از صفحه، سئوی درون صفحه کاملا تحت کنترل شماست.

چه زمانی باید سئوی داخلی را انجام دهید؟

برخی چیزها هنگام شروع سئو وب سایت نیاز به یک بار تنظیم دارند (مانند ساختار صفحه، HTTPS، بهینه سازی سرعت وب سایت). فعالیت های دیگر هر چند وقت یکبار مورد نیاز است. به عنوان مثال هر بار که یک مطلب را منتشر می کنید باید بهینه سازی محتوای آن را در نظر بگیرید.

سئوی داخلی باید انجام شود، حتی اگر رتبه 1 را در نتایج جستجو داشته باشید؛ زیرا سئو یک فرایند مداوم است.

سئو تکنیکال (Technical SEO)

سئوی تکنیکال به بهینه‌سازی جنبه‌های فنی وب‌سایت شما اشاره دارد تا خزنده های موتورهای جستجو بهتر بتوانند آن را بخزند و از ایمن بودن آن برای بازدیدکنندگان اطمینان حاصل کنند.

به عنوان مثال، پیکربندی سرور، سرعت صفحه، سازگاری با موبایل و گواهی امنیت SSL همگی به موتورهای جستجو کمک می‌کنند تا وب‌سایت شما را بهتر و سریع‌تر خزش و ایندکس کنند. سئوی تکنیکال همچنین به بهبود تجربه کاربری برای بازدیدکنندگان شما کمک می کند. به عنوان مثال، یک صفحه سریعتر و ریسپانسیو برای موبایل، گردش کاربر را آسان تر می کند و آنچه برای مردم خوب است، برای گوگل نیز خوب است.

سئو تکنیکال شامل عوامل اصلی زیر است:

  • قابلیت خزیدن
  • ایندکسینگ
  • سرعت صفحه
  • سازگاری با موبایل
  • امنیت سایت (SSL)
  • داده های ساختار یافته
  • محتوای تکراری
  • معماری سایت
  • نقشه های سایت
  • ساختار URL

بدون پایه فنی صحیح، بهترین محتوای جهان هم به صفحه اول راه پیدا نمی کند! عواملی مانند سرعت صفحه، امنیت وب‌سایت و قابلیت استفاده از تلفن همراه، فاکتورهای مستقیم رتبه‌بندی هستند؛ به این معنی که وب‌سایت‌های کندتر، بدون امنیت SSL یا سایت های غیر ریسپانسیو، در رتبه پایین‌تری نسبت به رقبا قرار می‌گیرند. (در صورت برابری همه فاکتورها)

سئو خارجی (Off-page SEO)

سئو خارجی یک تاکتیک قدرتمند سئو است که نقش مهمی در بالا بردن رتبه سایت در گوگل دارد. اگر می خواهید مردم در مورد برند و خدمات شما صحبت کنند، باید از وب سایت خود فراتر بروید. می توانید با استفاده از تکنیکال قوی، سئو داخلی هدفمند و سئو خارجی بی نقص، رقبا را محو کنید.

برخلاف تصور رایج، سئو خارجی بیشتر از به دست آوردن لینک ها است. طیف گسترده ای از تکنیک ها وجود دارد که می توان از آنها برای برتری دادن به محتوای شما نسبت به رقبا استفاده کرد. 

گوگل بیش از دویست فاکتور برای رتبه بندی سایت ها دارد. رتبه بندی تنها بر اساس محتوا دشوار است. اینجا جایی است که سئو خارجی وارد می شود.اینکه دیگران در مورد شما و سایت شما چه فکری می کنند، به گوگل کمک می کند تا مشخص کند محتوای شما چقدر برای کاربران مرتبط است. به همین دلیل است که دریافت بک لینک از وب سایت های با کیفیت بسیار مهم است.

مهمترین بخش های سئوی خارجی چیست؟ بیایید نگاهی به چک لیست سئو خارجی بندازیم

  • شبکه های اجتماعی
  • پست مهمان
  • لینک سازی
  • سوشیال بوکمارک
  • برند منشن
  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • نظرات مشتریان
  • سرچ برند

بنابراین تلاش های تبلیغات دیجیتال خود را به فعالیت های استاندارد سئو مانند لینک ها یا وبلاگ نویسی محدود نکنید. سایت شما بخشی ذاتی از اکوسیستم اینترنتی در حال تکامل است که در آن دائما توسط گوگل ارزیابی و درجه بندی می شوید. هر زمان که برای سئو خارجی برنامه ریزی میکنید، بزرگ و جسورانه فکر کنید!

منبع: https://ranke1.com/what-is-seo

bs1 بازدید : 87 دوشنبه 22 فروردین 1401 زمان : 16:42 نظرات (0)

در دنیای سئو، ما این تکنیک ها را به سه بخش مشابه و در عین حال بسیار متفاوت دسته بندی می کنیم: سئو کلاه سفید، سئو کلاه خاکستری و سئو کلاه سیاه. مهم است که فقط با یک آژانس SEO کار کنید که از هر چیزی که کلاه سفید نیست دوری کند.
دشمنان دنیای سئو، این تکنیک‌های «کلاه» همگی راه‌هایی را برای بهبود نتایج جستجو ارائه می‌دهند، خواه مطابق با دستورالعمل‌های موتورهای جستجو باشد یا خارج از آن (به زودی به آن خواهیم رسید). هنگامی که سعی می کنید حضور شرکت خود را در اینترنت اصلاح کنید، مهم است که فقط از تکنیک های موثر و خندان استفاده کنید.
همانطور که تکنیک های کلاه سفید، خاکستری و سیاه را تجزیه می کنیم، به آرامی اما مطمئناً آشکار خواهیم کرد که چرا تکنیک های سئو کلاه سفید در افزایش نتایج جستجو بسیار مهم است.


برای شروع، بیایید به دنیای غیراخلاقی سئو کلاه سیاه بپریم.

سئو کلاه سیاه چیست؟

سئو کلاه سیاه استراتژی سئوی اخم آمیز است. تمرکز آن بر ارائه نتایج سریع از طریق استفاده از تکنیک های پرخطر و ضعیف اجرا شده است که با دستورالعمل های موتورهای جستجو مطابقت ندارد.
بر خلاف تکنیک های سئو کلاه سفید، سئو کلاه سیاه اغلب به عنوان یک استراتژی برای موتورهای جستجو و نه مخاطبان انسانی دیده می شود. سئوی کلاه سیاه که اغلب ناشی از بی حوصلگی و طمع مالی است، به سایت ها کمک می کند تا از طریق تکنیک هایی مانند مزارع پیوند، پر کردن کلمات کلیدی و پنهان سازی، رتبه بندی غیرارگانیکی داشته باشند، که باید از هر یک از آنها اجتناب کنید:
مزرعه پیوند گروهی از پیوندها است که مستقیماً خود را به یکدیگر پیوند می دهند. این موتور جستجو هرزنامه را با تقلب در فرآیند رتبه بندی ارگانیک فهرست می کند. اکثر مزارع پیوند توسط برنامه‌ها و خدمات خودکار تولید می‌شوند که روند رتبه‌بندی ارگانیک را بیشتر تغییر می‌دهد. رتبه بندی ارگانیک را برای همه خراب نکنید، کشاورزان را پیوند دهید.

پر کردن کلمات کلیدی تکنیک بهینه سازی برای فشرده کردن کلمات کلیدی در متا تگ ها / توضیحات و محتوای سایت است. این تکنیک تقلب کلاسیک "معلم نگاه نمی کند" است. با این حال در این مورد، معلم در واقع چشم در پشت سر خود دارد. موتورهای جستجو فرآیند رتبه بندی خود را از متا تگ هایی که با کلمات کلیدی پر شده اند خلاص می کنند و به سایر کاربران متا تگ از شانس آنها در رتبه بندی ارگانیک لطمه می زند. شرم بر شما، پرکننده کلمات کلیدی.
پنهان کاری؛ دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد Cloaking به تکنیک بهینه سازی غیراخلاقی برای ارائه محتوا به عنکبوت های موتورهای جستجو به عنوان چیزی متفاوت از آنچه که در واقع هست اشاره دارد. "Cloakers" محتوا را به یک روش به موتورهای جستجو ارائه می دهد، سپس با هدایت آنها به یک آدرس IP متفاوت، آن را به گونه ای متفاوت به بازدیدکنندگان در صفحه وب ارائه می دهد. به نظر ما خوب نیست
از آنجایی که هر یک از این تکنیک‌ها و سایر تکنیک‌های مورد استفاده در سئو کلاه سیاه، وب‌سایت‌ها را در معرض خطر بالایی از فهرست‌زدایی توسط سایت‌های موتور جستجو قرار می‌دهند، احتمالاً (قطعا) بهترین روش استفاده نکردن از استراتژی سئو کلاه سیاه است.

سئو کلاه سفید چیست؟

بنابراین، ما از پایین (سئو کلاه سیاه) شروع کردیم، اکنون اینجا هستیم.
به عبارت ساده، سئو کلاه سفید فرآیند کسب رتبه بالا در موتورهای جستجو از طریق تکنیک هایی است که با دستورالعمل های موتور جستجو مطابقت دارند. سئو کلاه سفید بدون ریسک، یک استراتژی بلندمدت است که پایه محکمی از استراتژی سئو را برای ساختن بیشتر یک شرکت ایجاد می کند. با گذشت زمان، همانطور که به درخواست های جستجوی بیشتری با محتوای مرتبط و ارزشمند مرتبط با وب سایت یک شرکت پاسخ داده می شود، رتبه سایت شرکت در نتایج جستجو بالاتر می رود. این فرآیند یک استراتژی بلند مدت با مزایای قابل توجه و بلند مدت است که ارتباط شرکت را برای مدت طولانی تضمین می کند.
در استراتژی سئو کلاه سفید تعدادی از تکنیک های کلاه سفید برای پیاده سازی در استراتژی سئو شرکت شما وجود دارد. این بهترین شیوه های سئو کلاه سفید، ابزارهایی هستند که باید در طرح کسب و کار خود پیاده سازی کنید:
تحقیق کلمات کلیدی
تحقیق کلیدواژه موثر در استراتژی سئو کلاه سفید حیاتی است. شناسایی کلمات کلیدی مرتبط با یک وب سایت، تهیه فهرستی از آن ها و تمرکز محتوا بر روی آن کلمات کلیدی به امید برداشت آنچه می کارید مهم است. کمپین های سئو حول شناسایی و تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی متمرکز هستند. کلمات کلیدی پورتال بین جستجوگر گوگل و وب سایت شما هستند.
برای اینکه تا حد ممکن در سئو کلاه سفید موثر باشید، از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی مانند Google Keyword Planner یا Wordstream Keyword Tool استفاده کنید. ابزارهایی مانند این کمک می کنند تا بینشی در مورد کلمات کلیدی که یک شرکت باید برای بهینه سازی کمپین سئو کلاه سفید خود روی چه کلمات کلیدی تمرکز کند، به شما کمک می کند.
بهینه سازی سایت
اولین کار در بهینه سازی سایت انجام ممیزی سایت شماست. ابزار حسابرسی ما به کشف نقاط ضعف در سه زمینه کلیدی کمک می کند:
مشکلات محتوا – برای بهینه‌سازی بهتر یک وب‌سایت برای رتبه‌بندی موتورهای جستجو، قالب‌بندی صفحات وب با محتوای باکیفیت و مرتبط که خیلی کوتاه یا خیلی طولانی نباشد، مهم است. سایت خود را از شر محتوای هرزنامه خلاص کنید تا برای عنکبوت های موتورهای جستجو و بازدیدکنندگان سایت راحت تر حرکت کنند.
راهنمای بازاریابان برای سئو
مسائل فنی - اطمینان از اینکه سایت شما بسته به فرمت (لپ تاپ، تلفن هوشمند، تبلت و غیره) سریع و به درستی بارگیری می شود، کلید حفظ بازدیدکنندگان است. مسائل بهینه سازی - اطمینان از اینکه عناوین محتوا و توضیحات متا دارای طول کاراکتر صحیح هستند در رعایت قوانین موتور جستجو مهم است. توضیحات متا باید 155-165 کلمه باشد در حالی که عنوان باید 55-65 کلمه باشد.
بک لینک دادن
پیاده‌سازی یک ساختار پیوند برگشتی محکم در سایت شما یک تغییر بازی است. دور نگه داشتن لینک های شکسته از سایت و انتخاب تنها لینک های مرتبط و ارزشمند، سئو سایت را افزایش می دهد. داشتن بک لینک های متنوع و قوی به شما کمک می کند تا سایت شما را به عنوان یک معتبر معرفی کنید و با افزایش سئوی شما، رقابت را در سر راه خود نگه دارید. سعی کنید از ابزار Ahrefs برای مشاهده بک لینک های سایت و سایر معیارهای مفید SEO استفاده کنید.
بیایید تکنیک های سئو کلاه سفید را مرور کنیم
در دنیای رنگارنگ سئو، دانستن تفاوت بین سئو کلاه سیاه، سئو کلاه سفید و تکنیک های مختلفی که هر دو برای دستیابی به اهداف مشابه استفاده می کنند، مهم است. با این حال، تکنیک های کلاه سیاه شرکت شما را به زمین می اندازد، در حالی که تکنیک های کلاه سفید شرکت شما را به یک سمت هدایت می کند

bs1 بازدید : 92 چهارشنبه 20 بهمن 1400 زمان : 15:21 نظرات (1)

در حالی که کمتر از یک هفته به روز ولنتاین باقی مانده است، اگر هنوز در جستجوی هدیه ای برای هدیه دادن به دیگران هستید، گوشی های هوشمند نه تنها به راحتی در دسترس هستند، بلکه بهترین هدایایی برای دادن هستند زیرا در بسیاری از موارد نقش دارند. زندگی روزمره ما اگرچه تعداد زیاد دستگاه‌ها، انتخاب بهترین گزینه را کاملاً کاری می‌کند، بنابراین برای کمک به شما، در اینجا راهنمای ما برای خرید گوشی هوشمند برای این مناسبت است.

بهترین از اپل: آیفون 13 پرو

خرید آیفون هرگز آنقدر پیچیده نیست که بخواهید به آن بپردازید، زیرا نه تنها تجربه ارتقاء آسان است، بلکه همیشه فقط یک مدل سطح بالا برای گرفتن وجود دارد. از این رو، اگر دستگاهی بدون سازش می‌خواهید، آیفون 13 پرو گزینه‌ای عالی است، حتی اگر گوشی کنونی طرف مقابلتان در آخرین مراحل خود باشد، بهتر است.

برای اطلاع از ویژگی‌های آن، آیفون 13 پرو با نمایشگر با نرخ تازه‌سازی بالا و بزرگترین باتری که اپل تا به حال در شاسی گوشی 6.1 اینچی خود قرار داده است، عرضه می‌شود. دوربین ها همچنین برای گرفتن تصاویر روشن تر به دلیل اندازه سنسور بزرگتر بهبود یافته اند. بنابراین 13 Pro چه مصرف محتوا، چه کسب و کار یا بازی کردن، عرق نخواهد کرد

اگر می‌خواهید یک بوم بزرگ‌تر داشته باشید، می‌توانید به ارتقای آیفون 13 پرو مکس نیز فکر کنید، که مجموعه‌ای از ویژگی‌های مشابه را با صفحه نمایش بزرگ‌تر و در نتیجه باتری بزرگ‌تر ارائه می‌دهد.

بهترین ها از سامسونگ: Galaxy Z Flip 3 یا Galaxy S21 Ultra

سامسونگ یک OEM است که نادیده گرفتن آن در لیست بهترین گزینه ها سخت است. بنابراین، اگر طرف مقابل شما یک کاربر قدرتمند گوشی هوشمند است، گلکسی اس 21 اولترا گوشی هوشمندی است که با باتری و صفحه نمایش بزرگش که انجام چندوظیفه ای را آسان می کند، استفاده می شود. Snapdragon 888 پرچم‌دار 2021 نیز تضمین می‌کند که این گوشی در سال‌های آینده خمیده نشود. و OEM کره ای یکی از کسانی است که یکی از بهترین سیاست های به روز رسانی نرم افزار را در سال های اخیر ارائه می دهد.

اما اگر به دنبال گوشی‌ای هستید که بیشتر مد و آینده‌نگر باشد، گلکسی زد فلیپ 3 گوشی هوشمندی است که می‌توانید در دید شما نگه دارید. فرم تاشو و سخت‌افزار توانمند آن، تلفن هوشمندی را می‌سازد که کارکردن و استفاده روزانه آن آسان است.

بهترین برای راحتی بیشتر: سری Google Pixel 6

اگر متوجه شده اید که شریکتان در حال بررسی فناوری خانه هوشمند است و او را در مورد ویژگی های نرم افزاری هیجان زده کرده اید، سری Google Pixel 6 یکی از بهترین مجموعه هایی است که باید در نظر بگیرید. با ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی مانند Text to Speech، Call Screening، Magic Eraser و بسیاری دیگر، راحتی که این دستگاه ها به زندگی فرد می بخشند می تواند غیرقابل جایگزین شود.

جدا از این جنبه، Pixel 6 و Pixel 6 Pro کیفیت ساخت عالی و برخی از بهترین ترکیبات سخت افزاری را ارائه می دهند. قدرت دوربین در این مجموعه با سخت‌افزار جدید تقویت شده است و تصاویری که ثبت می‌کنید همچنان ذهن کسانی را که انتظار دارند از یک دوربین اختصاصی باشد را متحیر می‌کند.

بهترین میان رده: Google Pixel 5a یا Samsung Galaxy A52

اگر بودجه سختی دارید، Google Pixel 5a یک جایگزین عالی برای پیکسل 6 است. دارای پردازنده کوالکام، اسنپدراگون 765G است و امکان دسترسی به مجموعه مشابهی از ویژگی های نرم افزاری را فراهم می کند که مسئولیت راحتی بیشتر را بر عهده دارند. از سری گل سرسبد گوگل

اگر شخصی که گوشی را برایش می‌خرید از اندروید سامسونگ راحت باشد، Samsung Galaxy A52 جایگزینی برای Pixel 5a است. در حالی که مجموعه ویژگی‌های آن شما را از آب در نمی‌آورد، سخت‌افزار آن دارای ماهیت قابلیت اطمینان و قابلیتی است که گیرنده را راضی نگه می‌دارد.

این پایان بهترین تلفن های هوشمند ما برای خرید برای او در روز ولنتاین است. اگر دستگاه‌های دیگری در ذهن دارید که فکر می‌کنید ارزش بررسی کردن دارند، در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

منبع: https://teletype.in/@leylasamani/qakly_T-dIO

bs1 بازدید : 101 دوشنبه 18 بهمن 1400 زمان : 17:14 نظرات (0)

مته ها یک جعبه ابزار ضروری برای بهبود خانه ها و متخصصان تجارت هستند. مته مناسب را می توان برای سوراخ کردن، باز کردن یا سفت کردن پیچ ها و حتی اسکنه کردن مواد استفاده کرد. این را با قابلیت استفاده از آن بر روی انواع سطوح و مواد مختلف ترکیب کنید. و شما به راحتی قادر خواهید بود انواع وظایف و پروژه های DIY را انجام دهید.

طیف گسترده ای از دریل ها موجود است. راهنمای مفید ما هر آنچه را که در مورد مته ها باید بدانید را توضیح می دهد و به شما کمک می کند بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. قبل از شروع، چند لحظه وقت بگذارید و اولویت‌های حفاری آینده خود را در نظر بگیرید تا جستجوی خود را محدود کنید.

با سیم یا بی سیم؟

مته های سیمی معمولاً سبک تر از پسرعموهای بی سیم خود هستند زیرا بسته باتری سنگینی ندارند. اگر مته برقی و سیمی را انتخاب می کنید، باید از سرب افزایشی نیز استفاده کنید. یک مته شارژی تحرک بیشتری را به شما می‌دهد زیرا می‌توانید آن را بدون نیاز به بکسل کردن کابل افزایشی به هر جایی ببرید. با این حال، قوی ترین ابزارهای بی سیم معمولاً گران تر از معادل های سیم دار خود هستند.

دریل های شارژی اکنون توسط یک باتری لیتیوم یونی کارآمدتر و قابل شارژتر تغذیه می شوند. این فناوری به باتری اجازه می دهد تا سریعتر (اغلب در کمتر از 60 دقیقه) به طور کامل شارژ شود و انرژی بیشتری را برای مدت طولانی تری نگه دارد. علاوه بر این، می‌توانید از باتری مشابه با ابزارهای برقی دیگر از همان برند استفاده کنید. کمک به کاهش هزینه خرید تعداد زیادی باتری.

دریل های برقی سیمی بر حسب وات رتبه بندی می شوند. به طور معمول از 450 وات برای مدل های پایه تا حدود 1500 وات برای مته های چکشی قوی تر متغیر است. وات بالاتر برای حفاری سنگ تراشی بهتر است. در حالی که در صورت سوراخکاری روی تخته گچ، وات کمتری کفایت می کند. برای اکثر کارهای اولیه خانگی، یک مته 550 واتی کافی است.

قدرت مته شارژی بر حسب ولت اندازه گیری می شود. هرچه رتبه ولتاژ بالاتر باشد، مته قدرتمندتر است. اندازه باتری به طور معمول از 12 ولت تا 20 ولت متغیر است.

چه چیزی را می خواهید مته کاری کنید؟

دیر یا زود شما تقریباً به حفاری در سنگ تراشی نیاز خواهید داشت. برای انجام این کار به یک مته با عملکرد چکشی نیاز دارید. اگر می خواهید سوراخ هایی با قطر زیاد در سنگ تراشی ایجاد کنید، یک مته سیمی با دنده کم سرعت انتخاب کنید. اگر می‌خواهید روی مواد مختلفی مانند چوب، پلاستیک یا فلز سوراخ کنید، باید مته‌ای با قابلیت چند سرعت انتخاب کنید.

آیا عملکرد پیچ ​​گوشتی می خواهید؟

اگر چنین است، به دنبال مته ای باشید که دارای کنترل سرعت یا گشتاور متغیر باشد و همچنین برگشت پذیر باشد، به طوری که نه تنها وارد می شود بلکه پیچ ها را نیز جدا می کند.

انواع دریل

انواع مختلفی از دریل وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید که انتخاب مناسب برای کار را دشوار می کند.

اگر تنها کاری که می خواهید انجام دهید این است که سوراخ های کوچکی را روی چوب و گچ تخته و گهگاه سنگ تراشی دریل کنید، بهترین انتخاب، مته ای با عملکرد چکشی است. یکی را با باتری 18 ولت یا حداقل 550 وات برای مدل سیمی انتخاب کنید. اندازه قطعه 13 میلی متری باید کافی باشد - این بدان معناست که محدوده خوبی از مته ها تا قطر 13 میلی متر را می طلبد.

اگر کمی بیشتر از مته خود می خواهید، باید بدانید که آنها چه چیزی می توانند ارائه دهند. برای کمک، ویژگی‌های کلیدی هر نوع مته و نوع مشاغلی که برای آنها مناسب‌تر است را بیان کرده‌ایم تا بتوانید تشخیص دهید کدام گزینه برای شما مناسب است.

پیچ گوشتی های برقی

این پیچ‌گوشتی‌های شارژی سبک وزن برای تمام کارهای پیچ‌گوشی در اطراف خانه ایده‌آل هستند. از آنجایی که آنها بی سیم هستند، برای سفت کردن پیچ های شل در فضاهای بسته و برای مونتاژ سریع مبلمان با بسته بندی تخت عالی هستند. استفاده از این ابزارهای برقی کوچک راحت تر و سبک تر از درایورها است. تنظیمات رو به جلو و معکوس استفاده از این ابزارها را آسان می کند، اما نمی توانند سوراخی ایجاد کنند.

Drill driver

اگر به دنبال گزینه ای همه کاره هستید که بتواند با آن کارهای کوچک در خانه شما مقابله کند، طیف دریل های ما را بررسی کنید. این مته‌ها نه تنها روی چوب و فلز سوراخ می‌کنند، بلکه به عنوان محرک عمل می‌کنند - به این معنی که می‌توانند با استفاده از مته‌ها و مته‌های مختلف پیچ گوشتی، پیچ‌ها را باز و سفت کنند. دریل ها برای قرار دادن قفسه ها، آویزان کردن تصاویر و مونتاژ مبلمان با بسته بندی مسطح ایده آل هستند.

Impact driver

مته‌های ترکیبی تمام ویژگی‌های یک مته‌ران را ارائه می‌دهند، اما با ویژگی عملکرد چکش اضافی، آن را برای سوراخ‌کاری در سنگ‌تراشی و آجر نیز مناسب می‌کند. این دریل های 3 در 1 آنها را به یک تمرین همه جانبه عالی تبدیل می کند.

دریل ضربه ای

درایورهای ضربه ای عمدتاً پیچ گوشتی های سنگین برای پروژه های پیچ گوشتی تکراری یا بزرگتر هستند. از مکانیزم ضربه ای استفاده می کند که با انجام کارهای سخت بیشتر برای شما، به کاهش ضربه روی مچ دست شما کمک می کند. آنها برای سفت کردن سر پیچ ها و مهره ها و همچنین سوراخ کردن فلز به دلیل ظرفیت گشتاور بالایی که دارند موثر هستند. درایورهای ضربه ای در مقایسه با دریل ها کمی فشرده تر و سبک تر هستند.

دریل چکشی

مته های چکشی که به عنوان مته ضربه ای یا دریل ضربه ای نیز شناخته می شوند، گزینه ای قدرتمند برای سوراخ کاری سطوح سخت مانند بتن و سنگ تراشی هستند. یک مته چکشی برای کارهای سنگین در اطراف خانه، از قرار دادن قفسه ها تا محکم کردن ناودان ها در محل، مناسب است. تنظیمات چندگانه گشتاور به شما این امکان را می دهد که قدرت را تنظیم کنید در حالی که RPM را پایین نگه دارید، بنابراین می تواند از مواد سخت تغذیه کند و در عین حال آسیب به سطح را محدود کند. دریل های چکشی همیشه عملکرد پیچ ​​گوشتی معکوس ندارند، اما مته های ضربه ای این کار را انجام می دهند.

دریل چکشی SDS

مته های SDS همان ویژگی های مته های چکشی را دارند، اما عملکرد چکشی با عملکرد SDS (که معمولاً به عنوان سیستم درایو شکاف دار شناخته می شود) بهبود می یابد. پیستونی که مته را به سمت جلو شلیک می کند و آن را به عقب می کشد، عمل چکش روی این مته ها را هدایت می کند. این امر اصطکاک را کاهش می دهد و استحکام را افزایش می دهد و به مته های SDS اجازه می دهد تا به راحتی سخت ترین مواد را سوراخ کنند.

مته های مخصوص SDS برای از بین بردن لیز خوردن بیت و همچنین مقاومت در برابر نیروی قدرتمند اثر چکش آن استفاده می شود. این مته ها کار سبک اسکنه کاری و تعقیب را انجام می دهند.

ویژگی های دریل

Depth stop: در کنار مته نصب می شود، یک توقف عمق را می توان تنظیم کرد تا اطمینان حاصل شود که سوراخ در حال حفاری از عمق مورد نظر تجاوز نمی کند. این ویژگی همچنین می تواند عمق ثابتی را هنگام ایجاد سوراخ های متعدد به شما بدهد.

LED فعال شده با ماشه: یک ویژگی مفید به خصوص در شرایط تاریک، یک چراغ LED فعال با ماشه است که با کشیدن ماشه سرعت به طور خودکار روشن می شود. چند ثانیه پس از رها شدن ماشه، چراغ به طور خودکار خاموش می شود.

دسته کمکی: دسته کمکی ایمنی و دقت را هنگام سوراخکاری بهبود می بخشد. دسته اضافی را می توان در سمت چپ یا راست مته قرار داد و به افزایش نیرو و کنترل کاربر در مقایسه با استفاده از دسته دستگیره تپانچه کمک می کند.

نکته برتر: راحتی خود را در نظر بگیرید

هنگام انتخاب مته، دستگیره مته باید با طراحی ارگونومیک راحت باشد. همچنین وزن مته و باتری را در نظر بگیرید (اگر می خواهید بی سیم بروید). نباید آنقدر سنگین باشد که خستگی یک عامل باشد.

عملکرد جلو و عقب: درایورها عملکرد معکوس دارند که به شما امکان می دهد مته یا مته پیچ گوشتی را به سمت جلو و همچنین به عقب بچرخانید. به سادگی سوئیچ جلو/عقب در کنار مته را فشار دهید. حالت معکوس نیز هنگام بیرون کشیدن مته پس از سوراخ های حفاری راحت است.

طراحی ویژگی مته

چاک بدون کلید: چاک در جلوی مته قرار دارد و مته یا مته پیچ را نگه می دارد. چاک بدون کلید به این معنی است که می توانید بیت ها را به سرعت و به راحتی و بدون نیاز به ابزار اضافی تغییر دهید.

کنترل گشتاور / تنظیم کلاچ متغیر: حلقه انتخاب گشتاور توانایی تنظیم گشتاور، نیروی پیچشی که برای غلبه بر مقاومت لازم است و پیچ در عمق صحیح را فراهم می کند. اگر گشتاور بیش از حد انتخاب شود، پیچ می تواند بیش از حد عمیق رانده شود. قدرت اضافی همچنین می تواند باعث از دست دادن کنترل و دقت شود و باعث آسیب به سطح کار شود.

نکته بالا: انتخاب تنظیم گشتاور مناسب

اگر پیچ به طور کامل به خانه هدایت نشده باشد و چکش و نوک پیچ گوشتی متوقف شده باشند، این نشانه آن است که گشتاور کمی بالاتر مورد نیاز است.

چرخ دنده ها: مته های با بیش از یک دنده به شما امکان می دهند محدوده سرعت های مختلف را انتخاب کنید. اگر مته تک دنده ای است، می توانید سرعت را با ماشه کنترل سرعت کنترل کنید. کلید کنترل دنده معمولا در بالای مته قرار دارد.

گیره کمربند یکپارچه: دستان خود را به سرعت و به راحتی با یک گیره کمربند یکپارچه که به مته متصل است، آزاد کنید.

سرعت: بر حسب دور در دقیقه (RPM) اندازه گیری می شود. همچنین به عنوان "سرعت بدون بار" شناخته می شود، این به شما می گوید مته شما با چه سرعتی می چرخد. این عدد به عنوان حداکثر سرعت در زمانی که مته بارگیری نمی شود و حفاری می شود نشان داده می شود. برخی از مته ها به شما امکان می دهند سرعت ابزار را تغییر دهید (معروف به سرعت متغیر) و مانند گشتاور، باید بسته به ماده یا کاری که انجام می دهید این کار را انجام دهید. سرعت پایین برای چرخاندن پیچ ها یا سوراخ کردن در مواد نرم تر مانند چوب ایده آل است، در حالی که سرعت بالاتر برای سوراخ کردن مواد سخت تر مانند سنگ بهتر است.

فن آوری

از باتری های لیتیوم یونی گرفته تا موتورهای براشلس، چند گزینه وجود دارد که باید هنگام انتخاب مته خود در نظر بگیرید.

باتری های لیتیوم یون

باتری‌های لیتیوم یون اکنون در بیشتر دریل‌های بی‌سیم استفاده می‌شوند – علاوه بر این که برای محیط زیست ایمن‌تر هستند، همچنین سبک وزن و قدرتمندتر از باتری‌های قدیمی‌تر هستند.

باتری‌های لیتیوم یونی به شما این امکان را می‌دهند که هر زمان که می‌خواهید باتری را شارژ کنید، مهم نیست چقدر پر یا خالی باشد. به علاوه، آنها هیچ ترشحی از خود ندارند. این بدان معنی است که اگر یک ابزار کاملاً شارژ شده را برای مدت طولانی در بین کارهای DIY خود قرار دهید - همچنان آماده استفاده در هر زمان که به آن نیاز داشته باشید خواهد بود.

اگر یک مته بی سیم انتخاب کرده اید، ممکن است بخواهید یک باتری یدکی بردارید، که به شما امکان می دهد باتری مرده را با باتری که در پروژه های بزرگتر در حال شارژ بوده است، تعویض کنید.

مرد در حال حفاری قفسه چوبی

موتورهای براشلس

این بدان معناست که موتور مته به گونه ای ساخته شده است که اصطکاک و ایجاد گرما را کاهش می دهد و در نتیجه کنترل گشتاور بهتر و سرعت های سریع تر را به همراه دارد. انتخاب مته با موتور براشلس به افزایش طول عمر موتور کمک می کند.

"تکنولوژی خنک نگه دارید"

طیف ابزارهای Erbauer که با باتری لیتیوم یون کار می کنند، دارای «تکنولوژی خنک نگه داشتن» هستند. سلول‌های باتری را خنک نگه می‌دارد تا بیش از حد گرم نشوند و نتیجه کار طولانی‌تر شدن باتری و افزایش طول عمر باتری است.

ابزار یک باتری

ابزارهای One+ باتری چندین ابزار را از یک محدوده انرژی می دهند. هنگامی که باتری و شارژر را در اختیار دارید، به سادگی این ابزار را خریداری می کنید تا دامنه ابزارهای برقی خود را افزایش دهید. وقتی «ابزار برهنه» را در توضیحات محصول می‌بینید، می‌دانید که بدون باتری عرضه می‌شود. داشتن یک باتری ابزار مختلف به صرفه جویی در هزینه باتری ها و شارژرهای اضافی که به آنها نیاز ندارید کمک می کند. اگر به طور مکرر از ابزار برقی خود استفاده می کنید، ارزش آن را دارد که روی یک باتری یدکی سرمایه گذاری کنید تا پروژه خود را در حرکت نگه دارید.

 

 

 

 

bs1 بازدید : 101 شنبه 16 بهمن 1400 زمان : 14:56 نظرات (0)

چرا گوشی سامسونگ بخریم؟


برند سامسونگ (SAMSUNG) در ایران نه تنها برای خرید گوشی، بلکه برای بسیاری از لوازم الکترونیکی به خوبی شناخته شده است. یکی از اصلی ترین دلایل استقبال خریداران گوشی سامسونگ را می توان استفاده از بروزترین تکنولوژی های روز دنیا در رابطه موبایل و رنج قیمت متنوع و در عین حال مناسب گوشی سامسونگ دانست. به همین دلیل است که بسیاری از خریداران گوشی، همواره به دنبال جدیدترین گوشی سامسونگ و اطلاع از آخرین قیمت گوشی سامسونگ هستند تا بتوانند آنها را با یکدیگر و با سایر برند ها مقایسه کرده و سپس بهترین گوشی موبایل را خریداری کنند.


 

 خرید گوشی سامسونگ گلکسی a12

 به نظر می رسد گوشی های مقرون به صرفه تقریبا مصمم هستند که قاب آینه ای و روکش های آهنربایی اثر انگشت را اضافه کنند تا با کیفیت به نظر برسند. خوشبختانه، گلکسی A12 سامسونگ با یک رنگی مات به راحتی در دستان شما احساس راحتی میکند. همچنین از برآمدگی‌های مورب قدردانی آن کمی چسبندگی بیشتر به طراحی کلی اضافه می‌کنند.


نمایشگر بزرگ 6.5 اینچی به این معنی است که اگر می‌خواهید قاب گوشی خودداری کنید، یک دستگیره خوب برای آن ضروری است. در حالی که این صفحه نمایش دارای وضوح HD+ است، اما همچنان به اندازه کافی بزرگ و شفاف است تا بتواند آخرین نمایش های شما را دنبال کند. جک هدفون نیز قابل قبول است و هدفون‌های سیمی بهترین راه برای لذت بردن از صدا در گلکسی A12 در مقایسه با بلندگوهای مونو خاموش هستند.


سامسونگ همچنین در گذشته تصمیم گرفته بود که حسگر اثر انگشت گلکسی A11 را که در پشت نصب شده بود، کنار بگذارد. در عوض، گلکسی A12 از یک گزینه نصب شده در کناری استفاده می کند که استفاده از آن بسیار سریع، آسان است و ظاهر کلی دستگاه را تمیز می کند.

 

حسگر اثرانگشت کناری و روکش مات ظاهری تمیز و حسی عالی به گلکسی A12 می دهد.

چیدمان  دوربین سامسونگ با یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی تزئین شده است که به اندازه کافی در خارج از منزل برای یک گوشی دوربین ارزان قیمت کارایی دارد. همچنین می توانید برای انعطاف بیشتر به دوربین های ماکرو و فوق عریض را انتخاب کنید. برنامه دوربین برای پیمایش آسان است، اگرچه ممکن است یک یا دو لحظه طول بکشد تا دکمه ماکرو را پیدا کنید زیرا در برگه More پنهان شده است.

 

رابط کاربری One UI سامسونگ یکی از بهترین پوسته های اندروید موجود در بازار در حال حاضر است و مانند همیشه در گلکسی A12 خوب است. به طور خاص، برنامه رایگان سامسونگ چیزی شبیه فید Discover Google است اما با یک ضربه. Samsung Free به جای ارائه اخبار ساده، Samsung TV Plus، Samsung Podcasts، Taboola News و Instant Plays را در یک نقطه قرار می دهد. 

گلکسی A12 همچنین یک جادوگر باتری است، حداقل تا آنجا که شارژ نگه می دارد. هیچ مشکلی در دو روز استفاده خوب بین بازی های سبک، پاسخ دادن به ایمیل ها و مرور رسانه های اجتماعی نخواهید داشت.

برای خرید گوشی گلکسی a12 سامسونگ روی لینک زیر کلیک کنید:

https://pishahangi.com/fa/محصولات/گوشی-های-موبایل/سامسونگ/a12-128

 خرید گوشی سامسونگ گلکسی a51

 

قاب سامسونگ گلکسی A51 از ماده‌ای ساخته شده است که سامسونگ آن را "Glasstic" می‌نامد. این به آن احساس کیفیت بالاتری نسبت به تلفن‌های پلاستیکی خالص می‌دهد، اما قطعاً به اندازه گوشی‌های سری گلکسی اس 21 سامسونگ برتری ندارد. به هر حال این هنوز پلاستیکی است،. این تلفن صاف است اما لیز نیست و نسبتاً سبک با تنها 158 گرم است. برای مقایسه، وزن وان پلاس 9 پرو 197 گرم است.

 

لبه دستگاه آلومینیومی است و کیفیت بالایی دارد. در سمت راست، یک دکمه روشن/خاموش و دکمه های تنظیم صدا، با درگاه USB-C، بلندگوها و جک هدفون در پایین پیدا خواهید کرد. سمت چپ گوشی دارای یک سینی دو سیم کارته است که می تواند دو سیم کارت و یک کارت SD تا ظرفیت 512 گیگابایت را در خود جای دهد. در حالی که اکثر گوشی‌ها در اسلات دوم دو برابر می‌شوند تا سیم کارت یا کارت میکرو اس‌دی را داشته باشند، A51 دارای دو اسلات سیم‌کارت اختصاصی و یک سینی کارت microSD جداگانه است.

 در گلکسی A51 یک حسگر اثر انگشت نوری در صفحه نمایش وجود دارد. متأسفانه، حسگر اثر انگشت کند و نادرست است. علاوه بر این، زمانی که من از دستگاه استفاده می کردم، به نظر می رسید که میزان دقت حدود 50٪ باشد، که بسیار بد است. شاید بهتر باشد برای سرعت و دقت از قفل پین یا حتی گزینه باز کردن قفل با چهره دو بعدی استفاده کنید.

 

مهم ترین مزایای سامسونگ a51

صفحه نمایش AMOLED همچنان بسیار توانا است

جک 3.5 میلی متری و اسلات کارت حافظه microSD

اثر انعکاسی کت در پشت

ماژول دوربین باریک

 

OneUI 3.1 و 3 سال دیگر به روز رسانی تضمینی

سامسونگ گلکسی A51 در حال حاضر بر روی OneUI 3.1 که مبتنی بر اندروید 11 است اجرا می شود و پچ امنیتی اندروید می 2021 را دریافت کرده است.

 

با این حال، لازم به یادآوری است که این گوشی هوشمند ابتدا با OneUI 2.0 مبتنی بر اندروید 10 عرضه شد. و مطابق با آخرین سیاست به روز رسانی سامسونگ، Galaxy A51 از 3 نسخه اصلی اندروید و 4 سال به روز رسانی امنیتی بهره مند خواهد شد.

 خرید گوشی سامسونگ گلکسی a32

اگر به دنبال یک دستگاه 5G با بودجه متوسط هستید، یه گلکسی آ32 توجه کنید. این دوربین دارای تنظیمات عالی و ارزان قیمت، عمر باتری عالی، طراحی باکلاس و نرم افزار One UI سامسونگ است که به خوبی پشتیبانی می شود. تا زمانی که آماده نبرد با یک تلفن لغزنده هستید که به راحتی با اثرانگشت پوشانده می شود. چیزهایی که گم می شوند - عمدتاً رتبه IP و شارژ سریع - لزوماً با توجه به این برچسب قیمت، معامله گر نیستند.

سامسونگ هیچ مشکلی برای زدن ضربه های سنگین دوربین به دستگاه ها نداشته است، با این حال گلکسی A32 5G به حلقه های ساده در اطراف هر لنز کوچک شده است. ظاهر ساده‌ای به دستگاه می‌دهد و خود لوگوی سامسونگ تقریباً با رنگ مشکی عالی در دستگاهی که آزمایش کردیم ترکیب می‌شود.

 

با اشاره به دوربین‌ها، گلکسی A32 5G نتایج قابل‌توجهی از بالا به پایین ارائه کرد. دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی به ویژه در نور خوب واضح است، اگرچه تصاویر به طور پیش فرض به 12 مگاپیکسل کاهش می یابد. تنظیم آن برای وضوح کامل آسان است، اگرچه شما به نسبت 4:3 محدود شده اید. در ادامه این بررسی Galaxy A32 5G می‌توانید برخی از تفاوت‌های بین دو عکس را در تصویر کشویی در بخش نمونه‌های دوربین بررسی کنید.

 

دوربین فوق عریض سامسونگ زوایای چشمگیری را ارائه می دهد، حتی اگر در اطراف لبه ها اعوجاج وجود داشته باشد. اگرچه هنوز مفیدترین دوربینی نیست که در یک گوشی وجود داشته باشد، دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی نیز یک مایل از دوربین های 2 مگاپیکسلی رقبای مقرون به صرفه پیشی می گیرد. گل صورتی که بعداً در این بررسی در گالری مشاهده می‌شود، ممکن است بهترین عکس ماکرو باشد که در تمام تجربیات دوربین مقرون‌به‌صرفه‌ام گرفته‌ام.

برخی از ویژگی های One UI سامسونگ نیز بر روی دستگاهی به این بزرگی می درخشد. گلکسی A32 5G دارای یک صفحه نمایش 6.5 اینچی است که دسترسی به آن با یک دست تقریباً غیرممکن است، بنابراین متوجه شدم که اکثر برنامه ها را برای دسترسی آسان به حالت یک دست پیمایش می کنم. صفحه نمایش برای اکثر شرایط به اندازه کافی روشن است، اگرچه در نور خورشید می تواند کمی تاریک باشد. همچنین به لطف قول پشتیبانی عالی نرم افزار فوق الذکر که حداقل تا سال 2025 از آن محافظت می کند، به روز نگه داشته می شود.

برای خرید گوشی گلکسی a32 سامسونگ اینجا کلیک!!

منبع :https://mobilecontent1366.blogspot.com/2022/02/a12-a32-a51.html

bs1 بازدید : 91 یکشنبه 03 بهمن 1400 زمان : 12:34 نظرات (0)

کاشت مو یک تکنیک جراحی است که فولیکول‌های مو را از پشت سر به نام «محل اهداکننده» به قسمتی از پوست سر که به عنوان «محل دریافت‌کننده» نامیده می‌شود، حرکت می‌دهد. این در درجه اول برای درمان طاسی با الگوی مردانه استفاده می شود.

کاشت مو یک روش ترمیم مو است که برای مردان و زنانی انجام می شود که دارای ریزش موی قابل توجه، نازک شدن موها یا نقاط طاسی هستند که در آن موها دیگر رشد نمی کنند. در مردان، ریزش مو و طاسی بیشتر به دلیل عوامل ژنتیکی و هورمون DHT است. طاسی با الگوی مردانه، که در آن خط مو به تدریج کاهش می‌یابد و دید پوست سر افزایش می‌یابد که نواحی طاسی را در معرض دید قرار می‌دهد. مردان همچنین ممکن است نازک شدن تدریجی مو را در تاج، یا بسیار بالای جمجمه تجربه کنند. برای زنان، ریزش مو بیشتر به دلیل تغییرات هورمونی است و به احتمال زیاد نازک شدن مو از کل سر است. پیوند را می توان برای جایگزینی موهای از دست رفته به دلیل سوختگی، آسیب یا بیماری های پوست سر نیز انجام داد.

مزایا و معایب کاشت مو

مزایای کاشت مو:

این یکی از روش های ترمیم مو است که شامل کاشت موهای خود که از پشت سر برداشته می شود. به طور طبیعی رشد می کند. رنگ مو با موهای اصلی شما یکی است. رشد مو معمولاً بعد از 2 تا 3 ماه شروع می شود. طی 8 تا 10 ماه بهبودی خود را کامل می کند.

تکنیک کاشت مو پیشرفت چشمگیری داشته است. تکنیک های مختلفی برای انجام پیوند وجود دارد. یکی از روش‌ها پیوند واحد فولیکولی (FUT) است که در آن نواری از پوست از پشت سر خارج می‌شود، سپس واحد فولیکولی تقسیم می‌شود و کاشت مجدد در ناحیه تعیین‌شده انجام می‌شود. اسکار خطی همیشه در پشت پوست سر دیده می شود. جراحان خوب همیشه سعی می کنند جای زخم ناحیه اهدا کننده را به حداقل برسانند.

یکی دیگر از تکنیک های پیشرفته جراحی استخراج واحد فولیکولی (FUE) است. این یک روش دقیق است که در آن موهای تکی استخراج شده و در یک منطقه مشخص دوباره کاشته می شوند. نتایج دائمی و عالی هستند. با وجود اسکار خطی که در FUT دیده می شود، نقاط کوچکی در پشت پوست سر دیده می شود.

کاشت مو کاملاً ایمن و طبیعی است. هیچ ماده شیمیایی یا دارویی خاصی در این فرآیند استفاده نمی شود که ممکن است به موهای شما آسیب برساند. در بین تمام روش های رشد مو، جراحی کاشت مو طبیعی ترین است. نتایج آنقدر خوب است که اکثر مردم نمی توانند بگویند که شما کاشت مو انجام داده اید.

یکی دیگر از مزایای جراحی کاشت مو این است که موهایی بسیار قابل کنترل به دست می آورید. موهای کاشته شده درست مانند موهای رشد یافته طبیعی شما عمل می کنند، بنابراین برای حفظ تراکم آن نیازی به استفاده از شامپو یا مواد شیمیایی خاصی ندارید.

اگر می خواهید یک راه حل طولانی مدت و دائمی برای طاسی خود داشته باشید، جراحی کاشت مو را در نظر بگیرید.

بزرگترین فایده پیوند این است که فرد اعتماد به نفس خود را به دست می آورد. هیچ زحمتی برای رسیدگی به موهای کاشته شده وجود ندارد. فرد می تواند آن را مطابق میل خود حفظ کند. او می تواند آن را رنگ کند، آن را بشویید، و همچنین می تواند مدل مو را انجام دهد.

کاندیداها اغلب نتایج متحول کننده زندگی را گزارش می دهند. ظاهر فرد می تواند جوان تر به نظر برسد و افراد در مورد تجربیات اجتماعی جدید احساس مثبت و باز داشته باشند. داوطلبان کاشت مو می توانند به سرعت زندگی عادی و فعال خود را از سر بگیرند.

معایب کاشت مو:

بسیار مهم است که کاندیدایی که تحت پیوند قرار می گیرد باید از سلامت عمومی خوبی برخوردار باشد. بیشتر در آلوپسی آندروژنیک که یک اختلال پیشرونده و غیرقابل برگشت است توصیه می شود، بنابراین مهم است که فرد از آن آگاه باشد. اگر ریزش مو ژنتیکی باشد و فرد در سنین پایین تحت عمل کاشت مو قرار گیرد، به عنوان مثال. 20 تا 30 سال، ریزش مو پس از جراحی همچنان ادامه دارد که نیاز به درمان دارد.

این یک روش تهاجمی است که تحت بی حسی موضعی انجام می شود. موفقیت پیوند تا حد زیادی به کیفیت ناحیه اهداکننده موجود بستگی دارد.

بهبودی یک شبه نیست. 8 تا 10 ماه طول می کشد تا بهبودی کامل شود، بنابراین محدود به زمان است.

با نگاهی به سمت روشن تر، پیوند به پوشاندن ناحیه طاس با موهای خود کمک می کند که نیازی به نگهداری ندارند. اعتماد به نفس و ظاهر فرد را بهبود می بخشد.

bs1 بازدید : 95 یکشنبه 19 دی 1400 زمان : 12:47 نظرات (0)

دارایی اصطلاحی است که به هر چیزی اطلاق می شود که یک شخص یا یک شرکت دارای عنوان قانونی است و به مالکان آن حقوق قابل اجرا می دهد. اتومبیل، تجهیزات صنعتی، مبلمان و املاک و مستغلات نمونه هایی از اموال هستند که می توانند محسوس یا نامشهود باشند.
ترکیه (ترکیه) کشوری ثروتمند با املاک و مستغلات فراوان است. این املاکی که در این بخش به فروش می رسند هم برای سرمایه گذاری و هم برای رفع نیاز به سرپناه تولید می شوند. بنابراین، این بخش به طور مداوم در حال تجدید و توسعه بر اساس نیاز و تقاضا است.
ترکیه از نظر فرصت های گردشگری و تفریحی برای خارجی ها کشور بسیار جذابی است. علاوه بر این، استانبول به عنوان شهری که به خاطر تاریخ و زیبایی های شگفت انگیزش مشهور است، سرمایه گذاران را از سراسر جهان جذب می کند. این مکان که وجه تمایز آن تنها شهری است که در آن قاره های اروپا و آسیا به هم می رسند، بهشتی برای سرمایه گذاری در املاک نیز محسوب می شود.
سرمایه گذاران خارجی اغلب املاک و مستغلات را از ترکیه (ترکیه) برای سرمایه گذاری می خرند، زیرا املاکی که در حال حاضر در بازار هستند سرمایه گذاری هایی با ارزش افزوده بالا و سودآور هستند. مهمترین عامل ایجاد این امر کاهش قیمت املاک و مستغلات یعنی کاهش لیر ترکیه است. به این ترتیب باید بگوییم که املاک خریداری شده سود صد درصدی را برای سرمایه گذاران به همراه دارد. علاوه بر سودی که ارائه می دهد، پیدا کردن پروژه ای که برای شما جذاب باشد بسیار آسان است زیرا پروژه های املاک و مستغلات بسیار متنوعی در بازار ترکیه وجود دارد.

سرمایه گذاری در املاک ترکیه

چه عواملی قیمت ملک در ترکیه را تعیین می کند؟

قیمت املاک و مستغلات در بازار با ارزیابی عوامل مختلف تعیین می شود. این عناصر همچنین ممکن است با توجه به هدف استفاده از ملک متفاوت باشند و همچنین، این عناصر از کشوری به کشور دیگر متفاوت است زیرا با اثرات زیست محیطی ارزیابی می شوند.

  • موقعیت جغرافیایی: شهری که املاک و مستغلات در آن واقع شده است به طور خودکار بر قیمت ساختمان تأثیر می گذارد زیرا قیمت خانه یا اجاره خانه در شهری جهانی مانند استانبول به دلیل تراکم جمعیت بالا و تقاضای زیاد بسیار بالا است.
  • موقعیت ملک در ساخت و ساز: این که ملک آپارتمان، مجتمع یا مسکونی باشد هم بر بازاری که در آن واقع شده و هم بر قیمت خود ملک تأثیر می گذارد. علاوه بر این بر نمای آپارتمان نیز تأثیر می گذارد.
  • نوع ملک: در ترکیه (ترکیه) انواع املاک و مستغلات وجود دارد که این قیمت ها بسته به تقاضا متفاوت است. به عنوان مثال، تقاضای زیاد برای خانه های ویلایی در ترکیه باعث افزایش قیمت آنها می شود. در این زمینه، از آنجایی که تقاضا برای ساختمان های تجاری وجود دارد، قیمت به طور مستقیم افزایش می یابد.
  • کیفیت مصالح به کار رفته در پوشش و تکمیل: نوع مصالح به کار رفته در داخل ساختمان، گچ و عایق ها یکی از مهمترین عوامل در تعیین قیمت ملک است زیرا کیفیت ساختمان را به ما نشان می دهد.
  • سن ملک: قدمت ملک به همراه موقعیت مکانی آن بر قیمت آن تأثیر می گذارد. از سوی دیگر، اگرچه برخی از املاک قدیمی‌تر هستند، اما به دلیل ساختار تاریخی و دوام آنها می‌توانند بسیار گران باشند.

آیا می توان املاک و مستغلات را از بازار ترکیه خریداری کرد؟

خارجی ها بیش از هر زمان دیگری در ترکیه املاک می خرند. قیمت های فروش املاک و مستغلات در حال حاضر در انتظار فروش در بازار استانبول است که از پایین ترین املاک در آسیا است و دولت ترکیه نیز خارجی ها را تشویق به سرمایه گذاری می کند. به همین دلیل است که خارجی هایی که می خواهند پول خود را سرمایه گذاری کنند می خواهند در ترکیه ملک داشته باشند.

اگر می‌پرسید که آیا می‌توانید در ترکیه سرمایه‌گذاری کنید و ملک بخرید، تنها چیزی که نیاز دارید سرمایه‌گذاری مورد نظر یا هزینه فروش ملک است. برای خرید ملک نیازی به رعایت برخی الزامات مانند شهروند بودن ندارید. شما می توانید خانه ها و ویلاهایی با سبک های متفاوت با امتیاز گروه wtthome داشته باشید.

چه نوع املاک و مستغلات را می توان در ترکیه خریداری کرد؟

یکی از دلایلی که سرمایه گذاران خارجی ترکیه را ترجیح می دهند، تنوع املاک تجاری و خانه ها در بازار املاک و مستغلات است. در این بازار که انواع و اقسام املاک و ساختارهای مختلفی وجود دارد که هر بودجه و سلیقه ای را به خود جذب می کند، هرکسی می تواند قیمت فروش را بپردازد و هر تعداد جلسه که می خواهد ارائه دهد.

انواع سازه هایی که در حال حاضر در بازار املاک و مستغلات به فروش می رسند در زیر لیست شده اند.

  • آپارتمان استودیو
  • آپارتمان طبقه همکف
  • پنت هاوس
  • آپارتمان اقامتی
  • ویلا
  • آپارتمان دوبلکس

چگونه پس از خرید ملک در ترکیه اجاره کنیم؟

هر کسی که مالک یک ملک است می تواند آن ملک خریداری شده را اجاره دهد. یا شما یا یک مشاور املاکی که با آن توافق کرده اید می توانید معاملات را راحت تر انجام دهید. اگر قصد دارید ملک خود را به مدت طولانی اجاره کنید، بهتر است از خدمات شرکت املاک و مستغلات استفاده کنید زیرا ممکن است بهتر باشد به یک وکیل مراجعه کنید تا در هر مرحله به شما کمک کند، به خصوص در هنگام تنظیم قرارداد. انعقاد قرارداد با یک مشاور املاک در این زمینه خدمات کامل نگهداری ملک را نیز در اختیار شما قرار می دهد.

مزایای خرید ملک در ترکیه چیست؟

سال هاست که خرید املاک و مستغلات از ترکیه (ترکیه) برای خارجی ها رایج بوده است. با این حال، به ویژه در سال‌های اخیر، به دلیل تغییر نرخ ارز، مشوق‌های شهروندی ترکیه و موقعیت‌های سودمندی مانند حمایت از کسب و کار و کمک‌های مالی، برای بهره‌مندی از قیمت‌های مطلوب بیش از پیش افزایش یافته است. خرید ملک و آپارتمان در ترکیه فضایی جادویی با طبیعت و زندگی متفاوت در 7 منطقه ترکیه را به شما ارائه می دهد. به عنوان مثال، خانه ای که از شهری در کنار دریا خریداری می کنید، فرصت های تعطیلات بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد، در حالی که ساختمان هایی که از کشورهای جهان وطنی مانند استانبول و آنکارا خریداری می کنید، درآمد بالایی برای شما به ارمغان می آورد.

bs1 بازدید : 98 شنبه 18 دی 1400 زمان : 15:39 نظرات (0)

استقبال گسترده مردم باعث شده است بزرگترین تولید کنندگان گوشی موبایل رقابت بسیاری در عرضه انواع گوشی با سطح کیفیت متفاوت و ویژگی های منحصر به فرد داشته باشند و از این روست که در طول سال شاهد انواع گوشی با امکانات متفاوت از برند های مطرح مانند سامسونگ، شیائومی، اپل، نوکیا و ... باشیم. یکی از شگردهای تولید کنندگانی مانند سامسونگ، نوکیا، شیائومی و ... این است که در طول سال انواع گوشی با امکانات متفاوت و در رنج قیمتی متفاوت از ارزان قیمت تا پرچمدار را به بازار ارائه می کنند تا بتوانند توجه هر خریداری با هر بودجه قیمتی را به خود جلب کنند.خرید گوشی موبایل هوشمند و بروز، با توجه به اینکه مردم در سراسر دنیا بسیاری از امور روزانه خود را با گوشی های هوشمند انجام می دهند، نیاز بسیاری از افرادی است که قصد دارند در مسیر تکنولوژی زندگی روزمره خود را به پیش ببرند.

پر فروش ترین برند های گوشی در سال ۱۴۰۰

عجیب نیست اگر از برند هایی مانند سامسونگ و شیائومی به عنوان برند های پرفروش گوشی موبایل در ایران نام ببریم. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که قیمت خرید گوشی در مقابل امکابل امکانات آن اولویت بیشتری برایتان دارد، در این مقاله با ما همراه باشید تا لیست قیمت برترین گوشی های شیائومی و سامسونگ در دی ماه ۱۴۰۰ که ارزش خرید بالایی دارد را برایتان شرح دهیم.

گوشی شیائومی

گوشی موبایل شیائومی (xiaomi) در ایران همانند بسیاری از کشور های دیگر با استقبال بسیاری روبرو شده است. به طوریکه این برند توانست بعد از گوشی سامسونگ و اپل بخش بزرگی از بازار گوشی موبایل را به خود اختصاص دهد. اغلب قیمت گوشی شیائومی در مقایسه با همردیفان خود ارزان تر بود، به همین دلیل در ابتدا افراد در خرید گوشی شیائومی به دلیل اینکه تصور می کردند برند چینی است و قیمت پایین تری دارد، رغبت نداشتند. 

چرا گوشی شیائومی انتخاب مناسبی برای خرید موبایل ست؟

انواع گوشی شیائومی با قیمت های ارزان اما با کیفیت به بازار ارائه می شود. همین موضوع باعث شده است در کنار طراحی بروز و بهره مندی از امکانات پیشرفته برای گوشی های میان رده بخش بزرگی از بازار گوشی موبایل را به خود اختصاص دهد.

لیست برترین گوشی های شیائومی از نظر قیمت

در اینجا لیستی از برترین گوشی شیائومی که فروش بسیاری داشته و مورد استقبال خریداران گوشی موبایل هستند را به شما معرفی می کنیم. 

لیست قیمت برترین گوشی های سامسونگ و شیائومی که ارزش خرید بالایی دارد

گوشی ارزان قیمت شیائومی کمتر از ۵ میلیون

ردمی  ۹ و ردمی نوت ۹  دو گوشی با کیفیت زیر ۵ میلیون تومان هستند.

گوشی اقتصادی شیائومی بین ۶ تا ۱۰ میلیون تومان

پوکو ایکس ۳ و ایکس ۳ پرو  دو گوشی پرطرفدار در سراسر دنیا هستند که به دلیل سخت افزار قوی علاقه مندان به گیم را نیز راضی می کنند.  

با کمی قیمت بیشتر ردمی نوت ۱۰ ۵G و پوکو اف ۳ و همچنین می ۱۱ لایت ۴G و ۵G از جمله گوشی های شیائومی هستند که با رنج قیمت ۸ تا ۱۰ میلیون تومان ارزش خرید دارند.

پرچمداران گوشی شیائومی قیمت ۱۴ تا ۴۰ میلیون تومان

افرادی که هزینه ای بین ۲۰ تا ۴۰ میلیون تومان برای خرید گوشی پرداخت می کنند قطعا به دنبال گوشی های پرچمدار هستند. اگر برای گوشی شیائومی به دنبال گوشی پرچمدار هستید می ۱۰ T  پرو و گوشی می ۱۱، می ۱۱i و در نهایت می ۱۱ اولترا  گرانترین گوشی پرچمدار شیائومی است.

گوشی سامسونگ

برند سامسونگ (SAMSUNG) در ایران نه تنها برای خرید گوشی، بلکه برای بسیاری از لوازم الکترونیکی به خوبی شناخته شده است. یکی از اصلی ترین دلایل استقبال خریداران گوشی سامسونگ را می توان استفاده از بروزترین تکنولوژی های روز دنیا در رابطه موبایل و رنج قیمت متنوع و در عین حال مناسب گوشی سامسونگ دانست.

لیست قیمت برترین گوشی های سامسونگ و شیائومی که ارزش خرید بالایی دارد

چرا گوشی سامسونگ بخریم؟

گوشی سامسونگ از ابتدا با بکارگیری تجهیزات پیشرفته و بروز شناخته می شود. این موضوع نه تنها در گوشی های پرچم دار سامسونگ بلکه در گوشی های میان رده و اقتصادی سامسونگ نیز صدق می کند. به علاوه کیفیت صفحه نمایش گوشی های سامسونگ و رابط کاربری خوب آن در بین خریداران همواره محبوبیت دارد.

گوشی های ارزان قیمت سامسونگ که ارزش خرید بالایی دارد:

گوشی موبایل گلکسی A۱۲ ناچو و گوشی M۱۲   و همچنین گوشی گلکسی A۰۲s  

گوشی های میان رده با کیفیت

گوشی موبایل گلکسی A۲۲  و گوشی گلکسی M۳۲ و گوشی گلکسی A۳۲  و گوشی گلکسی M۵۲ ۵G

گوشی موبایل پرچمدار و با کیفیت بالا

گلکسی Z Fold ۳ ۵G، گلکسی Z Flip ۳ ۵G، گلکسی S۲۱ اولترا، گلکسی S ۲۱ و گلکسی S۲۰ FE

خرید گوشی سامسونگ و شیائومی از فروشگاه پیشاهنگی

خرید از یک فروشگاه معتبر موبایل مانند فروشگاه اینترنتی پیشاهنگی (pishahangi.com) که بتواند انواع گوشی سامسونگ و شیائومی را با بهترین قیمت و گارانتی معتبر و ضمانت اصالت کالا به شما ارائه کند می تواند خیالتان را از خرید گوشی موبایل راحت کند.

bs1 بازدید : 106 سه شنبه 07 دی 1400 زمان : 10:46 نظرات (0)

ایمپلنت های دندانی راه حلی عالی برای میلیون ها نفری است که به طور دائم یک دندان، بسیاری از دندان ها را از دست داده اند یا برای کسانی که از دندان مصنوعی استفاده می کنند. ایمپلنت‌های دندانی از موادی ساخته شده‌اند که با استخوان و بافت انسان سازگار هستند، دندان‌های مصنوعی طبیعی به نظر می‌رسند و احساس امنیت می‌کنند. همچنین می توان از آنها برای چسباندن دندان مصنوعی کامل یا جزئی استفاده کرد.

ایمپلنت های دندانی مزایای زیادی نسبت به پروتزها و بریج های معمولی دارند که اغلب ناراحت کننده هستند و به دلیل لغزش ها و کلیک ها، توانایی فرد برای صحبت کردن و غذا خوردن عادی را محدود می کند. به همین دلیل، بسیاری از مردم با پوشیدن دندان مصنوعی خود احساس خودآگاهی می کنند. ایمپلنت های دندانی با ارائه موارد زیر می توانند کیفیت زندگی افراد را تا حد زیادی افزایش دهند:

بازیابی عملکرد طبیعی جویدن و صحبت کردن

افزایش اعتماد به نفس با جایگزین کردن دندان هایی که حرکت نمی کنند یا لق نمی شوند و ظاهر، احساس و عملکردی مشابه دندان های طبیعی شما دارند.

از بین بردن لثه های تحریک شده و دردناک و همچنین فشار آسیب رساندن به دندان های طبیعی باقی مانده ناشی از دندان مصنوعی

کمک به توقف از دست دادن پیشرونده استخوان و کوچک شدن استخوان فک با "تقلید" از ریشه دندان های طبیعی

ارزیابی

شما ابتدا با یکی از جراحان فک و صورت ما ملاقات خواهید کرد، که برای تعیین اینکه آیا شما کاندید مناسبی برای ایمپلنت دندان هستید یا خیر، ارزیابی انجام خواهد داد. بیمارانی که ایمپلنت های دندانی دریافت می کنند باید از سلامت خوبی برخوردار باشند، سبک زندگی سالم و لثه های سالم داشته باشند، استخوان کافی برای حمایت از ایمپلنت ها داشته باشند و به بهداشت دهان و دندان عالی و ویزیت منظم دندانپزشکی پایبند باشند.

اگر مشخص شود که کاندیدای خوبی برای این روش هستید، جراح شما با همکاری نزدیک با دندانپزشک شما برای ایجاد یک برنامه درمان ایمپلنت دندانی کار خواهد کرد.

روش

بسته به نیاز شما، جراح شما بهترین نوع ایمپلنت را برای شما تعیین می کند. ایمپلنت ها از طریق جراحی در استخوان فک قرار می گیرند تا یک یا چند ریشه از دست رفته دندان را جایگزین کنند و برای دندان های جایگزین حمایت محکم و مطمئنی ایجاد کنند.

روش های ایمپلنت بسته به عوامل مختلفی در مطب دندانپزشکی یا بیمارستان انجام می شود. ممکن است از یک بیهوشی موضعی یا عمومی برای آرام کردن شما در طول عمل استفاده شود. پس از جراحی، در صورت لزوم ممکن است داروهای ضد درد و آنتی بیوتیک تجویز شود.

در بیشتر موارد، جراحی ایمپلنت دندان شامل دو روش است. کل فرآیند، از ارزیابی تا تکمیل، معمولاً شش تا هشت ماه طول می کشد.

این روش شامل دو مرحله اصلی است:

قرار دادن ایمپلنت ها: ابتدا ایمپلنت ها با جراحی در استخوان فک شما قرار می گیرند. این دستگاه‌ها که معمولاً از تیتانیوم ساخته می‌شوند، چارچوبی را برای نگه‌داشتن مطمئن دندان‌های جایگزین تشکیل می‌دهند. این روش می تواند تا شش ساعت طول بکشد. برخی از بیماران بلافاصله پس از آن درد و تورم جزئی را تجربه می کنند، اگرچه جراح شما می تواند دارویی برای تسکین هر گونه ناراحتی برای شما تجویز کند.

برای سه تا شش ماه آینده پس از جراحی، ایمپلنت‌ها شروع به پیوند با استخوان فک شما در زیر لثه‌ها می‌کنند، فرآیندی به نام osseointegration. در این دوره، شما قادر خواهید بود از دندان مصنوعی موقت استفاده کنید، غذای نرم بخورید و به روال عادی روزانه خود ادامه دهید.

قرار دادن دندان مصنوعی: زمانی که ایمپلنت شما به طور کامل با استخوان فک شما پیوند خورد، مرحله دوم عمل انجام خواهد شد. جراح فک و صورت شما ایمپلنت‌ها را کشف کرده و پایه‌های کوچکی را که به عنوان لنگر برای دندان‌های مصنوعی عمل می‌کنند، که به‌ویژه توسط دندانپزشک با آموزش تکنیک‌های ترمیمی طراحی شده‌اند، وصل می‌کند.

بهبود

اکثریت قریب به اتفاق بیماران از ایمپلنت های دندانی خود بسیار راضی هستند و بهبود قابل توجهی در کیفیت زندگی خود تجربه می کنند. برای دستیابی به موفقیت طولانی مدت با ایمپلنت های دندانی، مسواک زدن مناسب، شستشو، شستشو و معاینات روتین دندان ضروری است. جراح شما بعد از عمل ایمپلنت دندانی، مراقبت های بعدی شما را با جزئیات بیشتری مورد بحث قرار خواهد داد.

بیشتر بخوانید : خطرات ایمپلنت دندان

منبع: https://karenbattery.blogspot.com/2021/12/blog-post_99.html

bs1 بازدید : 96 سه شنبه 30 آذر 1400 زمان : 16:09 نظرات (0)

تابستان امسال به تعطیلات می روید؟ تقریباً 100 میلیون آمریکایی در تابستان به تعطیلات می روند. حتی اگر به یک اقامتگاه می روید، این 5 نکته و هک مراقبت از پوست می تواند برای سفر شما مفید باشد.
بسته نور
به خودتان لطف کنید و تا حد امکان برای سفرتان سبک ببندید، حتی شاید فقط همه چیزهایی را که نیاز دارید در یک کیف دستی قرار دهید. وقتی نوبت به محصولات مراقبت از پوست شما می رسد، به جای اندازه کامل، نسخه های اندازه سفر محصولات خود را بسته بندی کنید تا فضای کیف دستی یا چمدان خود را ذخیره کنید. به این ترتیب، شما همچنان می توانید نتایج پوست خود را هر کجا که می روید حفظ کنید!

مراقبت از پوست در سفر


مبارزه با تغییرات آب و هوایی
وقتی صحبت از سفر به میان می آید، ممکن است پوست شما دچار ناهمواری شود. خشکی پوست ناشی از هوای بازیافتی هواپیما، جوش های ناخوشایند ناشی از رطوبت، پوست تحریک شده در اثر آفتاب سوختگی و پوست کدر ناشی از برنامه های سفر و برنامه های شلوغ. برای مبارزه با تمام موارد فوق به صورت موردی، ماسک صورت همراه خود بیاورید. وقتی به رختخواب می روید و وقتی صبح از خواب بیدار می شوید و آماده شروع روز تعطیلات بعدی خود هستید، احساس شادابی خواهید داشت.
فضا را برای چند کار مراقبت از پوست ایجاد کنید
در زمان، انرژی، و فضای چمدان با چند وظیفه‌ای که همه این کارها را (تقریباً خوب!) در مورد پوست شما انجام می‌دهند، صرفه‌جویی کنید. محصولات مراقبت از پوست زیر حتی در یک کیف دستی برای شما نیز جای می گیرند.
    Radiant Defense Perfecting Liquid پوشش پوست، محافظت در برابر نور خورشید، محافظت از محیط زیست و موارد دیگر را ارائه می کند - همه در یک بطری مناسب برای سفر.
    دستمال‌های پاک‌کننده آرایش فوری ضروری‌تر از پاک کردن آرایش است. از این دستمال‌ها برای شادابی پوست خود در طول روز استفاده کنید، دست‌های خود را تمیز کنید و در پایان روز آرایش خود را پاک کنید.
    و با Lash Boost روی مژه های بلندتر و پرتر کار کنید تا بتوانید ریمل، فر کننده مژه و پاک کننده آرایش چشم را از بین ببرید.
همیشه از پوست خود با کرم ضد آفتاب با طیف وسیع محافظت کنید
فقط به این دلیل که در حال تفریح ​​هستید، امنیت را پشت سر نگذارید. آسیب خورشید شوخی نیست. آفتاب سوختگی می تواند زمان گرانبهای تعطیلات شما را خراب کند و به علائم قابل مشاهده پیری در آینده کمک کند. با استفاده از کرم ضد آفتاب با طیف وسیع روزانه و در صورت لزوم در تعطیلات خود، پوست خود را ایمن و سالم نگه دارید. همچنین، آب و هوای گرم و آب و هوای بادی می تواند منجر به ترک خوردگی و آفتاب سوختگی لب ها شود. برای چنین مواقعی، مطمئن شوید که لب های خود را نرم، صاف و محافظت شده نیز نگه دارید.
برای مبارزه با جت لگ صورت خود را بشویید
پروازهای طولانی، تاخیر در سفر و توقف می تواند منجر به احساس بدخلقی و داشتن پوستی ناخوشایند شود. پس از رسیدن به هتل یا مقصد سفر، با وارد شدن به روال مراقبت از پوست خود، با این شرایط سفر مبارزه کنید، که می تواند به تنظیم مجدد و آبرسانی پوست شما کمک کند. شما فورا احساس تمیزی و طراوت بیشتری خواهید داشت.

بیشتر بخوانید:

چگونه بهترین ضد آفتاب را برای نوع پوست خود انتخاب کنید

bs1 بازدید : 86 سه شنبه 30 آذر 1400 زمان : 16:07 نظرات (0)

گزارش ایمنی RealSelf Sun Safety 2020 که اخیرا منتشر شده است نشان می دهد که 62 درصد از آمریکایی ها از محصولات ضد پیری به عنوان بخشی از روتین مراقبت از پوست روزانه خود استفاده می کنند، اما تنها 11 درصد روزانه از کرم ضد آفتاب استفاده می کنند و 46 درصد هرگز از ضد آفتاب استفاده نمی کنند.
این گزارش همچنین نشان داد که در حالی که استفاده روزانه از ضد آفتاب کم است، 64 درصد از بزرگسالان ایالات متحده گزارش می دهند که اگر قصد دارند برای مدت طولانی بیرون از خانه باشند، همیشه یا تقریباً همیشه از کرم ضد آفتاب استفاده می کنند. زنان به طور قابل توجهی بیشتر از مردان از کرم ضد آفتاب به صورت روزانه استفاده می کنند (16 درصد در مقابل 6 درصد) و زمانی که در خارج از منزل برای مدت طولانی هستند (67 درصد در مقابل 62 درصد). با این حال، مردان به طور قابل توجهی بیشتر از زنان از ضد آفتاب استفاده می کنند (53 درصد در مقابل 35 درصد) و همچنین احتمال بیشتری دارد که نسبت به زنان (46 درصد در مقابل 37 درصد) به طور منظم پوست خود را بررسی کنند. آمریکایی‌هایی که سرطان پوست داشته‌اند یا افرادی را می‌شناسند که به سرطان پوست مبتلا شده‌اند، در مقایسه با آن‌هایی که ارتباط شخصی با این بیماری ندارند، به‌طور قابل‌توجهی احتمال بیشتری دارد که هر سال چک پوست انجام دهند (52 درصد در مقابل 32 درصد).
وقتی صحبت از استفاده مجدد به میان می‌آید، 43 درصد هر روز یا بیشتر روزهایی که از ضد آفتاب استفاده می‌کنند مجدداً استفاده می‌کنند، در حالی که این میزان در ژوئن 2019 28 درصد بود.
بر اساس این گزارش، انگیزه های اصلی برای استفاده از کرم ضد آفتاب، پیشگیری از سرطان پوست (71 درصد) و جلوگیری از علائم پیری (46 درصد) است. آنقدر در معرض نور خورشید قرار نگرفته که به آن نیاز داشته باشد. بهانه های دیگر برای استفاده نکردن از کرم ضدآفتاب عبارتند از: آفتاب سوختگی آسان (22 درصد)، دوست نداشتن احساس ضد آفتاب روی پوست (15 درصد) و تمایل به استفاده از ضد آفتاب اما فراموش کردن آن (14 درصد).
در مقایسه با سال گذشته، آمریکایی‌های بیشتری از محصولات آرایشی با SPF استفاده می‌کنند (29 درصد در مقابل 25 درصد در ژوئن 2019). و مرطوب‌کننده‌های دارای فاکتور ضد آفتاب داخلی نیز محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌اند - 56 درصد امروزه از مرطوب‌کننده با SPF استفاده می‌کنند، در مقایسه با 51 درصد در سال 2019. هفتاد و یک درصد گزارش کردند که اگر یک متخصص پوست جراح پلاستیک آن را شخصاً به آنها توصیه کرد. 35 درصد گفتند که انگیزه بیشتری برای خرید یک محصول ضد آفتاب دارند زیرا متخصص پوست یا جراح پلاستیک آن را خودشان ساخته اند.

بیشتر بخوانید:

چگونه بهترین ضد آفتاب را برای نوع پوست خود انتخاب کنید

bs1 بازدید : 103 سه شنبه 30 آذر 1400 زمان : 15:18 نظرات (0)

انتخاب بهترین ضد آفتاب برای نوع پوستتان آسان تر از همیشه است. با پیشرفت فناوری ضدآفتاب، یافتن SPF ایده آل شما نیازی به کار دلهره آور نیست. امروزه فرمول های ضد آفتاب برای هر نوع پوست، کاربرد، فصل و فعالیت وجود دارد. با توجه به این واقعیت که سرطان پوست شایع ترین نوع سرطان در ایالات متحده است، این دلیل مهمی است که باید مقدار زیادی کرم ضد آفتاب را در دسترس داشته باشید تا در هر مناسبتی به بهترین وجه از پوست خود در برابر نور خورشید محافظت کنید.

در ترکیبات ضد آفتاب به دنبال چه چیزی باشیم

چندین ملاحظات مهم در تعیین نحوه انتخاب بهترین ضد آفتاب برای نوع پوست شما وجود دارد. صرف نظر از نوع پوست شما، یافتن ضد آفتابی که دارای برچسب «طیف وسیع» باشد، برای محافظت از خود در برابر اشعه‌های UVA و UVB کلیدی است. اشعه UVA باعث پیری زودرس پوست می شود در حالی که اشعه UVB منجر به آفتاب سوختگی می شود. هنگامی که پوست شما بیش از حد در معرض هر یک از این نوع پرتوها قرار می گیرد، خطر ابتلا به سرطان پوست شما افزایش می یابد. SPF نیز چیزی است که باید بدون توجه به نوع پوستتان به آن توجه کنید. توصیه می کنیم از SPF حداقل 30 استفاده کنید.

بهترین ضد آفتاب ها برای پوست های چرب

افرادی که پوست چرب یا مستعد آکنه دارند باید به دنبال ضدآفتاب هایی باشند که برچسب «غیر کومدون زا» دارند، به این معنی که برای مسدود کردن منافذ ساخته شده اند. بسیاری از بیماران ما با پوست‌های چرب یا مستعد آکنه از استفاده از Elta MD UV Clear SPF 46 لذت می‌برند. این ضد آفتاب سبک، بدون چربی است و برای محافظت از پوست‌های چرب، مستعد آکنه و حساس ایده‌آل است. به عنوان یک فرمول بدون عطر، این ضد آفتاب حاوی هیالورونات سدیم برای مرطوب کردن است، در حالی که اسید لاکتیک پوست را برای پاک کردن منافذ و کاهش درخشندگی پاک می کند.

بهترین کرم ضد آفتاب مخصوص پوست چرب

بهترین کرم های ضد آفتاب برای پوست های خشک

برای افرادی که پوست خشک دارند، کرم های ضد آفتاب با مرطوب کننده های داخلی می توانند بازی را تغییر دهند. بسیاری از ضد آفتاب ها حاوی مواد آبرسانی مانند اسید هیالورونیک یا سرامیدها هستند. کرم ضد آفتاب معدنی Avene Fluid SPF 50+ مورد علاقه بیماران ما است که پوست خشکی دارند زیرا حاوی آب چشمه حرارتی Avene برای تسکین، نرمی و آرامش پوست است. هیدراتاسیون ماندگار را فراهم می کند و به طور خاص برای پوست های حساس، بعد از عمل یا پوست هایی که به فیلترهای شیمیایی غیر قابل تحمل هستند، فرموله شده است.

بهترین کرم ضد آفتاب مخصوص پوست خشک

بهترین کرم های ضد آفتاب برای پوست های حساس

افرادی که پوست حساسی دارند باید به دنبال ضدآفتاب هایی باشند که دارای مواد معدنی یا فیزیکی هستند نه شیمیایی. ضد آفتاب های فیزیکی دارای ترکیباتی مانند اکسید روی و دی اکسید تیتانیوم هستند که در بالای پوست قرار می گیرند و یک سد محافظ را تشکیل می دهند. این مواد باعث سوختگی و سوزش چشم نمی شوند و برای انواع پوست های حساس ایده آل هستند. ما گزینه‌های ضد آفتاب معدنی زیادی داریم، اما یکی از موارد مورد علاقه در میان بیماران ما با پوست حساس، SkinCeuticals Physical Fusion UV Defence SPF 50 است. این فرمول ترکیبی از فیلترهای معدنی صد درصد با کره‌های رنگی شفاف برای محافظت موثر در برابر اشعه‌های UVA/UVB با طیف وسیع است. این ضد آفتاب با محافظت بالا با اکسید روی حاوی آرتمیا سالینا، یک عصاره پلانکتون شناخته شده برای افزایش مقاومت پوست در برابر استرس ناشی از اشعه ماوراء بنفش و گرما است.

بهترین کرم های ضد آفتاب برای پوست های معمولی

اگر در گروه داشتن پوست معمولی قرار می گیرید، مطمئناً می خواهید از محصولاتی که ممکن است پوست شما را از تعادل خارج کنند اجتناب کنید. گزینه های ضدآفتاب زیادی برای افراد با پوست معمولی وجود دارد که از خشکی یا چرب شدن بیش از حد آن جلوگیری می کند. کرم ضد آفتابی که معمولاً برای پوست‌های معمولی در مطب ما توصیه می‌شود، کرم ضد آفتاب با طیف گسترده مینرال آلاستین آلاستین است. این ضد آفتاب سرشار از آنتی اکسیدان هایی است که در برابر آسیب های ناشی از آلودگی محافظت می کند، این ضد آفتاب حاوی مواد آبرسانی است که منجر به درخشندگی نمی شود.

انتخاب کرم ضد آفتاب مناسب برای نوع پوست

استفاده از کرم ضد آفتاب یک عنصر مهم در برنامه روزانه شماست، بنابراین منطقی است که انتخاب ضد آفتاب شما باید با دقت مورد توجه قرار گیرد. در جلسه همکاران پوست پلیموث، تیم آرایشی ما هر روز با بیماران در مورد بهترین محصولات مراقبت از پوست برای نوع پوست و اهداف منحصر به فرد آنها مشورت می کند. خوشحالیم که ارزیابی کاملی از پوست ارائه دهیم و توصیه های تخصصی برای کرم ضد آفتاب شما بر اساس نیازهای فردی شما ارائه دهیم.

قرار ملاقات خود را در جلسه همکاران پوست پلیموث برای یک مشاوره پوستی برنامه ریزی کنید تا بتوانیم به شما در انتخاب کرم ضد آفتاب مناسب برای نوع پوستتان کمک کنیم.

bs1 بازدید : 97 چهارشنبه 24 آذر 1400 زمان : 15:26 نظرات (0)

یک پمپ تقویت کننده آب به افزایش فشار و حجم آبی که از شیر آب یا سر دوش شما جاری می شود کمک می کند. زندگی با فشار کم آب آزاردهنده است. اگر تا به حال سعی کرده اید زیر یک قطره آب دوش بگیرید و مجبور شده اید فقط برای خیس شدن دوش بگیرید، پس به خوبی آگاه هستید. فشار کم آب می تواند کارهای ساده ای مانند حمام کردن یا مسواک زدن دندان های شما را دردسرساز کند، اما پمپ تقویت کننده ممکن است راه حل مناسبی باشد.

پمپ تقویت کننده آب چیست؟

بوستر پمپ فشار و جریان کم آب را افزایش می دهد. تقویت اضافی مورد نیاز برای رساندن فشار آب به سطح مورد نظر را فراهم می کند. یک پمپ تقویت کننده آب فشاری را برای جابجایی آب از یک مخزن ذخیره یا در کل خانه یا تأسیسات تجاری فراهم می کند.

چه چیزی باعث فشار کم آب می شود؟

1. جاذبه

گرانش جریان آب را به حرکت در می آورد یا آن را کند می کند. هر چه ارتفاعی که آب باید در آن تحویل داده شود بیشتر باشد، فشار آب کمتر است. ناگفته نماند که یک گالن آب بیش از 8 پوند وزن دارد. اگر آب از سربالایی یا چندین طبقه بالا برود، جاذبه می‌خواهد آن را مستقیماً به پایین بفرستد. ساختمان های پایین تر از منبع آب خود ممکن است مشکل مشابهی را تجربه نکنند. آسمان‌خراش‌ها، ساختمان‌های آپارتمانی و خانه‌ها و مشاغل با چندین طبقه به یک پمپ تقویت‌کننده بزرگ نیاز دارند تا آب را به طبقات مختلف برساند.

2. فاصله از منبع آب

فاصله از منبع آب و اندازه لوله های آب بر فشار آب تأثیر می گذارد. اگر خانه یا محل کار شما در انتهای خط تامین آب قرار دارد، ممکن است جریان آب تا رسیدن به شما کم شود. و اگر لوله های آب شما خیلی کوچک باشد، مقدار کمتری آب از طریق وسایل شما عبور می کند.

3. فشار کم آب شهر

خانه شما ممکن است زیر خط آبرسانی باشد، لوله های لوله کشی شما ممکن است شفاف باشند و همچنان فشار آب پایینی داشته باشید. گاهی اوقات جریان کم آب از آب کم فشار از کارخانه آب محلی شما ناشی می شود.

4. سیستم های آب اضافی

سیستم های تصفیه آب اضافی یا سایر وسایل آب به خانه شما آب شیرین می آورد اما ممکن است فشار آب شما را کاهش دهد. اضافه کردن یک بوستر پمپ می تواند فشار آب شما را بازیابی کند.

5. مشکلات لوله کشی

اگر فشار کم آب نتیجه جاذبه، حمل و نقل یا سیستم های اضافی باشد، تقویت کننده فشار آب ممکن است مشکل را برطرف کند. اما در مواقع دیگر، مشکلات لوله کشی ممکن است دلیل آن باشد. قبل از خرید یک تقویت کننده فشار آب، لوله کشی خود را بررسی کنید. ممکن است لوله ها مسدود شده باشند یا شیر کاهش فشار ممکن است نیاز به تنظیم داشته باشد.

مطالعه بیشتر: بوستر پمپ چیست؟

بوستر پمپ چگونه کار می کند؟

بوستر پمپ فشار آب را افزایش می دهد و در بسیاری از موارد سرعت جریان را بهبود می بخشد. یک بوستر پمپ درست مانند یک فن کار می کند. یک فن دارای پره هایی است که برای افزایش حرکت هوا به اطراف می چرخند و یک بوستر پمپ در داخل پروانه ای دارد که جریان و فشار آب را به همان صورت افزایش می دهد.

بوستر پمپ از چه اجزایی تشکیل شده است؟

اکثر پمپ های تقویت کننده آب، بدون توجه به اینکه سازنده چه کسی دارای اجزای اصلی هستند:

 

  • موتور
  • پروانه ها
  • ورودی و خروجی
  • دستگاه سنجش فشار یا جریان

بوستر پمپ ها دارای پروانه ای هستند که آب را از ورودی به داخل و از طریق خروجی خارج می کند. یک موتور باعث چرخش پروانه ها می شود. بوستر پمپ ها بر اساس نحوه مکش آب و بیرون راندن آن متفاوت هستند. برخی از پمپ های تقویت کننده آب از پروانه چرخان استفاده می کنند، در حالی که برخی دیگر از دیافراگم نوسانی استفاده می کنند. پمپ‌های دارای دیافراگم‌های نوسانی، آب را با استفاده از دو صفحه نوسانی یا چرخشی - یکی فنجانی و دیگری با فرورفتگی، به حرکت در می‌آورند. همانطور که صفحات به هم می پیچند، فنجان ها را فشرده می کنند و آب را با فشار خارج می کنند. با باز شدن صفحات، آب بیشتری به داخل مکیده می شود.

بوستر پمپ

آیا یک بوستر پمپ آب فشار و سرعت جریان را افزایش می دهد؟

یک پمپ تقویت کننده آب فشار آب را افزایش می دهد و باعث می شود آب با سرعت بیشتری در لوله های لوله کشی جریان یابد. اما یک منحنی پمپ وجود دارد که باید در نظر داشت: با افزایش فشار مورد نیاز برای حرکت آب، سرعت جریان کاهش می یابد.

به این فکر کنید که انگشت شست خود را روی شلنگ باغچه قرار دهید. همانطور که انجام می دهید، آب با فشار بیشتری خارج می شود، اما سرعت جریان به دلیل انگشت شست شما محدود می شود. یک بوستر پمپ به همین روش کار می کند. بیشترین میزان آب را با بیشترین سرعت جریان تحت فشار کم فراهم می کند. اگر آب بدون هیچ گونه محدودیتی از پمپ خارج شود، سرعت جریان بیشتری دارد. اما هنگامی که یک پمپ در لوله‌کشی خانه‌ای نصب می‌شود که آب باید از طریق شیر آشپزخانه از سربالایی در اطراف پیچ‌های لوله‌ها عبور کند، سرعت جریان پایین‌تر و فشار پمپ بیشتر می‌شود.

بوستر پمپ ها چگونه استفاده می شوند؟

بوستر پمپ ها جریان کم آب را در سیستم های آب یا تجهیزات صنعتی افزایش می دهند و آب را از دریاچه، حوضچه یا مخزن ذخیره برای استفاده در یک خانه یا ساختمان تجاری منتقل می کنند. خانواری که فشار کافی از منبع آب شهری دریافت نمی کند، برای افزایش فشار کم آب به پمپ نیاز دارد. یک هتل به یک پمپ تقویت کننده تجاری بزرگ نیاز دارد تا آب را تا انتهای طبقه بالا ارسال کند.

یک بوستر پمپ همچنین برای فشار مجدد آب از مخزن ذخیره و ارسال آن به شیر آب یا در سراسر خانه استفاده می شود. به عنوان مثال، در یک سیستم جمع آوری باران، آب در یک مخزن ذخیره سازی جمع می شود. برای استفاده از آن برای شستشوی توالت ها یا شستشوی لباس ها، باید آب را از مخزن خارج کرده و به داخل خانه پمپاژ کنید. برای جابجایی آب از یک پمپ تقویت کننده استفاده می کنید.

بیشتر بخوانید: چه زمانی به یک بوستر پمپ فشار آب نیاز دارید؟

یک پمپ تقویت کننده خانگی

یک پمپ تقویت کننده آب می تواند فشار آب را در کل خانه افزایش دهد. گاهی اوقات، استفاده کنندگان از آب چاه می خواهند جریان را از یک چاه کم بازیابی به خانه خود افزایش دهند. چاه های کم بازیافت آب کافی برای تامین نیاز خانوار تولید نمی کنند. یک تقویت کننده فشار آب، آب را از مخزن ذخیره آب چاه می کشد تا آب خانه را تحت فشار قرار دهد.

یک چاه خصوصی که آب کافی برای تامین تقاضا تولید نمی کند، به یک مخزن ذخیره برای پر شدن چاه در طول زمان و یک پمپ تقویت کننده خانگی از مخزن نیاز دارد تا بتواند با تقاضای روزانه پاسخ دهد.

بوستر پمپ با مخزن انبساط

یک مخزن ذخیره سازی انبساط یا هیدروپنوماتیک می تواند سیستم تقویت شده را تقویت کند. مخزن در هنگام انبساط به آب فضای بیشتری می دهد و از روشن و خاموش شدن پمپ تقویت کننده با هر بار باز کردن شیر آب جلوگیری می کند. پمپ های فعال با سوئیچ جریان ممکن است در راه اندازی تردید داشته باشند. یک مخزن انبساط کوچک از این تردید جلوگیری می کند. یک مخزن بزرگتر حجمی از آب را در خود نگه می دارد که به آن تخلیه گفته می شود. این مقدار آب قبل از روشن شدن مجدد پمپ از مخزن خارج می شود. یک مخزن بزرگتر می تواند حجم تخلیه را در یک سیستم چاه خصوصی برای کاهش قابل توجه چرخه پمپ فراهم کند.

آیا به پمپ تقویت کننده نیاز دارم؟

اگر فشار آب پایینی دارید که ناشی از نشتی نیست یا نیاز به افزایش فشار آب برای کاربرد خاصی دارید، پمپ تقویت کننده بهترین گزینه است.

سوالاتی که هنگام خرید بوستر پمپ باید بپرسید:

سرعت جریان آب من چقدر است؟ با در نظر گرفتن تمام وسایل، محاسبه کنید که در هر دقیقه چند گالن آب دریافت می کنید. نحوه محاسبه دبی را یاد بگیرید.

چقدر آب نیاز دارم؟ میزان مصرف آب خانگی یا کسب و کارتان را در نظر بگیرید.

منبع آب بالای پمپ است یا زیر؟ به این فکر کنید که آیا آب شما باید سربالایی را طی کند یا چندین طبقه را طی کند.

چقدر فشار نیاز دارم؟ بسیاری از مردم هنگام دوش گرفتن فشار بالای آب را ترجیح می دهند، اما فشار بیش از حد بالا می تواند لوله کشی، اتصالات و لوازم خانگی را از بین ببرد. اکثر خانه ها دارای یک شیر کاهش فشار هستند که در آن خط آب برای حفظ فشار آب وارد خانه می شود. فشار بیش از 60 psi سیستم لوله کشی خانگی را فرسوده می کند.

bs1 بازدید : 92 سه شنبه 16 آذر 1400 زمان : 12:17 نظرات (0)

مته مهم ترین جزء دریل است که برای ایجاد هر نوع حفره ای ضرورت دارد. برای ایجاد حفره روی سطوح مختلف، مته های مختلفی باید بکار گرفت.به همین دلیل است که مته ها تنوع بسیار بالا و کارکرد های متفاوتی دارند. اگر می خواهید بدانید مته چیست با ما همراه باشید


کاربرد اصلی مته ایجاد حفره بر روی سطحی است که با آن در تماس است. مته ها در سایز و قطر متفاوتی ساخته شده و متناسب با نیاز شما به کار گرفته می شود. مته ها از متریال های متفاوتی ساخته می شوند و هر جنس مته برای کار بر روی یک سطح مشخص قابلیت استفاده دارد. مته ها نیاز به مراقبت دارند در صورتی که به درستی از آن ها نگهداری کنید سال ها دوام خواهد داشت. با این حال پس از چندین سال کارایی خود را از دست می دهند. مهم ترین ابزارهایی که مته در آن ها قابلیت استفاده دارد عبارتند از :

دریل
دستگاه های تراشکاری
فرز مینیاتوری



مته آهن

انواع مته

مته آهن و فلز

مته های آهن نیز از نظر ظاهری به شکل مارپیچ و نوک تیز هستند، تا با زاویه ای که ایجاد می کنند، ایجاد حفره را راحت تر انجام دهند.
مته آهن از متریال های متفاوتی از قبیل hss، کبالت و کونیک هستند.

مته آهن HSS: از سخت کاری یک متریال معمولی ساخته شده و می توانید برای ایجاد سوراخ بر روی سطوح آهنی و آلومینیومی ، چوبی و پلاستیکی استفاده کنید.
برخی مته های HSS بگونه است که تنها از روکش کبالت در آنها استفاده شده که در مقایسه با مته های معمولی از کیفیت بالاتری برخوردار است اما به مرور زمان ممکن روکش کبالتی که در این مته ها به کار رفته است از بین برود..
مته فلز در نوع ته گرد و ته کونیک ساخته می شوند. و قطر ته آن ها تعیین می کند که برای سه نظام با چه اندازه ای مناسب است..
مته آهنی کبالت 5% یا 8% : جنس این مته ها که با نام HSS CO نیز شناخته می شود، چند درصد کبالت دارد و میتوان از ان ها در ایجاد سوراخ در اجسام سخت تری از جمله استیل استفاده کرد. به دلیل استفاده از کبالت این مته ها دوام و طول عمر بالاتری دارد. قیمت بیشتری در مقایسه با مته های معمولی دارد.



مته الماسه


مته الماسه (دیوار و بتن)

مته الماسه از جنس فولاد کارباید است و به دلیل اینکه دوام و سختی بسیار بالایی دارد، برای ایجاد حفره بر روی سطوح سخت مانند بتن، فلز، سرامیک براحتی می توانید از آن استفاده کنید. اگر با استفاده از این مته قصد ایجاد حفره روی اسن سطوح سخت را دارید بهتر است از دریل چکشی یا ضربه ای که در حین سوراخکاری ضربه وارد می کند استفاده کنید.

ساختار شکلی مته الماسه به صورت مارپیچ است. اما در قسمت نوک این مته یک یا دو سری الماسه هشت شکل قرار داد که به مته دو الماسه و چهار الماسه شناخته می شوند. هرچه جنس متریالی که در نوک مته الماسه به کار گرفته می شود بهتر باشد، عمر و دوام مته و همچنین کیفیت سوراخی که ایجاد می کند بهتر خواهد بود.

شیار های مارپیچی که بر روی مته قرار دارد، یکسان است و در صورتی که لبه های شیار دو خطه باشد قابلیت در آوردن خاک هنگام ایجاد سوراخ را نیز پیدا می کند.
نوع مته الماسه اس که برای کار با دریل و بتن کن استفاده می شود متفاوت است و این تفاوت از ته مته الماسه مشخص می شود.اگر انتهای مته الماسه گرد باشد، در سه نظام هایی که قطری نهایت تا 13 دارند به کار گرفته می شود. مته های چهار شیار در بتن کن چهار شیار و مته پنج شیار برای بتن کن 5 شیار بکار می رود.

مته الیت

مته الیت

مته الیت که دارای لبه های بسیار تیزی است برای ایجاد حفره بر روی چوب کاربرد دارد با استفاده از شیار هایی که در این مدل مته وجود دارد، حفره ای بسیار ظریف ایجاد شده و هیچ گونه لب پر شدگی در استفاده از این نوع مته جین کار ایجاد نمی شود.


مته گرد بر

مته گرد بر

اگر نیاز به ایجاد حفره ای گرد و دایره ای دارید، از این مته استفاده کنید. این مته با استفاده از دندانه های تیزی که دارد، با سرعت بالاتری یک حره دایره ای روی سطح ایجاد می کند. بر حسب جنس سطحی که قرار است روی آن سوراخ ایجاد کنید باید مته گرد بر مخصوص به آن را نیز تهیه کنید.برخی از مته های گردبر دارای تنظیم قطر دایره ای هستند که حفر می کنند.

مته خزینه

مته خزینه

مته خزینه برای پیچ کاری به کار می رود. با استفاده از مته خزینه محل بیرون زدگی پیچ از سطح کار میتوان آن را همسطح کرد و سطح یکدستی در نهایت خواهید داشت.

مته گازور

مته گازور

از مته گازور بیشتر برای صنایع کابینت و کمد سازی استفاده می شود به این صورت که برای نصب جک لازم است از دریل پرسی از مته گازور استفاده کنید.

مته چوب

مته چوب

طراحی مته چوبی بگونه است که سر آن تیز و به صورت پیچی است تا هنگام ایجاد حفره بر روی سطح دچار لغزش نشده و حفره ایجاد شده در آن بسیار تمیز و با ظرافت باشد.

مته برگی

مته برگی

کاربرد مته برگی شبیه مته گازور است و در صنایع چوبی کاربرد بسیاری دارد.

مته چوب

مته پله ای یه مخروطی و کاجی

همانطور که از نام آن پیداست، با استفاده از مته مخروطی سوراخ هایی پله ای شکل ایجاد می شود. سایز ان متناسب با سایز مته های است. شما میتوانید برای ایجاد حفره های بزرگ به راحتی از این مته استفاده کنید. شکل مخروطی آن باعث میشود که یک سوراخ از قطر کوچک تا قطر بزرگ داشته باشید. شما می تونید در انواع سطوح چوبی، فلزی و ... از مته مخروطی استفاده کنید. صنایع انگشتر سازی این مته را بیشتر استفاده می کنند.

مته گرانیت

مته گرانیت

به دلیل اینکه سراح کردن سطوح گرانیتی بسیار سخت است، باید از مته ای هم جنس همان استفاده کرد. گرانیت از نوع سخت ترین سنگ ها است، به مین دلیل شاید بهتر باشد برای ایجاد سوراخ در آن از دریل چکشی یا ضربه ای استفاده کنید. تا ایجاد حفره در آن راحت تر باشد.

مته مرغک

مته مرغک

ساختار مته مرغک بگونه ای است که با استفاه از آن یک سوراخ مخروطی ایجاد می شود تا تا حین کار برای ایجاد سوراخ های بزرگ کار راحت بوده و مته برای ایجاد یک سوراخ بزرگ دچار لغزش نشود.

مته آکریلیک

مته آکریلیک

مته های آکریلیک به دلیل طراحی خاص آن ها که دارای نوک هشت شکلی و زاویه 60 درجه هستند در صنایعی مانند پلکسی گلس کاربرد دارند.

منبع : مجله سوپر ابزار پارس

bs1 بازدید : 95 سه شنبه 16 آذر 1400 زمان : 12:04 نظرات (0)

دریل چکشی یکی از پرکاربردترین ابزارهای ساختمانی است که در بسیاری از صنایع کاربرد دارد. در این مطلب برایتان بیان می کنیم که دریل چکشی چیست و بهترین دریل چکشی برقی و شارژی کدام است. با ما همراه  باشید

دریل چکشی چیست

در دریل های ساده، چرخش مته به تنهایی سطوح را سوراخ می کند در حالی که دریل چکشی یکی از انواع دریل است که برای ایجاد سوراخ و حفره در یک سطح علاوه بر چرخش مته، از عملکرد ضربه ای به صورت عمود استفاده کرده و و برای ایجاد سوراخ روی سطوح سخت تر قابلیت بیشتری در مقایسه با دریل معمولی به شما ارائه می دهد.

مزایای دریل چکشی در مقابل دریل معمولی چیست؟


ضربه های دریل چکشی که حین ایجاد سوراخ بر روی سطوح سخت وارد می شود، باعث می شود سطوحی که سخت تر هستند، راحت تر سوراخ شده و به این ترتیب مدت زمان ایجاد سوراخ کوتاه تر شده و سریعتر انجام می شود.


کاربرد دریل چکشی

برای ایجاد هر سوراخی با عمق بیشتر و قطر بیشتر، بهتر است از دریل چکشی استفاده نمایید.
ایجاد سوراخ بر روی مصالح ساختمانی از قبیل بتن و آجر که سخت تر هستند با استفاده از دریل چکشی راحت تر انجام می شود.
اگر بر روی سطوح ام دی اف و چوبی نیاز به پیچ کاری خودکار دارید، می توانید از دریل چکشی استفاده نمایید.
ایجاد سوراخ بر روی سطوح بتنی
از آنجایی که بتن از سطوح سختی است که ایجاد سوراخ بر روی آن در مقایسه با سایر سطوح چالش برانگیز تر است، استفاده از دریل معمولی برای بتن، کار ساز نیست. اگر از دریل معمولی برای ایجاد سوراخ بر روی سطوح بتنی استفاده کنید، موتور دریل داغ شده و حتی مته دریل آسیب می بیند. این در حالی است که با استفاده از دریل چکشی ایجاد سوراخ در سطوح بتنی بسیار راحت تر انجام می شود.

ایجاد سوراخ بر روی آجر


آجر به اندازه بتن سخت نیست، با این حال بهتر است برای ایجاد سوراخ بر روی آجر به جای استفاده از دریل معمولی از دریل چکشی استفاده کرده و راحت تر سطح خود را سوراخ کنید.

ایجاد سوراخ بر روی فلزات


اگرچه برای ایجاد بر روی سطوح فلی می توانید از دریل چکشی استفاده کنید، اما بهتر است برای حفظ دریل و جلوگیری از آسیب به مته دریل چکشی بهتر است از حالت معمولی دریل برای ایجاد سوراخ بر روی سطوح استفاده کنید تا مته بر روی فلز لیز نخورده و راحت تر سوراخ کنید.


برای جلوگیری از لیز خوردن مته روی دریل چه کاری انجام دهیم؟

بهتر از قبل دریل کاری با استفاده از میخ و ضربه به آن در محل مورد یک گودی ایجاد کنید تا مطمئن باشید، مته هنگام ایجاد سوراخ روی فلز بر سر جای خود باقی مانده و لیز نمی خورد. به این ترتیب لغزش مته تا حد بسیاری کاهش می یابد.

ایجاد سوراخ بر روی سطوح سنگی


سطوح سنگی به طور معمول از سخت ترین سطوحی است که در صنایع و ساختمان سازی با آن سروکار خواهید داشت. ضربه های دریل چکشی هنگام سوراخ کاری سطوح می تواند، سنگ را به تکه های کوچک تر تقسیم کند. اما به خاطر داشته باشید از دریل برای تکه کرده و سوراخ کاری سنگ های تزئینی که ظرافت بیشتری دارد نباید استفاده کنید، چرا که ضربه های دریل می تواند نتیجه کار را تحت تاثیر قرار داده و به ناگهان آن را به تکه های از پیش تعیین نشده تقسیم کند.

تخریب سطوح نه چندان بزرگ


اگر برای تخریب سطوحی که چندان بزرگ نیستند، به دنبال دریل هستید می توانید از یک دریل چکشی استفاده کنید. اما اگر در سطوح گسترده نیاز به تخریب دارید باید از چکش تخریبی یا دریل بتن کن استفاده کنید.

دریل چکشی چگونه کار می کند؟


مکانیزم دریل چکشی به این صورت است که دو صفحه دارای دندانه بر روی یکدیگر قرار گرفته و این دندانه ها بر روی یکدیگر می لغزند و این لغزش دندانه ها به صورت رفت و برگشتی ضربات دریل را باعث می شود. با افزایش قدرت سرعت چرخش در دور بالا، قدرت این ضربات به مراتب افزایش پیدا می کند.


نکات مهم در خرید دریل چکشی


در خرید دریل چکشی نیز مانند دریل ساده ویژگی های مهمی از قبیل قدرت موتور، میزان دور بر دقیقه آن و همچنین نوع سه نظام اهمیت دارد. به همین دلیل لازم است قبل از خرید و انتخاب دریل چکشی آن ها را در نظر بگیرید.


میزان قدرت دریل چکشی


قدرت دریل چکشی به طور مستقیم به موتور دریل و نحوه انتقال نیروی موتور به مته بستگی دارد. همانطور که در مقاله اجزای دریل در رابطه با موتور دریل صحبت کردیم، میزان قدرت موتور بر حسب وات اندازه گیری و مشخص می شود. هر چقدر قدرت موتور دریل بیشتر باشد، سرعت آن که بر حسب دور بر دقیقه اندازه گیری می گردد بیشتر می شود. در دریل های چکشی، با بالاتر رفتن سرعت تعداد ضربه های دریل نیز بیشتر می شود.


تعداد ضربه دریل های چکشی

تعداد ضربه های دریل چکشی به صورت بازه ای مشخص شد و در برخی از دریل ها قابل تنظیم است. این ضربات که بر حسب دقیقه عنوان می شود می تواند 1000 تا 10000 باشد. دریل های چکشی معمولی 3000 ضربه در دقیقه دارند.

دریل چکشی برقی یا دریل چکشی شارژی

این نوع از دریل ها نیز در دو نوع برقی و شارژی تولید شده و شما می توانید بر حسب نوع نیاز خود نوع شارژی یا برقی آن را خریداری کرده و استفاده کنید.

وزن دریل چکشی

دریل از جمله ابزار های ساختمانی است که ارگونومی آن و وزن آن در راحتی کار با آن اهمیت بسیاری دارد. هر چقدر وزن دریل کمتر باشد، کار با آن در شرایط سخت تر مانند سوراخکاری بر روی سطوح بالایی و سطوحی پایینی راحت تر انجام می شود.

نوع سه نظام دریل

به طور کلی سه نظام از جمله اجزاء دریل است که در هر نوع دریلی از جمله دریل چکشی است. در این نوع دریل نیز دو نوع سه نظام اتوماتیک و دستی به کار گرفته می شود که تفاوت آن ها در نوع محکم کردن مته بر روی آن آن است که یا به صورت خودکار انجام می شود یا به صورت دستی.
علاوه بر این نوع سایز سه نظام که تعیین کننده قطر مته آن است، موضوع مهم دیگری است که در رابطه با سه نظام دریل چکشی باید به آن توجه کنید. سایز ها 10، 13 و 16 میلیمتر رایج ترین سایز های سه نظام هستند.


نمونه های جدیدتر دریل چکشی این قابلیت های زیر را به شما ارائه می دهند:

انتخاب حالت چکشی ضربه ای و حالت معمولی
تنظم و تعیین دور دریل

اقلام کمکی برای کار با دریل چکشی


برای اینکه راحت تر بتوانید از دریل چکشی استفاده کنید می توانید اقلام زیر را تهیه کنید

دسته کنکی
عمق سنج
چراغ قوه


نگهداری از دریل چکشی

دریل های چکشی برقی دارای موتور الکتریکی هستنند که برای کار نیاز به ذغال دارند. به همین دلیل باید انتظار داشته باشید که بعد از مدتی استفاده ذغال موتور به اتمام رسیده و کار با آن را مختل می کند. به همین دلیل در نگهداری از هر گونه دریل برقی از جمله دریل چکشی برقی باید، میزان ذغال آن را مورد توجه قرار دهید.

ایمنی هنگام کار با دریل چکشی

دریل چکشی اغلب برای ایجاد سوراخ بر روی سطوح سخت تر مانند ساختمانی به کار گرفته می شود. بنابراین بهتر است اتصالات برق و سیم کشی های محل مورد نظر را به دقت بررسی کنید تا بروز حادثه برای خودتان و آسیب به دستگاه جلوگیری کنید.
بهتر است هنگام کار با دریل چکشی، علاوه بر خواندن مقاله آموزش کار با دریل برای اطمینان از عینک ایمنی، دستکش، گوشی و لباس کار استفاده کنید تا حداکثر ایمنی در برابر حوادث را رعایت کرده باشید.

قیمت دریل چکشی

به طور معمول دریل های چکشی قیمت بیشتری نسبت به دریل های معمولی و ساده دارند. اما با این حال برند تولید کننده دریل چکشی یکی از عوامل تعیین کننده در قیمت دریل چکشی است.
شما می توانید لیست قیمت انواع دریل های چکشی را در فروشگاه های معتبر ابزار ساختمانی مشاهده کرده و آنها را با یکدیگر مقایسه نمایید.



خرید دریل چکشی

بهتر است قبل از خرید دریل چکشی، نکات مهم مربوط به آن را به دقت مطالعه کرده و با توجه به نوع نیازتان بهترین دریل چکشی با قدرت و تعداد ضربات مناسب خریداری کنید.
فروشگاه سوپر ابزار پارس انواع دریل چکشی – ضربه ای از برند های مختلف با بهترین قیمت را به شما ارائه می دهد.

بهترین دریل های چکشی

اگر به دنبال خربد بهترین دریل چکشی برقی و شارژی هستید قبل از تصمیم گیری در رابطه برند دریل مقاله راهنمای خرید بهترین ابزار برقی و شارژی از برند های مختلف را مطالعه نمایید. در این مقاله برایتان شرح دادیم که بسیاری از تولید کنندگان امریکایی، ژاپنی و حتی آلمانی انواع دریل را تولید و به به بازار های جهانی عرضه می کنندو اما موضوعی که در رابطه با کشور عزیزمان ایران باید توجه داشته باشید این است که بسیاری از این برند ها از قبیل ماکیتا و ... را باید با قیمت های بسیار بالا و بدون خدمات پس از فروش خریداری کنید. در صورتی که بسیاری از برند های آسیایی توانسته اند انواع ابزار برقی از قبیل دریل چکشی یا ضربه ای را کیفیتی مشابه با برند های اروپایی به بازار عرضه کنند به علاوه اینکه کفییت و کارایی آن ها قطعا می تواند شما را راضی نگه دارد.


دریل چکشی توسن

برند توسن یکی از برند های معتبر تولید کننده ابزار ساختمانی است. شما می توانید انواع دریل چکشی، بتن کن و ... از برند توسن و قدرت های متفاوت را با یکدیگر مقایسه کرده و متناسب با نوع نیازتان یکی از انواع دریل های چکشی توسن را خریداری نمایید. انواع دریل توسن، مشخصات آن ها و لیست قیمت آن ها را مشاهده کنید.

دریل چکشی یکی از پرکاربردترین ابزارهای ساختمانی است که در بسیاری از صنایع کاربرد دارد. در مقاله انواع دریل و کاربرد آن ها برایتان به طور اختصار دریل چکشی را معرفی کردیم. در این مقاله از مجله اینترنتی سوپر ابزار پارس با ما همراه باشید تا بتوانید دریل چکشی و کاربرد آن را بشناسید. همچنین تفاوت دریل چکشی با سایر دریل ها را دریابید.

منبع : https://superabzarpars.com/

bs1 بازدید : 109 یکشنبه 30 آبان 1400 زمان : 17:02 نظرات (0)

میلیون ها مرد هر ساله گزارش می دهند که درجاتی از ریزش مو را تجربه می کنند. در حالی که معمولاً تصور می شود که ریزش مو صرفاً یک علامت پیری است و پیری شایع ترین علت آن است، اما لزوماً اینطور نیست. دلایل زیادی وجود دارد که چرا مردان ریزش مو را تجربه می کنند، و برخی از آنها شامل سایر بیماری های جدی تر است. به همین دلیل است که بسیار مهم است که ریزش مو را عادی کنیم و برای بهبود دسترسی به گزینه های درمانی برای مردان تلاش کنیم.
از آنجایی که ریزش مو با الگوی مردانه برای سال‌ها موضوع شایعی در سلامت مردان بوده است، گزینه‌های درمانی برای دهه‌ها مورد تحقیق و توسعه قرار گرفته‌اند. در گذشته، درمان های ریزش مو بسیار محدود، بسیار پرهزینه و تا حدودی بی اثر بود. خوشبختانه، اکنون گزینه های درمانی و محصولات نسخه ای بیشتری در دسترس مردان وجود دارد که برای سال ها آزمایش شده و اثربخشی آنها ثابت شده است. نسخه های ژنریک داروهای موجود نیز برای کمک به افزایش مقرون به صرفه بودن این گزینه های درمانی در دسترس هستند. در زیر برخی از بهترین محصولات برای رشد مجدد مو که امروزه در بازار موجود است آورده شده است.

بهترین گزینه های درمانی برای ریزش مو

در گذشته، گزینه های درمانی ریزش مو به چند درمان موضعی مختلف و کاشت مو محدود می شد. این گزینه ها اغلب بسیار گران بودند و شامل یک انتظار طولانی برای رشد مو بودند. امروزه، شرکت‌های بهداشت از راه دور وجود دارند که سعی می‌کنند این مشکلات را با قیمت مناسب و کارآمدی برطرف کنند. به این ترتیب مردان می توانند به راحتی با یک پزشک دارای مجوز برای مشاوره آنلاین ملاقات کنند و یک طرح درمانی متناسب با وضعیت دقیق آنها دریافت کنند.

علل طاسی الگوی مردانه

اغلب تصور می شود که طاسی با الگوی مردانه به دلیل کهولت سن است، اما این در واقع شایع ترین علت نیست. اکثر موارد ریزش مو در مردان ناشی از یک استعداد ژنتیکی یا به طور خاص، آلوپسی آندروژنیک است. مردانی که از آلوپسی آندروژنیک رنج می‌برند، از سنین پایین، خط رویش مو و درجات مختلفی از طاسی را تجربه می‌کنند. از آنجایی که انتظارات جامعه برای طاسی با الگوی مردانه با افزایش سن مرتبط است، وقتی مردان در دهه 20 سالگی ریزش مو را تجربه می کنند، می تواند یک تجربه فوق العاده چالش برانگیز باشد. ریزش مو می تواند تأثیر زیادی بر سلامت روان مردان داشته باشد، به همین دلیل است که اگر از ریزش موی الگوی مردانه رنج می برید، بسیار مهم است که به دنبال مشاوره پزشکی باشید.
برخی از علل شایع دیگر طاسی با الگوی مردانه در واقع سایر شرایط سلامتی هستند. دیابت، کمبود آهن، مشکلات تیروئید و کم خونی همگی می توانند منجر به ریزش مو شوند. هنگامی که فردی این مشکلات جدی سلامتی را تجربه می کند، می تواند بسیار استرس زا باشد، اما مقابله با ریزش مو به عنوان یک عارضه جانبی اضافی می تواند از نظر جسمی و روحی سخت باشد.
در حالی که ریزش مو می تواند بر سلامت روان افراد تأثیر بگذارد، سلامت روان آنها نیز می تواند بر رشد مو تأثیر بگذارد. استرس، اضطراب و افسردگی نیز از علل شایع ریزش مو در بین مردان هستند. در حالی که این محرک ها معمولاً باعث ریزش موی موقت می شوند، تأثیر عاطفی همچنان می تواند به همان اندازه خسته کننده باشد.

مطالعه بیشتر: کمبود ویتامین D و ریزش مو

bs1 بازدید : 85 یکشنبه 30 آبان 1400 زمان : 16:58 نظرات (0)

ویتامین D یک ماده مغذی مهم است که برای سلامتی ما ضروری است. ایمنی را تقویت می کند، استخوان ها را قوی و پوست را سالم نگه می دارد، رشد سلول ها را تحریک می کند و به ایجاد فولیکول های موی جدید کمک می کند. شما در درجه اول از طریق قرار گرفتن در معرض نور خورشید ویتامین D را جذب می کنید، اما می توانید مکمل های غذایی مصرف کنید و برای افزایش میزان دریافت مواد مغذی، از غذاهای خاصی استفاده کنید.

تعدادی از علائم، مانند ریزش مو، زمانی رخ می دهد که بدن شما مقدار توصیه شده ویتامین D را نداشته باشد. کمبود ویتامین D با آلوپسی، که به عنوان طاسی نقطه ای نیز شناخته می شود، و تعدادی دیگر از شرایط سلامتی مرتبط است. اینها شامل نرم شدن استخوان، تراکم استخوان کم، آرتروز، بیماری قلبی و سرطان است.

دوزهای توصیه شده ویتامین D

توصیه می شود منبع معتبری که از سن 1 سالگی شروع می شود حداقل 600 واحد بین المللی (یا 15 میکروگرم) ویتامین D در روز دریافت کنید. نوزادان کمتر از 1 سال باید 400 واحد بین المللی ویتامین D دریافت کنند. در سن 70 سالگی، میزان مصرف پیشنهادی به 800 IU (یا 20 میکروگرم) می رسد. اگر در مورد مصرف ویتامین D خود نگران هستید، از پزشک خود در مورد بررسی سطح ویتامین D خود بپرسید. هنگامی که مقدار توصیه شده روزانه ویتامین D را دریافت می کنید، می توانید رشد مو، سلامت استخوان ها و تجزیه طبیعی کلسیم را حفظ کنید.

آیا کمبود ویتامین D باعث ریزش مو می شود؟

منبع معتبر تحقیقات نشان می دهد که کمبود ویتامین D در بدن شما می تواند منجر به ریزش مو شود. یکی از نقش های ویتامین D در تحریک فولیکول های موی جدید و قدیمی است. وقتی ویتامین D کافی در سیستم شما وجود نداشته باشد، رشد موهای جدید می تواند متوقف شود.

کمبود ویتامین D با آلوپسی، یک بیماری خود ایمنی که باعث ایجاد لکه های طاسی در پوست سر و سایر نواحی بدن می شود، مرتبط است. هم مردان و هم زنان می توانند آلوپسی را تجربه کنند. مطالعه دیگری که منبع معتبری است نشان داد که زنان 18 تا 45 ساله که آلوپسی یا سایر انواع ریزش مو را تجربه کرده‌اند، سطح ویتامین D پایینی دارند.

دلایل ناکافی بودن سطح ویتامین D شامل گذراندن زمان بیشتر در داخل خانه، استفاده از کرم های ضد آفتاب زیاد و نخوردن غذاهای مملو از مواد مغذی است.

اشکال ویتامین D

مکمل های ویتامین D

مولتی ویتامین ها معمولاً شامل تنها 400 واحد بین المللی ویتامین D هستند که کمتر از مقدار توصیه شده روزانه است. همچنین باید مقداری ویتامین D در رژیم غذایی خود دریافت کنید. پزشک شما می تواند سطح ویتامین D خون را بررسی کرده و دوز مکمل را تعیین کند. اگر سطوح بسیار پایین باشد، ممکن است پزشک شما دوزهای تجویزی بالا را توصیه کند. اطمینان حاصل کنید که مکمل را در طول وعده غذایی مصرف کنید تا بدن شما بتواند ویتامین محلول در چربی را به درستی جذب کند. نوزادانی که با شیر مادر تغذیه می شوند، مواد مغذی خود را از طریق شیر مادر دریافت می کنند. اگر یک مادر شیرده مقدار کافی ویتامین D در رژیم غذایی خود نداشته باشد، کودک او احتمالاً به مکمل ویتامین D نیاز خواهد داشت.

قرارگیری در معرض نور خورشید

اکثر مردم بخش عمده ویتامین D خود را از قرار گرفتن در معرض نور خورشید دریافت می کنند. سپری نکردن زمان کافی در زیر نور خورشید یا استفاده بیش از حد از کرم های ضد آفتاب، قرار گرفتن در معرض شما را محدود می کند، که می تواند منجر به کمبود ویتامین D شود. اگر بتوانید در یک روز آفتابی یک تور 15 دقیقه ای در محله خود داشته باشید. تعادل خوبی بین محافظت از پوست در برابر قرار گرفتن در معرض نور خورشید و جذب ویتامین D وجود دارد. اگر نمی توانید برای مدت طولانی زیر نور خورشید بمانید، سعی کنید زمان بیشتری را در نزدیکی پنجره ای که نور خورشید از آن می تابد بگذرانید.

غذاهای حاوی ویتامین D

خوردن یک رژیم غذایی سالم از غذاهایی که به طور طبیعی حاوی ویتامین D یا غنی شده با ویتامین D هستند می تواند سطح شما را بهبود بخشد. برخی از غذاها به طور طبیعی سرشار از مواد مغذی هستند. ماهی قزل آلا، ماهی خال مخالی و سایر ماهی های چرب، روغن کبد ماهی و چربی های حیوانی منابع بسیار خوبی هستند. در واقع، یک قاشق غذاخوری روغن کبد ماهی 340 درصد از ویتامین D روزانه شما را تامین می کند. اما می توانید محصولات غذایی غنی شده با ویتامین D مانند برخی از غلات، شیر و آب پرتقال را نیز مصرف کنید. با این حال، رژیم های گیاهخواری و وگان تمایل به کمبود ویتامین D کافی دارند، بنابراین در صورت پیروی از این شیوه زندگی ممکن است مکمل ها مورد نیاز باشد.

چشم انداز

مطالعات نشان می دهد که گیرنده های ویتامین D، به جای خود ماده مغذی، می توانند به تولید فولیکول های موی جدید و بازیابی رشد مو کمک کنند. یک مطالعه در سال 2014 که در Molecular Endocrinology منتشر شد، نشان داد که مو در موش ها دو هفته پس از معرفی گیرنده های ویتامین D در جوندگان پوچ VDR دوباره رشد کرد. اما تحقیقات علمی در مورد اینکه چه مدت طول می کشد تا موها دوباره رشد کنند - و اگر مقدار قابل توجهی از رشد مجدد مو وجود دارد - پس از افزایش مصرف ویتامین D و بهبود سطوح، کمیاب است. با این حال، شواهد حکایتی نشان می‌دهند که موها ممکن است در عرض دو ماه پس از درمان، ریزش متوقف و بازسازی شوند.

کمبود ویتامین D می تواند به تعدادی از علائم از جمله ریزش مو منجر شود. شما می توانید با گذراندن یک ساعت بیشتر در زیر نور خورشید یا با مصرف مکمل های ویتامین D که می توانید از سوپرمارکت یا داروخانه محلی خود با قیمت 10 دلار یا کمتر خریداری کنید، سطح مواد مغذی خود را افزایش دهید. اما مطمئن شوید که ابتدا با پزشک خود در مورد بهترین گزینه های درمانی برای ریزش مو ناشی از کمبود ویتامین D مشورت کنید.

منبع:

https://telegra.ph/%DA%A9%D9%85%D8%A8%D9%88%D8%AF-%D9%88%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%86-D-%D9%88-%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B4-%D9%85%D9%88-11-21

bs1 بازدید : 87 شنبه 29 آبان 1400 زمان : 17:16 نظرات (0)

مراقبت از پوست با لیزر در درمان های مدرن مراقبت از پوست بسیار مهم است زیرا منجر به سفت شدن پوست می شود. امروزه بسیاری از مردم از ایده انجام لیزر درمانی برای جوان‌تر نشان دادن پوست خود استقبال کرده‌اند و در نتیجه آن‌ها را خواهید دید که به سالن‌های زیبایی و سایر مراکز مراقبت از پوست می‌روند. با این حال می توان با در اختیار داشتن تجهیزات، لیزر درمانی پوست را در منزل انجام داد. لیزر سفت کننده پوست در خانه فواید زیادی دارد و در این مقاله قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که چرا انجام این روش در خانه اهمیت دارد. در این مقاله قصد داریم به این موضوع بپردازیم که چرا لیزر سفت کننده پوست در خانه بسیار مهم است.

باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می شود

یکی از دلایلی که لیزر سفت کننده پوست در منزل در زندگی روزمره ما بسیار مهم است این است که باعث صرفه جویی زیادی در زمان و هزینه می شود. برخلاف رفتن به سالن زیبایی برای انجام این عمل، شما می توانید آن را در راحتی در خانه خود انجام دهید. این امر باعث صرفه جویی در زمان و هزینه شما می شود، به ویژه با توجه به اینکه برای دریافت درمان مجبور نیستید از خانه خود حرکت کنید. علاوه بر این، نیازی به پرداخت هزینه برای خدمات ندارید و این باعث صرفه جویی بیشتر در هزینه شما می شود.

راحت می شود

داشتن لیزر سفت کننده پوست در خانه بسیار راحت است زیرا انجام این درمان را آسان می کند. بسیاری از افراد دریافته اند که رفتن به جلسات درمانگر دشوار است، اما وقتی نوبت به انجام لیزر سفت کننده پوست در خانه می شود، این روش بسیار آسان می شود. زیرا این تجهیزات همیشه آماده و در دسترس هستند تا در منزل به شما خدمت کنند. در نتیجه شما می توانید در هر زمانی از شبانه روز درمان را انجام دهید. این شما را از بسیاری از مشکلاتی که در غیر این صورت هنگام مراجعه برای درمان با آن مواجه می‌شد، نجات می‌دهد.

افتخار خدمات خانگی

یکی دیگر از مزایای مهمی که از داشتن لیزر سفت کننده پوست خود در خانه به دست می آورید، افتخاری است که با داشتن لیزر سفت کننده پوست در خانه همراه است. این به این دلیل است که با دانستن اینکه می‌توانید درمان را در هر زمانی از روز یا شب انجام دهید، خیالتان راحت است. این بدان معناست که شما می توانید تصمیم بگیرید که درمان را در زمان دلخواه یا راحت انجام دهید و این باعث می شود که احساس اعتماد به نفس و خوشحالی داشته باشید.

ارزش عالی برای پول

اگرچه خرید لیزر سفت کننده پوست در خانه در ابتدا گران به نظر می رسد، اما در درازمدت از ارزش بالایی برای پول برخوردار خواهید شد. این تضمین می کند که سرمایه گذاری شما در لیزر سفت کننده پوست در خانه نتیجه داده است. در دراز مدت متوجه خواهید شد که داشتن دستگاه در خانه ارزان تر است.

bs1 بازدید : 101 شنبه 29 آبان 1400 زمان : 17:13 نظرات (0)

کاشت ابرو به عنوان یکی از روش‌‎های دائمی پرپشت شدن دوباره ابروها امروزه مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است. به گونه‌‎ای که افرادی که از سایر روش‌‎ها چون تاتو و هاشور و... نتیجه‎‌ی مطلوبی دریافت نکردند با انجام کاشت، تغییرات بسیار خوبی را در چهره و پرپشت شدن ابروهای خود احساس می‌کنند.

image_7ebda3b489ebeb6714ab5f8f8d3541448ba3073b.png

کاشت ابرو یک عمل زیبایی است که در آن پیوند مو به ابروی شما منتقل می شود. کاشت ابرو با این هدف انجام می شود که این پیوندهای مو باعث رشد موهای جدید شود و شکل ابروها تغییر کند.در روش کاشت مو، شاخه های مو از محل اهدا کننده استخراج می شوند و در نواحی ابرو قرار می گیرند که رشد کمتری دارند.جالب است بدانید که تنها خانم ها کاشت مو را انجام نمی دهند، بلکه این روش در بین آقایان نیز بسیار رایج شده است.  اما با توجه به این که هزینه‎‌ی کاشت ابرو به نسبت به سایر روش‎‌ها بالاتر می‌‎باشد، نیاز است در خصوص انجام این عمل تحقیقات بیشتری صورت بگیرد تا مناسب‎‌ترین مرکز چه از لحاظ قیمت و چه از لحاظ کیفیت خدمات انتخاب شود. همچنین از آنجایی که با افزایش تعداد مراکز کاشت مو و ابرو در هر شهر، رو به رو هستیم می‎‌بایست هر متقاضی انجام کاشت در خصوص اعتبار این مراکز تحقیق فرماید تا بتواند بهترین نتیجه‎‌ی ممکن را از ابروی کاشته شده خود حاصل نماید.

ممکن است شما هم روش‎‌های متعددی از دارو و قرص گرفته تا انواع تاتو و هاشور و میکرو بیلدینگ را برای به دست آوردن دوباره‎‌ی موهای ابروی خود استفاده کرده‌‎ باشید اما با نتیجه‎‌ دلخواه و مطلوبی رو به رو نشده و حتی گاهی با ریزش بیشتر ابرو مواجه شده باشید. در چنین مواقعی بهتر است از انجام کارهای بیهوده دست برداشته و یک راست به سراغ النا کلینیک مرکز کاشت مو و ابرو بروید. در مراکز کاشت ابرو با انجام مشاوره‎‌های مفید قبل از جراحی که اغلب رایگان هستند، فرد از اطلاعات مخصوصی چون قیمت کاشت و میزان گرافت‎‌هایی که احتیاج دارد و یا این که حالت ابرویی که مناسب چهره‌‎ی وی است مشورت گرفته و پس از کسب اطلاعات و در نظر گرفتن عوامل مختلف و مطلع ساختن پزشک از سابقه‎‌ی بیماری‎‌های خود به تصمیمی قاطعانه در خصوص این امر دست ‎‌یابد.

آشنایی با کاشت ابروی طبیعی

به طور کلی کاشت ابرو به دو صورت مصنوعی و طبیعی صورت می‎‌پذیرد که در روش مصنوعی ابرو رشد نکرده و نمی‌توان در آن تغییراتی ایجاد کرد. این در حالی است که در کاشت ابروی طبیعی فرد می‌تواند با ابروی کاشته شده همانند قبل برخورد کند و آن را کوتاه کرده و یا به رنگ دلخواه خود در بیاورد. کاشت ابرو طبیعی همانند کاشت مو به یک منطقه‎‌ای تحت عنوان بانک مو احتیاج داشته تا پزشک با استفاده از موهای این قسمت گرافت‎‌های مناسبی را برای قرارگیری در ناحیه ابرو برداشت کند. مهم‎‌ترین قسمتی که به عنوان ناحیه‎‌ی بانک مو در این نوع کاشت عنوان می‌شود، موهای کناره‌ی گوش است که از لحاظ نحوه‎‌ی خواب و ظرافت و.. شباهت زیادی به موهای خود ابروی فرد دارند، می‎‌باشند.  پزشک با برداشتن تعداد گرافت‎‌های مشخصی بسته به نوع طراحی ابرو و مدلی که مشتری انتخاب نموده و پُری و خالی بودن ابروی او اقدام به کاشت ابرو از طریق یکی از روش‌‎های موجود در حال حاضر چون fut، sut، fit  نموده و ابرویی طبیعی با ظاهری زیبا را برای شخص به وجود می‌‎آورد.

کدام مرکز کاشت ابرو مناسب‎‌تر است؟

پس از آشنایی بیشتر با کاشت ابروی نیاز است در خصوص بهترین کلینیک کاشت ابرو تحقیق کرده و بر اساس ویژگی‎‌های آن به انتخاب مرکزی مناسب بپردازید تا از کاشت و چهره‌‎ی جدید خود که به واسطه‎‌ی کاشت ابروی مناسب چهره‌‎ی شما ایجاد شده تا سال‎‌ها رضایت داشته باشید.

بهترین قیمت کاشت ابرو طبیعی با ماندگاری بالا در النا کلینیک

  • مرکزی با متخصصین برتر؛ مراکز کاشت ابرویی که فاقد متخصص پوست و مو و زیبایی بوده از اعتبار کافی برخوروردار نمی‎‌باشند چرا که یک پزشک پس از قبولی در تخصص، سال‌‎ها بر روی موضوعات متفاوت کارکرده و بر اساس دانشی که در حوزه‎‌ی کاری خود به دست آورده اقدام به انجام جراحی‎‌های حساسی چون کاشت ابرو و مو می‎‌نماید. از این‌رو مرکزی برای کاشت ابروی خود انتخاب کنید که اولاً پزشکان متخصصی در آن حضور داشته باشند و ثانیاً این متخصصین از تجربه و مهارت کافی در انجام جراحی برخوردار باشند که اطلاع از مهارت و تجربه پزشک از طریق مشاهده‎‌ی نمونه‎‌کارهای وی و یا صحبت با مراجعین و یا حتی صحبت با پزشک در حین مشاوره قبل از انجام جراحی مشخص خواهد شد.
  • استفاده از جدیدترین و بهترین تجهیزات؛ پیشرفته بودن تجهیزات یک کلینیک می‌تواند نشان‌دهنده‌‎ی ارزش قائل شدن آن برای مراجعین خود باشد؛ چرا که تجهیزات مدرن در راستای کاهش درد بیماران و موفقیت بیشتر در جراحی تولید و عرضه می‌شود. همچنین تجهیزات جدید به نسبت نوع قدیمی خود دقت بیشتری را برای پزشک در هنگام قرار دادن و یا برداشتن تعداد مشخصی از گرافت‎‌ها حاصل کرده و در نتیجه احتمال خطا در جراحی را کاهش خواهند داد.
  • محیطی ارام و صمیمی؛ کاشت ابرو به هر حال یک نوع جراحی محسوب شده و استرس‎‌های خاص خود را به همراه دارد که این استرس با شلوغ بودن محیط کلینیک و یا بداخلاقی کارکانان بیشتر خواهد شد. بنابراین توصیه می‌شود که برای آرامش خود حتماً مراکزی صمیمی‌‎تر و آرام‎‌تر را انتخاب نمایید تا هم با استرس زیاد دچار مشکلات مختلفی در هنگام جراحی نشوید و هم این که بتوانید از کارکنان خوش اخلاق کلینیک مد نظرخود اطلاعاتی در خصوص مراقب‎‌های پس از جراحی و یا سؤالاتی که ممکن است چند روز پس از جراحی برایتان ایجاد شود را بپرسید.
  • مرکزی با خدمات بهتر و قیمت مناسب‎‌تر؛ در حقیقت درست است که یک متخصص برای کسب مهارت، تجربه و دانش، زحمت کشیده و برای راه‌اندازی کلینیک هزینه‎‎‌های بسیاری را متحمل شده اما با وجود تمام این‎‌ها می‌‎بایست هزینه کاشت ابرو و دیگر خدمات خود را با قیمت مقرون به صرفه‎‌ای به مراجعین ارائه کند. با این وجود این باید بدانید هزینه کاشت ابرو به بسیاری عوامل از جمله مهارت پزشک، اعتبار کلینیک، روش مورد استفاده برای کاشت و تعداد گرافت های لازم برای پیوند بستگی دارد. به همین دلیل توصیه می‌شود حتماً به مراکزی که قیمت‎‌های مصوب را  با بهترین کیفیت ارائه می دهند، مراجعه کنید. برای اطلاع از هزینه کاشت ابرو طبیعی و کلیه عوامل تاثر گذار بر آن روی لینک زیر کلیک کنید :

https://elenaclinic.com/fa/مقالات/هزینه-کاشت-ابرو

بهترین قیمت کاشت ابرو طبیعی با ماندگاری بالا در النا کلینیک

قیمت کاشت ابرو در النا کلینیک چه مقدار است؟

قیمت کاشت ابرو در مواجه با موارد مختلف، متفاوت بوده و نمی‌توان یک قیمت کاملاً ثابتی را برا آن عنوان کرد. در حقیقت عوامل متفاوتی چون تعداد گرافت‎‌های مورد نیاز، نیاز به ترمیم  و... بر روی قیمت نهایی کاشت در این کلینیک تأثیرگذار است و هر شخص می‎‌بایست پس از انجام مشاوره و ویزیت توسط پزشک از قیمت کاشت ابروی خود اطلاع یابد.

جهت انجام مشاوره برای کاشت ابرو طبیعی و انجام جراحی کاشت توسط النا کلینیک می‌توانید به آدرس https://elenaclinic.com مراجعه نمایید. این مرکز با اتکا به تجربه‌‎ای که با انجام هزاران عمل موفق حاصل شده و همچنین به واسطه‎‌ی به کارگیری مدرن‌‎ترین دستگاه‎‌های روز دنیا در زمینه‎‌ی انواع خدمات زیبایی و سلامتی در خدمت شما عزیزان می‌‎باشد. یکی از هدف‎‌های این مرکز ارائه خدمات زیبایی در محیطی صمیمی با رعایت اصول نوین پزشکی می‌‎باشد.

bs1 بازدید : 95 شنبه 29 آبان 1400 زمان : 17:11 نظرات (0)

با افزایش سن، پوست ما تغییر می کند. پوست ما با ایجاد چین و چروک کمتر انعطاف پذیر می شود. پوست مرده مانند گذشته به راحتی از بین نمی رود و باعث می شود پوست ما کدر به نظر برسد. ما هر کاری که انجام می دهیم تا کمتر دیده شوند، برای راحتی خود جای زخم های ناخواسته داریم.

اینها برخی از دلایلی است که می توان به یک لایه برداری شیمیایی احتمالی توجه کرد.

لایه برداری شیمیایی دقیقا چیست؟

لایه برداری شیمیایی یکی از کارهایی است که می توان برای سفت کردن پوست و بهبود ظاهر انجام داد. لایه برداری شیمیایی بیشتر روی پوست گردن، صورت و/یا دست انجام می شود. محلول شیمیایی که استفاده می‌شود لایه‌برداری می‌کند و پوست مرده را تشویق می‌کند تا پوست کنده شود و پوست جدیدی که بازسازی می‌شود را به شادابی و شادابی تشویق می‌کند.

چه نوع لایه برداری شیمیایی وجود دارد؟

سه نوع مختلف لایه برداری شیمیایی وجود دارد:

لایه برداری ناهار یا لایه برداری فوق طبیعی – این لایه برداری برای از بین بردن تغییر رنگ خفیف پوست و بهبود پوست خشن یا بسیار خشک انجام می شود تا حس شادابی به شما بدهد. لایه برداری سطحی تنها لایه بیرونی پوست را تغییر می دهد.
لایه برداری متوسط ​​– این لایه برداری لایه های میانی و خارجی پوست را تغییر می دهد. اگر پوستی با لکه های پیری، چین و چروک، خطوط ریز، کک و مک و تغییر رنگ خفیف پوست دارید، این درمان برای شما مناسب است.
لایه برداری عمیق - این لایه برداری برای نفوذ به لایه های میانی و عمیق تر پوست استفاده می شود. این درمان تمایل دارد لکه های پیری، خطوط، کک و مک و تغییر رنگ متوسط ​​پوست را از بین ببرد و تنها یک بار باید انجام شود.


چه زمانی نباید لایه برداری شیمیایی را در نظر بگیرید؟

قبل از اینکه بتوانید لایه برداری شیمیایی را انجام دهید، باید مطمئن شوید که با یک متخصص پوست صحبت کنید تا مطمئن شوید که می توانید این فرآیند را انجام دهید. این فرآیند به مواد شیمیایی و اسیدهای زیادی نیاز دارد، بنابراین مطمئن شوید که این بهترین گزینه برای شماست. اینها مواد شیمیایی هستند که وارد بدن شما می شوند، بنابراین هیچ کس که باردار یا شیرده است نباید لایه برداری شیمیایی را در نظر بگیرد. همچنین، به متخصص پوست اشاره کنید که چه داروهایی مصرف می کنید تا مطمئن شوید که هیچ واکنشی از سوی مواد شیمیایی لایه بردار و داروهای شما وجود نخواهد داشت.

این همه مصرف مواد شیمیایی و اسیدی روی پوست من، آیا آسیب می بیند؟

ملایم ترین لایه برداری، سطحی یا هنگام ناهار، باعث ایجاد گزیدگی روی پوست شما می شود، جایی که مواد شیمیایی استفاده شده است. قرمزی، تحریک و پوسته پوسته شدن ناحیه تحت درمان، چند واکنش دیگر هستند که ممکن است پس از لایه برداری شیمیایی رخ دهند. به هر حال پوست حساس شما جایگزین پوست مرده قدیمی شد!

قبل از تصمیم گیری برای لایه برداری شیمیایی، حتما تحقیقات بیشتری انجام دهید و در مورد وضعیت خود با یک متخصص پوست صحبت کنید.

پوستی که در آن است را دوست داشته باشید.

bs1 بازدید : 92 سه شنبه 18 آبان 1400 زمان : 11:07 نظرات (0)

امیدواریم تا به حال شنیده باشید که کرم ضد آفتاب چقدر برای سلامت کلی و ظاهر پوست شما مهم است. استفاده از کرم ضد آفتاب هر روز بخش مهمی از روتین مراقبت از پوست شما است و بدون آن، پوست حساس صورت خود را در معرض آسیب های غیرضروری ناشی از قرار گرفتن در معرض آفتاب قرار می دهید. ما با میشل فریز خودمان که به مدت 8 سال با متخصصان پوست کیت سامرویل به عنوان یک متخصص زیبایی در کلینیک ملروز پلیس ما همکاری داشته است تماس گرفتیم تا او را در مورد پنج مزیت اصلی استفاده از کرم ضد آفتاب دریافت کنیم:

پوست صورت را یکدست نگه می دارد

استفاده از کرم ضد آفتاب روی صورت به حفظ یکنواختی پوست کمک می کند. آسیب های ناشی از نور خورشید یکی از دلایل متعدد ناهمواری رنگ پوست است و کرم ضد آفتاب روزانه به جلوگیری از این عوارض کمک می کند.

محافظت در برابر آفتاب

یکی از بارزترین و قابل توجه ترین مزایای کرم ضد آفتاب این است که از پوست شما در برابر طیف وسیع اشعه های مضر UV خورشید محافظت می کند. کرم ضد آفتاب در واقع نفوذ اشعه ماوراء بنفش به پوست و ایجاد انواع اختلالات پوستی را به حداقل می رساند. حتی خفیف‌ترین آفتاب‌سوختگی‌ها [2] می‌تواند اثرات مخربی داشته باشد، بنابراین محافظت از پوست مهم است.

به محافظت در برابر علائم مشهود پیری زودرس کمک می کند

همه ما خواهان داشتن پوستی جوان، درخشان و سالم هستیم. اما قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید می تواند ظاهر خطوط ریز و چین و چروک را افزایش دهد [3]. به عبارت دیگر، استفاده از کرم ضد آفتاب می تواند به محافظت در برابر اثرات مضر پیری زودرس یا پیری پوست کمک کند.

خطر ابتلا به سرطان را کاهش می دهد

خوشبختانه کرم ضد آفتاب در کاهش خطر ابتلا به انواع سرطان های پوست به ویژه ملانوم بسیار موثر است [4]. این نوع سرطان پوست به‌شدت تهاجمی شناخته می‌شود و می‌تواند برای بسیاری از زنان، به‌ویژه آن‌هایی که در دهه ۲۰ زندگی‌شان هستند، تهدیدکننده زندگی باشد. با این حال، شما باید روزانه از ضد آفتاب استفاده کنید تا محافظت تجمعی در طول روزها و ماه ها را مشاهده کنید.

به طور کلی پوست سالم

میشل به مشتریان خود تاکید می کند که "در صورت استفاده از کرم ضد آفتاب، پوست سالم تر است." پروتئین های ضروری در پوست مانند کراتین هنگام استفاده از ضد آفتاب محافظت می شوند. این پروتئین ها در درجه اول مسئول صاف و سالم نگه داشتن پوست از نظر ظاهر و عملکرد هستند.

انتخاب یک محصول

اکثر مراجعین از فکر استفاده از ضد آفتاب هر روز می ترسند. خیلی ها نگران هستند که لوسیون های ضد آفتاب باعث ترکیدن آنها، چرب به نظر رسیدن پوستشان و بدتر از همه آنها بوی ضد آفتاب در تمام طول روز شود! خوشبختانه، محصولات مراقبت از پوست راه طولانی را طی کرده اند و برای دستیابی به مزایای عالی استفاده روزانه از کرم ضد آفتاب، نیازی به استفاده از کرم ضد آفتاب لزج الداسکول هر روز نخواهید داشت. نوع محصولی که استفاده می‌کنید به مدت زمانی که می‌خواهید در معرض نور خورشید قرار بگیرید و فعالیت‌هایی که انجام می‌دهید بستگی دارد، اما برای اهداف ما، ما بر روی محصولات ضد آفتابی تمرکز می‌کنیم که برای استفاده روزانه بهترین هستند، نه روز در ساحل

متأسفانه برای بیشتر افراد، یک روز معمولی شامل مدت زمان طولانی در زیر نور خورشید نمی شود. این بدان معناست که محافظت روزانه شما در برابر نور خورشید احتمالاً نیازی به بیش از 35 تا 50 SPF ندارد، اگرچه می‌خواهید کرمی را پیدا کنید که دارای محافظت وسیع الطیف باشد تا اطمینان حاصل شود که در برابر همه اشعه‌های مضر خورشید محافظت می‌شوید - ما این کار را نمی‌کنیم. وارد جزئیات شوید، اما چند نوع مختلف وجود دارد. علاوه بر این، هنگام انتخاب محصول، باید نوع پوست خود را نیز در نظر بگیرید. پوست های مستعد آلرژی یا آکنه از محصولات بدون عطر و مواد نگهدارنده سود می برند، در حالی که افرادی که پوست خشک دارند می خواهند به دنبال مرطوب کننده های روزانه با ضد آفتاب اضافه شوند.

همه چیز در مورد یافتن محصولات ضدآفتاب مناسب برای خود، پوست و روتین شماست. در کیت سامرویل، ما حفاظت از آفتاب را جدی می گیریم. به همین دلیل است که ما یک کرم ضد آفتاب با طیف وسیع SPF 50 با SPF بدون عارضه تولید کرده‌ایم که به عنوان یک اسپری آرایشی عمل می‌کند و درخشندگی را کاهش می‌دهد و روکشی مات برای صورت شما فراهم می‌کند. پودر سیلیکون منتشر کننده سبک ظاهر خطوط و چین و چروک ها را نرم می کند در حالی که SPF برای محافظت در برابر اثرات مضر اشعه UV خورشید عمل می کند. اگر پوست شما به ویژه حساس است، ما همچنین یک ضد آفتاب معدنی برای صورت تولید کرده‌ایم که به راحتی می‌توان آن را زیر آرایش قرار داد. این فرمول نه تنها در برابر اشعه های UVA و UVB، بلکه در برابر نور آبی نیز محافظت می کند.

استفاده روزانه از کرم ضد آفتاب ممکن است یک مرحله غیر ضروری برای افزودن به رژیم مراقبت از پوست شما به نظر برسد، به خصوص اگر فقط از ماشین به محل کار خود می روید و دوباره برمی گردید، اما برای حفظ سلامت پوست شما بسیار مهم است.

bs1 بازدید : 91 سه شنبه 18 آبان 1400 زمان : 10:57 نظرات (0)

لاک ناخن حاوی حلال هایی است که می تواند بیشتر سطوح را لکه دار کند. اگر سریع عمل کنید، می توانید همه چیز را از چوب گرفته تا لباس پاک کنید. بیشتر راه حل ها را می توان در خانه پیدا کرد، مانند اسپری مو و الکل.


در هر زندگی، کمی لاک ناخن باید بیفتد. به این ترتیب، این اغلب منجر به لکه اجتناب ناپذیر می شود، به خصوص از آنجایی که اکثر فرمول های لهستانی حاوی مواد شیمیایی و حلال های خاصی هستند (مانند اتیل استات، بوتیل استات یا الکل) که اگر به مدت کافی روی آن باقی بمانند، می توانند تقریباً هر سطحی را از بین ببرند. به علاوه، اگرچه ممکن است در هر سناریویی وسوسه انگیز باشد که به پاک کننده ناخن بپردازید، اما گاهی اوقات می تواند اوضاع را بدتر کند.

لاک ناخن


گفتنی است، فقط به این دلیل که شما به طور تصادفی کمی لاک روی دامن، میز، کاناپه یا فرش خود ریختید، به این معنی نیست که چیزها باید برای همیشه آنجا بمانند. هرچه سریعتر عمل کنید، وضعیت بهتری خواهید داشت و اکثر مواد به محصولاتی که قبلاً در خانه دارید پاسخ خوبی می دهند. راهحلهای آسان ما برای از بین بردن لکههای پولیش را در زیر ببینید - و منظور ما همه چیز است.
چگونه لاک ناخن را از سطوح چوبی پاک کنیم


قانون اول: از لاک پاک کن روی چوب استفاده نکنید. در واقع پایانه ها را خراب می کند و لکه های جدید، شاید بدتر از آن، باقی می گذارد. هر چند نگران نباشید، زیرا در واقع یک راه بسیار آسان برای رفع مشکل پولیش روی چوب وجود دارد. کافی است روی لاک خود را با مقدار زیادی اسپری مو بپاشید (ما آکوا نت را دوست داریم، اما در واقع هر فرمولی این کار را انجام می دهد)، اجازه دهید حدود 20 ثانیه بماند و سپس آن را پاک کنید. ممکن است لازم باشد این روند را چند بار تکرار کنید، اما این کار بسیار بهتر از داشتن مبلمان لکه دار است.


نحوه پاک کردن لاک ناخن از روی پارچه


احتمالاً یکی از رایج ترین مشکلات لهستانی است، این نیز مشکلی است. پاک کننده ناخن می تواند با برخی از رنگ ها و پارچه ها تداخل داشته باشد (در واقع استات را ذوب می کند)، بنابراین قبل از استفاده از آن یک آزمایش نقطه ای انجام دهید. اگر از پاک کننده روی پارچه خود استفاده می کنید، مطمئن شوید که بلافاصله بعد از شستشو آن را بشویید. و اگر پاک کننده گزینه ای نیست، همیشه می توانید اسپری مو را امتحان کنید. حلال خشکشویی معمولاً میتواند لاک را پاک کند، بنابراین اگر نمیتوانید آن را در خانه بیرون بیاورید، از ریختن آن به پاککنندههایتان نترسید.


چگونه لاک ناخن را از موهای خود پاک کنیم


اگر عجله داشتید و در نهایت هم ناخن هایتان را خراب کردید و هم موهایتان را رنگ کردید، راه حل بسیار ساده است. اگر پولیش هنوز خیس است، کافی است مقداری لاک پاک کن غیر استونی بردارید و آن را روی انتهای صیقلی بکشید. اگر از قبل خشک شده است، مقداری نرم کننده یا روغن را به آرامی روی موهای خود بزنید تا بتوانید تکه های لاک را بیرون بکشید.


چگونه لاک ناخن را از فرش خارج کنیم


اولین چیزی که باید در نظر بگیرید: فرش شما چه رنگی است؟ اگر روشن یا سفید است، استفاده از لاک پاک کن غیر استونی احتمالا بهترین گزینه برای شما خواهد بود. اگر تاریک است و مطمئن نیستید که آیا رنگ ممکن است با آن تداخل داشته باشد، سعی کنید اسپری مو بریزید یا الکل بمالید و سپس با یک اسفنج یا حوله کاغذی لاک را پاک کنید. تسلیم نشوید اگر به نظر می رسد که پولیش همچنان در حال آمدن است - شما می خواهید آخرین ذره را بیرون بیاورید.


چگونه لاک ناخن را از شلوار جین پاک کنیم؟


هر کاری که انجام می‌دهید، لکه را مالش ندهید - این می‌تواند لکه را در پارچه بنشیند و اوضاع را بدتر کند. در عوض، با یک سطح سخت، چیزی مانند یک چاقوی پلاستیکی یا کارت اعتباری تاریخ مصرف گذشته را بردارید تا لاک اضافی را بردارید. هنگامی که تا آنجا که می توانید از لاک خارج کردید، یک حلال تمیز کننده خشک را به محل مورد نظر بمالید (اگر شلوار جین شما سفید است، می توانید از پراکسید هیدروژن نیز استفاده کنید) و به آرامی با یک پارچه تمیز آن را پاک کنید تا خشک شود.

bs1 بازدید : 103 چهارشنبه 12 آبان 1400 زمان : 16:29 نظرات (0)

شما نیز به دنبال خرید باکیفیت ترین و بهترین گوشی گیمینگ 1400 هستید؟ می دانید که جهت خرید ایده آل ترین گوشی موبایل برای گیمینگ1400، بایستی از کجا اقدام نمود؟

امروزه بازی های ویدیویی و کنسولی، جای خود را به بازی های اینترنتی داده اند که شما می توانید به راحتی بازی مورد نظر خود را، بر روی گوشی موبایل خود نصب نموده و سپس با خیال راحت به فکر برنده شدن باشید. در نظر بگیرید که تمام گوشی های هوشمند موجود در بازار، مناسب برای نصب کردن بازی های متعدد نبوده و کاربران نمی توانند بازی های پر حجم و سنگین را، بر روی بسیاری از گوشی های موبایل هوشمند، نصب کنند. اگر هدف شما از خرید گوشی موبایل، گیمینگ می باشد، توصیه می شود که حتما خرید گوشی هایی را، در اولویت خود قرار دهید که ویژگی های لازم را برای گیمینگ داشته باشد. همچنین برای آشنایی با ایده آل ترین گوشی موبایل برای گیمینگ، می توانید از فروشگاه اینترنتی پیشاهنگی اقدام نموده و یکی از مناسب ترین گوشی های مذکور را، خریداری کنید. معروف ترین و بهترین گوشی گیمینگ بازار، عبارتند از:

 

  • گوشی موبایل ایسوس روگ 5
  • گوشی موبایل لیژن ایسوس
  • گوشی موبایل نوبیا رد 5 جی مجیک
  • گوشی موبایل شیائومی بلک شارک
  • گوشی موبایل سامسونگ اولترا اس 21
  • گوشی موبایل آیفون 12 پرومکس
  • گوشی موبایل وان پلاس 9 پرو

 

توصیه می شود که حتما قبل از خرید ایده آل ترین گوشی موبایل برای گیمینگ، مطالب دقیق و کاملی را، از مشخصات مربوط به گوشی مدنظرتان، به دست آورید و سپس فرایند خرید آنلاین را، سپر نمایید. در قسمت های بعدی مقاله می خواهیم در مورد مشخصات مربوط به بهترین گوشی گیمینگ بازار، صحبت نماییم. با ما همراه باشید.

 

 

بهترین گوشی های گیمینگ سال 1400: گوشی موبایل ایسوس روگ 5

 

همانطور که در قسمت قبلی نیز اشاره شد، امروزه بسیاری از مردم به دنبال تهیه بهترین گوشی گیمینگ بازار هستند، تا از این راه بتوانند متنوع ترین بازی های موجود در جهان را، بر روی گوشی موبایل خود نصب کرده و لحظات هیجان انگیزی را، تجربه کنند. بدون شک یکی از بهترین و ایده آل ترین گوشی موبایل برای گیمینگ را، گوشی موبایل ایسوس روگ 5 شکل داده است که با داشتن مشخصات بی نظیر خود، توانسته است، توجه بسیاری از خریداران و کاربران را، در سراسر جهان، به سوی خود جذب کند. سیستم عامل و قطعات سخت افزاری مورد استفاده در طراحی گوشی یاد شده، بسیار قدرتمند بوده و کاربران می توانند متنوع ترین بازی ها را، در گوشی ایسوس مذکور، نصب نمایند. مهمترین مشخصات متعلق به گوشی موبایل ایسوس روگ 5، عبارتند از:

 

باتری: شش هزار میلی

دوربین سلفی: 24 مگاپیکسل

حافظه رم: 8-16-12

حافظه داخلی: 256 – 128

سیستم اندروید : 11

نرخ لمس: 300 هرتز

نرخ مربوط به نوسازی: 144 هرتز

چیپست: اسنپدراگون 888

کارت گرافیک: مخصوص گیمینگ

شارژر: 65 واتی

بلندگوی بسیار عالی

 

 

بهترین گوشی های گیمینگ سال 1400: گوشی موبایل لیژن لنوو

 

یکی از بهترین گوشی گیمینگ بازار را، گوشی موبایل لیژن لنوو شکل داده است که با داشتن طراحی بسیار جذاب و شگفت انگیز خود، توانسته از فروش بسیار بالایی، برخوردار باشد. اصلی ترین ویژگی مربوط به گوشی یاد شده، نمایشگر بسیار بزرگ و ایده آل آن بوده که شما نیز میتوانید تصاویر مربوط به گوشی موبایل لیژن لنوو را، از وب سایت پیش روی خود، مورد بررسی قرار دهید. اصلی ترین مشخصات مربوط به گوشی موبایل لیژن لنوو، عبارتند از:

 

چیپست: اسنپدراگون 888

سخت افزار بسیار قوی

شارژر: 90 واتی

رم: 16 – 12 گیگابایت

حافظه ی داخلی:256 – 512 گیگابایت

سیستم اندروید: 11

نمایشگر: 6.92 اینچ

رزولوشن نمایشگر: 2460*1080 پیکسل

نرخ نوسازی: 144 هرتز

دوربین اصلی: 64 و 16 مگاپیکسل

دوربین جلویی: 44 مگاپیکسل

باتری: 5500 میلی

 

بهترین گوشی های گیمینگ 1400: گوشی موبایل نوبیا 5 جی مجیک

در بررسی لیست مربوط به بهترین گوشی گیمینگ بازار، می توان گوشی موبایل نوبیا 5 جی مجیک را، مورد مشاهده قرار داد که در حال حاضر از محبوب ترین و بی نظیرترین گوشی های مورد استفاده توسط بسیاری از جوان ها، می باشد. اگر شما هم به دنبال خرید ایده آل ترین گوشی موبایل برای گیمینگ هستید، می توانید خرید گوشی یاد شده را، در اولویت خود قرار دهید. مهمترین مشخصات مربوط به گوشی نوبیا 5 جی مجیک، عبارتند از:

 

باتری: 4500 میلی

حافظه رم: 8 و 12 گیگابایت

حافظه داخلی: 265 و 128 گیگابایت

دوربین های اصلی سه گانه: 2+64+8 مگاپیکسل

دوربین سلفی: 8 مگاپیکسل

پردازنده: اسپندراگون 865

سیستم اندروید: 10

فناوری شوک 4 بعدی

مناسب برای بازی های تفنگی

مجهز به فناوری خنک کننده

ابعاد و وزن بسیار مناسب

بهترین گوشی های گیمینگ 1400: گوشی موبایل شیائومی بلک شارک

یکی از پرفروش ترین و بهترین گوشی گیمینگ بازار را، گوشی موبایل شیائومی بلک شارک، شکل داده است که ویژگی های بسیار بی نظیری را، داشته و قیمت مناسبی نیز دارد. مهمترین مشخصه های مربوط به گوشی موبایل شیائومی بلک شارک، عبارتند از:

 

نمایشگر: 6.67 اینچ

رم: 12 – 6 گیگابایت

دوربین اصلی: 48+5+8 مگاپیکسل

باتری: 4500 میلی

دوربین سلفی: 20 مگاپیکسل

حافظه داخلی: 128 و 256 گیگابایت

سیستم اندروید: 11

رزولوشن نمایشگر: 2400*1080 پیکسل

پردازنده: اسپندراگون 870

نرخ نوسازی: 144 هرتز

روشنایی: 300 نیت

بهترین گوشی های گیمینگ 1400: گوشی موبایل سامسونگ اولترا اس 21

اگر به دنبال خرید ارزان ترین و بهترین گوشی گیمینگ بازار هستید، می توانید گوشی موبایل سامسونگ اولترا اس 21 را، با دقت بالایی، مورد بررسی قرار دهید. ایده آل ترین گوشی موبایل برای گیمینگ معمولی را، گوشی مذکور شکل داده است. مهمترین ویژگی های مربوط به گوشی موبایل سامسونگ اولترا اس 21، عبارتند از:

 

حافظه داخلی: 256 و 128 گیگابایت

رم: 8 و 6 گیگابایت

باتری: چهار هزار میلی

دوربین سلفی: 10 مگاپیکسل

دوربین های اصلی با لنز: 64+12+12 مگاپیکسل

اندروید: 11

نمایشگر: 6.2 اینچ

رزولوشن: 2400*1080

نرخ نوسازی: 120 هرتز

پردازنده: اسپندراگون 888

عملکرد قدرتمند

قیمت مناسب

 

بهترین گوشی های گیمینگ 1400: گوشی موبایل آیفون 12 پرومکس

گوشی موبایل آیفون 12 پرومکس، یکی از بی نظیرترین و بهترین گوشی گیمینگ بازار، به شمار می آید که از طراحی بسیار مدرن و لوکسی برخوردار است. پیشنهاد می کنیم که قبل از خرید گوشی مذکور، مشخصات مربوط به آن را، مورد مطالعه قرار داده و با آگاهی بیشتری، اقدام به ثبت سفارش داشته باشید. اصلی ترین مشخصات مربوط به گوشی موبایل آیفون 12 پرومکس، عبارتند از:

 

باتری: 3687 میلی

دوربین اصلی: 13 و 12 مگاپیکسل

نمایشگر: 6.7 اینچ

رزولوشن نمایشگر: 2778*1284

نرخ نوسازی: 60 هرتز

دوربین سلفی: 12 مگاپیکسل

پردازنده: اپل A14 Bionic

رم: 6 گیگابایت

حافظه داخلی: 512 و 256 و 128 گیگابایت

بهترین گوشی های گیمینگ 1400: گوشی موبایل وان پلاس 9 پرو

 

اگر همچنان به دنبال آشنایی با بهترین گوشی گیمینگ بازار هستید، می توانید گوشی موبایل وان پلاس 9 پرو را، در بررسی خود قرار دهید. گوشی یاد شده امروزه یکی از ایده آل ترین گوشی موبایل برای گیمینگ، به شمار می آید که ناب ترین ویژگی ها و مشخصات را نیز، به خود اختصاص داده است. همچنین شما می توانید گوشی های گیمینگ مختلف را، از وب سایت پیش روی خود، با یکدیگر مورد مقایسه قرار داده و با توجه به توان مالی خود، یکی از مناسب ترین گوشی موبایل هوشمند را، خریداری کنید. اصلی ترین و بارزترین مشخصه های مربوط به گوشی موبایل وان پلاس 9 پرو، عبارتند از:

 

باتری: 4500 میلی

دوربین سلفی: 16 مگاپیکسل

رم: 12 و 8 گیگابایت

پردازنده : اسپندراگون 888

اندروید: 11

نمایشگر: 6.5 اینچ

نرخ نوسازی: 120 هرتز

رزولوشن: 3216*1440 پیکسل

حافظه داخلی: 256 و 128 گیگابایت

شارژر: 65 واتی

قدرت سخت افزاری بالا

اصلی ترین مشخصه های مربوط به گوشی های گیمینگ بازار

بررسی بهترین گوشی گیمینگ بازار، کار بسیار سخت و دشواری می باشد، چرا که هر یک از گوشی های هوشمند یاد شده در این مقاله، یک سری از نقاط قوت و ضعفی را، به خود اختصاص داده اند. اگر شما هم دوست دارید تا بهترین گوشی گیمینگ بازار را برای فرزندتان تهیه نمایید، بهتر است که به برخی از موارد، توجه لازم را، داشته باشید که از مهمترین آیتم های مورد توجه در خرید ایده آل ترین گوشی برای گیمینگ، عبارتند از:

 

توجه به میزان قدرت پردازشی گوشی موبایل

بررسی ابعاد مربوط به نمایشگر گوشی موبایل

بررسی نرخ نوسازی نمایشگر گوشی موبایل

ویژگی های مربوط به باتری را مورد بررسی قرار دهید

حتما به نوع سیستم خنک کننده گوشی مدنظرتان، توجه کنید.

به مشخصات نرم افزاری گوشی موبایل مدنظرتان، دقت داشته باشید.

حتما سیستم عامل اندروید 10 به بالا را، انتخاب کنید.

قیمت گوشی های موبایل مناسب گیمینگ را، با یکدیگر مورد مقایسه قرار دهید.

حتما ویژگی های مربوط به دوربین های اصلی و سلفی گوشی موبایل را، بررسی کنید.

منبع : https://pishahangi.com/

bs1 بازدید : 102 چهارشنبه 12 آبان 1400 زمان : 16:11 نظرات (0)

یکی از رایج ترین اتفاقاتی که پس از کاشت ابرو برای شما اتفاق می افتد، ریزش ابروها بعد از کاشت است. این موضوع برای افرادی که با آن آشنایی ندارند، می تواند بسیار نگران کننده باشد. به همین دلیل اغلب افراد بعد از مواجه شدن با ریزش موهای ابرو، احساس می کنند که هزینه ای که برای کاشت ابرو انجام داده اند هدر رفته و کاشت ابروی آن ها موفقیت آمیز نبوده. در صورتی که اگر چرخه رشد ابرو بعد از کاشت را به خوبی بشناسید، نگران ریزش ابرو ها بعد از کاشت نخواهید بود.در این مقاله مراحل رشد ابرو بعد از کاشت ابروی طبیعی را برایتان شرح می دهیم

ریزش موقتی ابروها پس از کاشت

ریزش موقت ابرو ها بعد از کاشت از زمانی حدود دو هفته پس از کاشت شروع می شود. این ریزش ابرو از ریشه نیست. به عبارتی ساقه موهای کاشته شده در ابرو دچار ریزش می شود. موضوعی که در این باره وجود دارد این است که این ریزش تمام گرافت های کاشته شده دچار این ریزش نمی شوند. به علاوه اینکه این ریزش شامل تارهای ابروی قبلی شما نمی شود. اینکه ابروهای طبیعی شما نیز تحت تاثیر این ریزش قرار بگیرند بسیار نادر است.

ریزش موقت ابرو ها برای یک ماه به طول می انجامد.

چرا ابروها دچار ریزش موقت می شوند؟

همانطور که در روش های مختلف کاشت ابرو و همچنین مراحل کاشت ابرو برایتان شرح دادیم، کاشت گرافت های مو در ناحیه ابرو در زیر پوست انجام میشود. به این صورت می توان گفت که شما در کاشت ابروی طبیعی باید انتظار داشته باشید که ابرو از ریشه رشد کند. برای اینکه ریشه موهای ابروی تازه کاشته شده تقویت شود، لازم است که به جای صرف انرژی برای ساقه موهای ابرو، این انرژی صرف تقویت ریشه گرافت های موی ابرو شده . آن را در زیر پوست تثبیت کند. موهایی که از پشت سر یا پشت گوش به ابرو پیوند زده می شوند، باید در این محیط جدید تطبیق پیدا کرده و وارد چرخه رشد طبیعی خود شوند.

آیا سایر موهای ابرو نیز تحت تاثیر ریزش موقت ابرو قرار می گیرند؟

در اغلب موارد این موضوع اتفاق نمی افتد. اما اگر این مورد برای برخی افراد اتفاق بیفتد، به دلیل شوکی است که در فرآیند کاشت به ریشه ابروهای قبلی وارد شده است. هرچند این موضوع نادر است، اما جای نگرانی ندارد. این موها نیز ظرف یک تا دو ماه پس از کاشت دوباره رشد خواهند کرد.

مرحله رشد ابرو بعد از کاشت

نهفتگی و استراحت ابرو ها بعد از کاشت

بعد از ریزش اولیه ابرو ها که مدت یک ماه به طول می انجامد، ابروها وارد فاز خواب، نهفتگی یا استراحت می شوند. این دقیقا همان مرخله ای است که شما احساس میکنید کاشت ابروی شما موفقیت آمیز نبوده. دلیل این موضوع هم این است که ابرو های تازه کاشته شده بر روی سطح شما پدیدار نمی شوند. در حالیکه این مدت زیر سطح پوست و به صورت ریشه ای در حال ایجاد و ترمیم بافت پیوندی و ایجاد عروق جدید و ترمیم آن ها است. این مرحله برای رشد مجدد ابرو های تازه کاشته شده بسیار اهمیت دارد. پس نهفتگی و خواب ابرو ها ممکن است سه تا چهار ماه ادامه داشته باشد.

رشد ابرو ها پس از ریزش موقت آن ها

در این مرحله و پس از سپری کردن دوران خواب، ابروها به صورت نامتوازن و پراکنده شروع به رشد کرده شما شاهد رویش ساقه های ابرو خواهید بود. برای گذر از این مرحله نیز لازم است صبور باشید. چرا که پس از مدتی رشد پراکنده پایان یافته و تمامی ابروهای کاشته شده شروع به رشد کرده و شاهد ابروهای یکدستی خواهید بود.

در این مرحله و رویش مجدد ابرو ها ممکن است با موهایی مواجه شوید که بسیار نازک است. اما این موضوع نیز جای نگرانی ندارد. به تدریج ابروهای کاشته شده با ضخامت اولیه موهای ابروی شما رشد رده و قطر و ضخامت آن ها مانند ابرو های قبلی خواهد بود.

البته ممکن است با ابروهایی مواجه شوید که هنگام رشد قطر و ضخامت بیشتری نسبت به ابروهای قبلی شما داشته باشد. این موضوع نیز جای نگرانی ندارد. به تدریج ابرو های شما حالت طبیعی سابق را خواهد داشت. مهم ترین مزیت کاشت ابروی طبیعی این که نتیجه کاشت ابرو های شما کاملا طبیعی و با ضخامت و قطر سابق ابروهای شما رویش پیدا می کند.

ماه پنجم و ششم بعد از کاشت رویش مجدد ابرو ها را شاهد خواهید بود.

نتیجه نهایی کاشت ابرو

در نهایت پس از دوران ریزش موقت ابروها، دوران خواب ابرو و همچنین رشد مجدد ابروها، سرانجام می توانید شاهد نتیجه نهایی کاشت ابروی طبیعی خود باشید. حدود یک سال پس از کاشت می توانید نتیجه نهایی کاشت را مشاهده کنید. این زمانی است که ابروهای کاشته شده تثبیت پیدا کرده و می توانید از داشتن ابروهای زیبا لذت ببرید.

آیا ابروهای کاشته شده پس از تثبیت دچار ریزش می شوند؟

در جواب این سوال باید بگوییم که ابروهای کاشته شده چرخه طبیعی پیدا کرده و مانند سایر اعضای بدن تحت تاثیر عوامل درونی و بیرون از بدن قرار می گیرند. موهای ابروی شما نیز مانند موی سرتان به دلایل مختلفی از قبیل استرس، رژیم های غذایی غیر استاندارد، بیماری هایی  مانند تیروئید و حتی کرونا دچار ریزش می شوند. ریزش هایی از این قبیل پس از مدتی و با درمان علت ریزش و همچنین برطرف کردن علت آن متوقف شده و ابرو ها دوباره رشد می کنند.

علاوه بر عواملی که باعث ریزش موها می شوند، موهای ابروی تازه کاشته شده نیز در چرخه رشد دچار ریزش طبیعی خواهند شد.

آیا کاشت ابرو نیاز به جلسه ترمیم دارد؟

پس از یک سال شما می توانید نتیجه کامل کاشت ابرو را بررسی کنید. پس از این مدت موهای ابرویی که رشد پیدا کرده اند به خوبی مشخص بوده و شما می توانید تصمیم بگیرید که از تراکم ابروهای خود راضی هستید یا انکه نیاز دارید با جلسه ترمیمی تراکم ابروی خود را افزایش دهید. به طور کامل بخوانید که آیا کاشت ابرو نیاز به ترمیم دارد؟

چه مواردی ریزش غیر طبیعی ابروهای کاشته شده را به دنبال دارد؟

 

  • عدم توجه به مراقبت های بعد از کاشت ابرو می تواند باعث ریزش ابروهای تازه کاشته شده گردد. مهم ترین مواردی که ریزش ابرو را به دنبال دارد عبارتند از :
  1. عدم توجه به نحوه شستشوی صحیح ابروها بعد از کاشت
  2. خوابیدن به شیوه نامناسب
  3. تماس بیش از حد دست ها با محل کاشت ابروها

 

  • کاشت ابرو در کلینیک های نا معتبر که مجوز های لازم را نداشته و خدمات حرفه ای و مناسب برای کاشت ابرو را ارائه نمی دهند. به علاوه این کلینیک ها عمدتا از پزشک های متخصص و با مهارت کافی در رابطه با کاشت ابرو بهره نبرده و موفقیت کاشت ابرو را تحت تاثیر قرار می دهند
  • عدم توجه به دلیل ریزش ابرو ها و رفع نشدن علت ریزش آن ها.در صورتی که علت ریزش ابروهای شما درمان نشده و برطرف نشده باشد، بعد از کاشت ابرو همچنان ابروهای تازه کاشته شده تحت تاثیر این علت ها قرار گرفته و می ریزد. به همین دلیل لازم است در جلسه مشاوره با پزشک متخصص در رابطه با دلیل ریزش ابرو حتما صحبت شده و آن را به پزشک اطلاع دهید
  • زمان و شیوه صحیح اصلاح ابروها بعد از کاشت را به درستی انتخاب کنید. اصلاح نادرست ابروهای کاشته شده به صورتی که باعث آسیب به ریشه ابروهای کاشته شده شود، می تواند رشد دوباره ابرو ها را به خطر می اندازد.
  • ضعیف بودن فولیکول های ابرویی که برای کاشت بکار گرفته می شود
  • در صورتی که گرافت های مو به درستی محافظت و نگهداری نشود و ضعیف باشد، می تواند نتیجه نهایی کاشت ابرو را تحت تاثیر قرار داده و باعث ریزش ابروها شود.

سه مرحله رشد ابرو

 

به طور کلی مراحل رشد مو و ابرو سه مرحله آناژن، کاتاژن و تلوژن است. جزئیات این مراحل به شرح زیر است :

آناژن

اولین رشد هر تار مویی آناژن است. در آناژن فولیکول های مو رشد پیدا کرده و هر ریشه بعد از تکثیر شروع به رشد و ایجاد ساقه مو می کند. طی 30 تا 45 روز این ساقه ها رشد پیدا کرده و بلند می شوند. میزان این بلندی به اندازه طول ابرو است. فصل سرد و گرم سال در میزان رشد تاثیر گذار است. در فصل گرم سرعت رشد ابرو بیشتر از فصل سرد سال است.

کاتاژن

کاتاژن دقیقا پس از آناژن شروع می شود. در این مرحله مو از تامین کننده های خون و سلول های تولید کننده موی جدید جدا می شود. به این ترتیب فولیکول مو متراکم شده و رشد مو توقف می یابد. در این مرحله موی ابرو را در سطح پوست مشاهده می کنید.

تلوژن

در مرحله تلوژن فولیکول های مو برای مدت 2 تا 4 ماه در وضعیت استراحت به سر می برند. این فاز استراحت فولیکول ها به این معنی است که رشد مو غیر فعال شده است.

پس از تلوژن مو دوباره در چرخه رشد سه مرحله ای قرار گرفته و از مرحله آناژن ساخت مو جدید شروع می شود.

 منبع: کلینیک کاشت ابروی النا

bs1 بازدید : 91 چهارشنبه 12 آبان 1400 زمان : 16:04 نظرات (0)

رنگ اکریلیک نوعی از رنگ های ساختمانی، بر پایهٔ آب است که در سه نوع؛ مات، براق و نیمه براق در سطح بازار موجود هستند. رنگ اکریلیک، گزینه ای است که به هنگام اقدام برای نقاشی ساختمان می توانید بررسی کنید. برای تصمیم گیری در مورد اینکه بهترین نوع رنگ برای نقاشی ساختمان کدام است باید تاحدی با انواع رنگ های قابل استفاده برای نقاشی ساختمان، نحوه کار با آن ها و قیمت هرکدام آشنا باشید. در این مطلب  نقاشی ساختمان با رنگ اکریلیک را بررسی می کنیم.

چرا از رنگ اکریلیک در نقاشی ساختمان استفاده کنیم؟


رنگ اکریلیک می تواند فوایدی برای شما به ارمغان آورد. برای نمونه:

1. مقاوم در برابر ساییدگی است.
2. سریع خشک می شوند و زمان پیاده سازی آن کوتاه می شود.
3. پوشش دهی رنگ اکریلیک در مقایسه با سایر رنگ های ساختمانی بالاتر است.
4. قابل شستشو است. تمیز کردن سطح رنگ اکریلیک با آب و مقداری شوینده امکان پذیر و آسان است.
5. کار با رنگ اکریلیک روی انواع سطوح مانند گج، آجر، سیمان، فلزات، پلاستیک، شیشه و... امکان پذیراست.
6. رنگ اکریلیک منعطف است و کم پیش می آید که ترک بخورد یا پوسته پوسته شود که در این صورت هم، قابل ترمیم است
7. در رنگ اکریلیک از مواد شیمیایی و سمی استفاده نمی شود، از این رو طی استفاده ازرنگ اکریلیک بوی بدی در محیط پخش نمی شود.
8. حلال و رقیق کننده در رنگ اکریلیک، آب است و این موضوع در برآورد هزینه نهایی نقاشی ساختمان می تواند تفاوت ایجاد کند چون شما را از تهیه انواع حلال مانند تینر و ... بی نیاز می کند.


مراحل نقاشی ساختمان با رنگ اکریلیک

مراحل نقاشی ساختمان با رنگ اکریلیک


یکی از معایب رنگ اکریلیک این است که با قلم مو قابل اجرا نیست و رد قلم مو باقی می ماند از همین رو در نقاشی ساختمان با استفاده از رنگ اکریلیک باید از غلطک استفاده کنید. مراحل نقاشی ساختمان با رنگ اکریلیک به شرح زیر است:

1. انتخاب نوع رنگ اکریلیک

ابتدا رنگ اکریلیک مناسب سطح خود را تهیه کنید. رنگ اکریلیک مختص سطح فلزات، گچ یا شیشه و ... .


2. تعیین میزان رنگ مورد نیاز

یکی از چالش های پیش رو در نقاشی ساختمان این است که چه مقدار رنگ برای نقاشی ساختمان نیاز داریم؟ فرمول محاسبه به این صورت است که شما باید مساحت هر یک از سطوح را از طریق اندازه گیری طول و عرض آن بدست آورید و در نهایت تمام مساحت ها را با هم جمع کنید و میزان رنگ مورد نظر را انتخاب کنید. اما این فرمول برای زمانی کاربردی است که تنها از یک نوع رنگ قرار است استفاده کنید و اگر بخواهید از چند رنگ برای نقاشی استفاده کنید، مراحل محاسبه هم کمی پیچیده تر خواهد شد. که می توانید مقاله ی مربوط به نحوه ی محاسبه ی میزان رنگ مورد نیاز و فاکتور های تاثیر گذار در آن را در مجله ی سوپر ابزار پارس مطالعه کنید.


3. آماده سازی سطوح

درمورد بخش هایی از ساختمان که امکان استفاده از غلطک وجود ندارد، ابتدا باید آماده سازی انجام شود. آماده سازی بدین معنی است که سطح مورد نظر با رنگ روغنی زیرسازی شود. هم چنین سطوحی که قرار است رنگ آمیزی شوند را تمیز کنید که فاقد هرگونه آلودگی و کثیفی باشد تا کیفت رنگ آمیزی در انتهای کار را تحت تاثیر قرار ندهد. شایان ذکر است که هر یک از سطوح فلز، ام دی اف و... برای اینکه رنگ اکریلیک روی آن ها اجرا شود، نیاز به اقداماتی دارد تا سطح کاملا آماده شود. برای مثال برخی از سطوح مانند گچ ممکن است به بتونه کاری داشته باشد یا اگر سطحی با رنگ پلاستیک نیاز به پرایمر دارد.


4. اجرای رنگ اکریلیک

اگر مراحل آماده سازی به پایان رسید، با خیال آسوده رنگ اکریلیک را به صورت لایه لایه اعمال کنید. برای رنگ زدن دیوار های بیرونی حتما ناحیه مورد نظر را از هرگونه گرد و غبار، گیاه، جلبک، سبزه و... پاک کنید. همانطور که گفته شد برای سطوح دیوار از غلطک و برای نقاطی مانند کناف، قاشقی ها و... بعد از اجرای رنگ روغنی، رنگ اکریلیک را بزنید. در مقاله 
کار با رنگ اکریلیک می توانید نحوه اجرای رنگ اکریلیک را روی انواع سطوح مطالعه کنید.

اجرای رنگ اکریلیک



5. زمان خشک شدن رنگ اکریلیک

بعد از اعمال هر لایه رنگ، زمان مناسب برای خشک شدن کامل رنگ را اعمال کنید. هر چند که خشک شدن رنگ اکریلیک زمان زیادی لازم ندارد. اما نکته ی مهمی است که تاثیر به سزایی در تمیز و یکدست شدن نقاشی دارد.


قیمت نقاشی ساختمان با رنگ اکریلیک


برآورد قیمت در نقاشی ساختمان از یک سو بر اساس دستمزد نقاش و از سوی دیگر بر حسب میزان مواد و ابزار های لازم تعیین می شود. ضمن اینکه تعرفه ها در شهرهای مختلف، متفاوت است. رنگ اکریلیک به ازای هر متر مربع 23,000 تا 45,0000 تومان است.البته که از این قیمت اعلام شده، 40 تا 60 درصد مربوط به دستمزد نقاش است و مابقی صرف خرید رنگ، ابزار آلات، پرایمر و... می شود.

منبع : سوپر ابزار پارس

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 98
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 191
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 339
  • بازدید ماه : 1,278
  • بازدید سال : 13,364
  • بازدید کلی : 64,157