loading...

دیجی پلاس

انتخاب بهترین ضد آفتاب برای نوع پوستتان آسان تر از همیشه است. با پیشرفت فناوری ضدآفتاب، یافتن SPF ایده آل شما نیازی به کار دلهره آور نیست. امروزه فرمول های ضد آفتاب برای هر نوع پوست، کاربرد، فصل و فعا

bs1 بازدید : 95 سه شنبه 30 آذر 1400 زمان : 15:18 نظرات (0)

انتخاب بهترین ضد آفتاب برای نوع پوستتان آسان تر از همیشه است. با پیشرفت فناوری ضدآفتاب، یافتن SPF ایده آل شما نیازی به کار دلهره آور نیست. امروزه فرمول های ضد آفتاب برای هر نوع پوست، کاربرد، فصل و فعالیت وجود دارد. با توجه به این واقعیت که سرطان پوست شایع ترین نوع سرطان در ایالات متحده است، این دلیل مهمی است که باید مقدار زیادی کرم ضد آفتاب را در دسترس داشته باشید تا در هر مناسبتی به بهترین وجه از پوست خود در برابر نور خورشید محافظت کنید.

در ترکیبات ضد آفتاب به دنبال چه چیزی باشیم

چندین ملاحظات مهم در تعیین نحوه انتخاب بهترین ضد آفتاب برای نوع پوست شما وجود دارد. صرف نظر از نوع پوست شما، یافتن ضد آفتابی که دارای برچسب «طیف وسیع» باشد، برای محافظت از خود در برابر اشعه‌های UVA و UVB کلیدی است. اشعه UVA باعث پیری زودرس پوست می شود در حالی که اشعه UVB منجر به آفتاب سوختگی می شود. هنگامی که پوست شما بیش از حد در معرض هر یک از این نوع پرتوها قرار می گیرد، خطر ابتلا به سرطان پوست شما افزایش می یابد. SPF نیز چیزی است که باید بدون توجه به نوع پوستتان به آن توجه کنید. توصیه می کنیم از SPF حداقل 30 استفاده کنید.

بهترین ضد آفتاب ها برای پوست های چرب

افرادی که پوست چرب یا مستعد آکنه دارند باید به دنبال ضدآفتاب هایی باشند که برچسب «غیر کومدون زا» دارند، به این معنی که برای مسدود کردن منافذ ساخته شده اند. بسیاری از بیماران ما با پوست‌های چرب یا مستعد آکنه از استفاده از Elta MD UV Clear SPF 46 لذت می‌برند. این ضد آفتاب سبک، بدون چربی است و برای محافظت از پوست‌های چرب، مستعد آکنه و حساس ایده‌آل است. به عنوان یک فرمول بدون عطر، این ضد آفتاب حاوی هیالورونات سدیم برای مرطوب کردن است، در حالی که اسید لاکتیک پوست را برای پاک کردن منافذ و کاهش درخشندگی پاک می کند.

بهترین کرم ضد آفتاب مخصوص پوست چرب

بهترین کرم های ضد آفتاب برای پوست های خشک

برای افرادی که پوست خشک دارند، کرم های ضد آفتاب با مرطوب کننده های داخلی می توانند بازی را تغییر دهند. بسیاری از ضد آفتاب ها حاوی مواد آبرسانی مانند اسید هیالورونیک یا سرامیدها هستند. کرم ضد آفتاب معدنی Avene Fluid SPF 50+ مورد علاقه بیماران ما است که پوست خشکی دارند زیرا حاوی آب چشمه حرارتی Avene برای تسکین، نرمی و آرامش پوست است. هیدراتاسیون ماندگار را فراهم می کند و به طور خاص برای پوست های حساس، بعد از عمل یا پوست هایی که به فیلترهای شیمیایی غیر قابل تحمل هستند، فرموله شده است.

بهترین کرم ضد آفتاب مخصوص پوست خشک

بهترین کرم های ضد آفتاب برای پوست های حساس

افرادی که پوست حساسی دارند باید به دنبال ضدآفتاب هایی باشند که دارای مواد معدنی یا فیزیکی هستند نه شیمیایی. ضد آفتاب های فیزیکی دارای ترکیباتی مانند اکسید روی و دی اکسید تیتانیوم هستند که در بالای پوست قرار می گیرند و یک سد محافظ را تشکیل می دهند. این مواد باعث سوختگی و سوزش چشم نمی شوند و برای انواع پوست های حساس ایده آل هستند. ما گزینه‌های ضد آفتاب معدنی زیادی داریم، اما یکی از موارد مورد علاقه در میان بیماران ما با پوست حساس، SkinCeuticals Physical Fusion UV Defence SPF 50 است. این فرمول ترکیبی از فیلترهای معدنی صد درصد با کره‌های رنگی شفاف برای محافظت موثر در برابر اشعه‌های UVA/UVB با طیف وسیع است. این ضد آفتاب با محافظت بالا با اکسید روی حاوی آرتمیا سالینا، یک عصاره پلانکتون شناخته شده برای افزایش مقاومت پوست در برابر استرس ناشی از اشعه ماوراء بنفش و گرما است.

بهترین کرم های ضد آفتاب برای پوست های معمولی

اگر در گروه داشتن پوست معمولی قرار می گیرید، مطمئناً می خواهید از محصولاتی که ممکن است پوست شما را از تعادل خارج کنند اجتناب کنید. گزینه های ضدآفتاب زیادی برای افراد با پوست معمولی وجود دارد که از خشکی یا چرب شدن بیش از حد آن جلوگیری می کند. کرم ضد آفتابی که معمولاً برای پوست‌های معمولی در مطب ما توصیه می‌شود، کرم ضد آفتاب با طیف گسترده مینرال آلاستین آلاستین است. این ضد آفتاب سرشار از آنتی اکسیدان هایی است که در برابر آسیب های ناشی از آلودگی محافظت می کند، این ضد آفتاب حاوی مواد آبرسانی است که منجر به درخشندگی نمی شود.

انتخاب کرم ضد آفتاب مناسب برای نوع پوست

استفاده از کرم ضد آفتاب یک عنصر مهم در برنامه روزانه شماست، بنابراین منطقی است که انتخاب ضد آفتاب شما باید با دقت مورد توجه قرار گیرد. در جلسه همکاران پوست پلیموث، تیم آرایشی ما هر روز با بیماران در مورد بهترین محصولات مراقبت از پوست برای نوع پوست و اهداف منحصر به فرد آنها مشورت می کند. خوشحالیم که ارزیابی کاملی از پوست ارائه دهیم و توصیه های تخصصی برای کرم ضد آفتاب شما بر اساس نیازهای فردی شما ارائه دهیم.

قرار ملاقات خود را در جلسه همکاران پوست پلیموث برای یک مشاوره پوستی برنامه ریزی کنید تا بتوانیم به شما در انتخاب کرم ضد آفتاب مناسب برای نوع پوستتان کمک کنیم.

برچسب ها ضد آفتاب ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 98
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 456
  • بازدید سال : 12,542
  • بازدید کلی : 63,335